HAULS

ΑΓΟΡΕΣ JUMBO!

11:25:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                  JUMBO ΑΓΟΡΕΣ:

Γεια σας!Σήμερα,θα σας δείξω μερικές αγορές που έκανα εχθές,από το jumbo!Αρχικά πήγα για να βρω ένα σφουγγαράκι που μου ζήτησαν από τα μαθήματα μακιγιάζ όμως δεν το βρήκα και έτσι πήρα κάποια άλλα χρήσιμα πραγματάκια!Δείτε τα:

                             BODY SCRUB ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΡΑΜΕΛΑ:


                           Πρώτο που πήρα είναι το body scrub σώματος με καραμέλα,κάτι που ήθελα να πάρω καιρό!Το βρήκα στα 3ευρώ,είναι 200ml και υπόσχεται πλούσια ενυδάτωση!Είναι κάτι που δεν είχα και έχω καιρό να χρησιμοποιήσω κρέμα απολέπισης!Θέλω πολύ να το δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου!

                                           ΞΕΒΑΦΤΙΚΑ ΝΥΧΙΩΝ:


             Δύο καινούργια προϊόντα για τα νύχια που πήρα είναι αυτά τα δύο!Και τα δύο λειτουργούν ως ασετόν!Αφαιρούν το βερνίκι νυχιών!Δεν τα έχω ξανά-δοκιμάσει!Το μπουκαλάκι,είναι το κλασσικό,που μέσα περιέχει ένα σφουγγαράκι,βάζεις το νύχι μέσα το στριφογυρνάς και αφαιρείται το βερνίκι!Το είχα δει καιρό,το βρήκα στα jumbo,και το πήρα με 2ευρώ!Το δοκίμασα κιόλας εχθές,γιατί είχα πολύ περιέργεια και πραγματικά με εντυπωσίασε!Αφαιρεί πολύ γρήγορα και εύκολα το βερνίκι και μου άρεσε πολύ!Καμία σχέση με το κλασικό ασετόν και το βαμβάκι!Απορώ γιατί δεν το είχα πάρει τόσο καιρό!Θα το ξανά πάρω!Το άλλο είναι μαντηλάκια που αφαιρούν το βερνίκι,σαν του μακιγιάζ ένα πράγμα!Είχα ξανά δοκιμάσει ένα ανάλογο και θυμάμαι ότι μου αρέσε!Θα δείξει!

ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ:


       Αυτά είναι σφουγγαράκια προσώπου για μακιγιάζ!Είχα να πάρω καιρό τέτοια,γιατί χρησιμοποιούσα τα χέρια μου για άπλωμα μεικ απ και πινέλο για την πούδρα!Έχει μέσα 5 διαφορετικά για διαφορετικές χρήσεις!Τα πήρα να τα δοκιμάσω για τα μαθήματα μακιγιάζ,μήπως δεν βρω το άλλο το σφουγγαράκι που μας ζήτησαν!Δοκίμασα ένα,αυτό το δεξιά της πρώτης εικόνας για πούδρα και δεν μου άρεσε!Δεν άπλωνε ωραία και ομοιόμορφα την πούδρα!Έκαναν 3ευρώ νομίζω,αλλά δεν ξέρω αν θα μου χρησιμεύσουν!

ΒΟΥΡΤΣΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ:


Απορείτε τι είναι αυτό?Αυτό είναι ένα βουρτσάκι για καθαρισμό προσώπου!Δηλαδή βάζετε την λοσιόν καθαρισμού σας,το τζέλ σας και με το βουρτσάκι σας το απλώνετε στο πρόσωπο σας και έτσι απορροφάται καλύτερα και δεν χρησιμοποιείτε και τα χέρια σας,άρα και πιθανόν μικρόβια!Όταν το είδα ήθελα να το πάρω!Έκανε νομίζω 2ευρώ!Το δοκίμασα και ενώ είναι μαλακό νιώθεις σαν να σου γρατζουνάει το πρόσωπο!Ωστόσο μου άρεσε και θα το χρησιμοποιώ καθημερινά!

ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ:


         Αυτό είναι ένα βουρτσάκι για τα νύχια!Το πήρα για να το χρησιμοποιώ,όταν κάνω τα νύχια μου velvet και χρειάζεται να αφαιρώ την σκόνη που περισσεύει!Νομίζω είναι ένα χρήσιμο εργαλείο!Κόστισε και αυτό περίπου στα 2ευρώ!

ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ ΧΕΡΙΩΝ:


                 Αυτό είναι κλασικά ένα αντισηπτικό χεριών με άρωμα κεράσι!Είχα καιρό να πάρω αντισηπτικό χεριών και λόγω συχνής μετακίνησης μου με μεταφορικά μέσα και λόγω σχολής,είπα να πάρω ένα!Μυρίζει πολύ ωραία και φυσικά και αυτό κοστίζει 1,2ευρώ!

                                   ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑΚΙΑ ΝΥΧΙΩΝ:


Αυτά είναι αυτοκολλητάκια για τα νύχια με σχεδιάκια φατσούλες!Μου άρεσαν πολύ!Κόστιζαν 1,50ευρώ η 2!Η αλήθεια είναι ότι τώρα χρησιμοποιώ συχνά αρκετά αυτοκόλλητα