ΗΜΙΒΑΦΕΣ DIRECTIONS SEMI PERMANENT HAIR COLORS!

5:53:00 μ.μ. Katia Kwttakh 6 Comments

DIRECTIONS SEMI PERMANENT HAIR COLORS



Γεια σας κορίτσια!Σε αυτό το post review,θα σας μιλήσω για τις υπέροχες ημιβαφές directions semi permanent,που βρήκα στο κατάστημα NAYA&PIU στην Θεσσαλονίκη!Η τιμή τους είναι 5 ευρώ η μία,είναι 88ml σε πλαστική συσκευασία βαζάκι και μπορείς να πλύνεις το δοχειάκι και να το κρατήσεις κιόλας εάν θες μετά για κάποια χρήση!Για μαλλιά μεσαίου μήκους,όχι πολύ μακριά το ένα βαζάκι φτάνει!Βγαίνει σε πολλές έντονες αποχρώσεις!Όπως είναι το ροζ,το φούξια,το έντονο κόκκινο,το πράσινο,το κίτρινο,το μωβ,το άσπρο!Οι συγκεκριμένες ημιβαφές,βγαίνουν σε  αποχρώσεις,που δύσκολα βρίσκεις στο εμπόριο!Παλιά,η τιμή τους ήταν 10 ευρώ η μία,αλλά της ρίξανε στα 5ευρώ!

-ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΜΙΒΑΦΕΣ DIRECTIONS SEMI PERMANETN?

Είναι σαν να λέμε φυτικές βαφές,δεν περιέχουν βλαβερές ουσίες και μπορείς να βάψεις το μαλλί σου πολύ εύκολα!Δεν έχει κινδύνους και για αυτό μπορεί κάποια να την χρησιμοποιήσει και για διατήρηση χρώματος,σε πιο συχνή χρήση!

-ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ?

1).Λούζετε το μαλλί σας με σαμπουάν,χωρίς κοντίσιονερ με ουδέτερο PH!
2).Στεγνώστε το μαλλί με μία πετσέτα και εφαρμόστε σε νωπό μαλλί με πινέλο η χτένα πυκνή!
3).Αφήστε τα 15 έως 30 λεπτά να δράσει!
4).Ξεπλένεται το μαλλί με χλιαρό νερό,μέχρι να φύγουν όλα τα υπολείμματα της βαφής!





-ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑ ΕΓΩ?
Εγώ διάλεξα την carnation pink και την fire!Μία ροζ-φούξια και μία κόκκινη!Πήρα την φούξια για να δοκιμάσω να κάνω τα μισά από κάτω όπως τα είχα παλιά αλλά με ένα ερωτηματικό και πήρα και την κόκκινη της φωτιάς για να περάσω το κόκκινο μαλλί μου!Διάλεξα την fire,γιατί είχα δει ότι βγαίνει πολύ έντονο κόκκινο χρώμα,το ψεύτικο κόκκινο χρώμα και ήθελα ένα πιο κόκκινο αποτέλεσμα από το χάλκινο που είχα!Οι βαφές μου φτάσανε για τα μαλλιά μου!Απο το φούξια έμεινε πολύ και απο το κόκκινο λίγο!

-Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΒΑΦΕΣ:

Για εμένα,στάθηκαν καλύτερα και από ακριβές βαφές μαλλιών!Θεωρώ πολύ θετικό το ότι βγαίνουν σε τόσες αποχρώσεις και σε μεγάλη ποικιλία!Επίσης,το ότι δεν βλάπτουν το μαλλί και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις πιο συχνά απο το έναν ενάμιση μήνα που απαιτεί η κανονική βαφή καθώς και μπορείς να τις επιλέξεις για διατήρηση του χρώματος σου!Δεν περίμενα να μου βγάλει τέτοιο χρώμα η ημιβαφή!Πραγματικά το πιο έντονο και όμορφο κόκκινο χρώμα που είχα ποτέ!Σε κομμωτήρια,έτσι δεν μου έβγαινε!Στο μεταξύ,φαινόταν πιο σκούρο εξωτερικά το χρώμα αλλά τελικά ήταν έντονο κόκκινο της φωτιάς!Το χρώμα είναι ακριβώς αυτό που γράφει η συσκευασία απέξω!Με ενθουσίασαν πολύ αυτές οι ημιβαφές και θα τις αγοράζω συνέχεια και για διατήρηση(γιατί το κόκκινο χρώμα θέλει την φροντίδα του!)και σαν βαφή όμως!Γιατί να χρησιμοποιώ βαφές με χημικά που καταστρέφουν την τρίχα μου και δεν βγάζουν το χρώμα που θέλω;Ημιβαφές και πάλι ημιβαφές!

-ΠΩΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΕΓΩ:

Εγώ δεν είδα τις οδηγίες που έχουν πρώτα στο site τους και έψαξα στο ίντερνετ για το πώς να τις χρησιμοποιήσω!Εγώ δεν έλουσα πριν τα μαλλιά μου,απλά τα έβρεξα με νερό και τα χτένισα!Πέρασα την ημιβαφή με το χέρι(εννοείται με γάντια)και με την βοήθεια της χτένας για να πάει παντού το χρώμα!Δεν τα άφησα για 15 λεπτά που λέει αφού με τις συγκεκριμένες ημιβαφές μπορείς να κοιμηθείς κιόλας χωρίς να τις αφαιρέσεις!Εντάξει εγώ αυτό δεν θα το έκανα ποτέ γιατί δεν το εμπιστεύομαι και επίσης γιατί θα έβαφα τα πάντα κόκκινα,οπότε τα άφησα απλά για περισσότερη ώρα!Γύρω στο 30λεπτό!Και νομίζω θέλει τόσο!Τα έβαψε μια χαρά λοιπόν,βγάζοντας το πολύ πορτοκαλί του μαλλιού μου και τα έκανε πολύ γρήγορα έντονα κόκκινα χωρίς να έχω καμία ενόχληση!Αφήστε που μυρίζει όμορφα,μόνο βαφή δεν θυμίζουν η μυρωδιά τους!
Δείτε τις βαφές που πήρα εγώ:


Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΗΜΙΒΑΦΗ:


Η ΦΟΥΞΙΑ ΗΜΙΒΑΦΗ:


-ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΙΒΑΦΕΣ:

Πρώτον να γνωρίζεις ότι δεν βάφει ρίζα!Τουλάχιστον το κόκκινο χρώμα ημιβαφής δεν βάφει σκούρες ρίζες μαλλιών!Εάν κάνεις ντεκαπάζ στην ρίζα σου για να την ανοίξεις η εάν έχεις πολύ ανοιχτόχρωμο φυσικό μαλλί,τότε ναι,θα βάψει την ρίζα σου!Αν όχι,δεν θα την καλύψει!Αυτό είναι το μόνο αρνητικό!Επίσης,θέλει προσοχή επειδή τα χρώματα είναι έντονα βάφουν τα πάντα και εύκολα μπορείς να γίνεις χάλια!Ας πούμε για να περάσεις τα μαλλιά σου,θέλεις οπωσδήποτε γάντια!

-ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΗΜΙΒΑΦΕΣ:

Δεν γνωρίζω καταστήματα της Αθήνας που μπορείτε να βρείτε αυτές τις ημιβαφές!Γνωρίζω μόνο το συγκεκριμένο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη που τις έχει!Εγώ το βρήκα μέσω ίντερνετ!Είναι το NAYA&PIU και το facebook του μαγαζιού που μπορείτε να επικοινωνήσετε είναι αυτό:
https://www.facebook.com/pages/NAYA-PIU/135401393138991?fref=ts
Φυσικά στέλνουν τα προϊόντα τους στην Αθήνα,απλά πρέπει η ελάχιστη παραγγελία σας να είναι 15 ευρώ και τα μεταφορικά είναι άλλα 5!Εγώ τα βρίσκω ακριβά και υπερβολικά για αυτό,έστειλα μία θεία μου από εκεί να μου τα πάρει και να μου τα στείλει!Τώρα εάν θέλετε να αγοράσετε αρκετά προϊόντα ίσως,δεν σας φανούν πολλά!Έχει πολύ ωραία κοσμήματα φο-μπιζού και ειδικά σκουλαρίκια για διάφορα μέρη που έχετε piercing,εγώ είδα του αφαλού επειδή έχω εκεί piercing και είναι τέλεια!

-ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΤΩΝ ΒΑΦΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ:














ΕΣΥ ΠΟΙΟ ΧΡΩΜΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ;ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΗΜΙΒΑΦΕΣ Η ΑΛΛΕΣ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΕΣ;ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ;

Τα λέμε στο επόμενο post!Ελπίζω με αυτό μου το review post να γνωρίσατε καλύτερα η να μάθατε τις ημιβαφές directions semi permanent και να τις δοκιμάσετε και εσείς!Φιλιά!







You Might Also Like

6 σχόλια:

  1. αυτες οι βαφες υπαρχουν στην Αθηνα.οποιος θελει θα της βρει στο
    FULLMOON STORE Νορμανου 7 Μοναστηρακι ή Θεμιστοκλεους 42 Εξαρχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τέταρτη εικόνα με τα παραδείγματα σε μαλλιά δεν είναι απο τις Directions βαφές, αλλά από τις Manic Panic. Έχουν πιο ιδιαίτερα χρώματα και βγαίνουν σε λιγο μεγαλύτερες συσκευασίες. Ανάλογα με το ποιόν θα ρωτήσεις ειναι απο τις καλύτερες της αγοράς (συμφωνώ, το πράσινο τους μου κράτησε κοντα τρεις μήνες) , και γνώστες για το οτι ειναι Vegan και 100% Animal Cruelty Free. Είναι επίσης περίπου διπλάσιας τιμής απο τις Directions.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ημιβαφες εινα κατι σαν το χρωμοσαμπουαν;με τα λουσιματα δηλαδη φευγουν και ξαναβγαινει το φυσικο χρωμα που ειχες απο κατω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι ημιβαφες εινα κατι σαν το χρωμοσαμπουαν;με τα λουσιματα δηλαδη φευγουν και ξαναβγαινει το φυσικο χρωμα που ειχες απο κατω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτες δεν ειναι ετσι. Πρεπει να κανεις ντεκαπαζ για να πιασουν αλλα με τα λουσιματα σιγα σιγα φευγουν και εμφανιζεται το ντακαπαζ, αν ειναι μπλε γινεται πρασινο και μετα κιτρινο.

      Διαγραφή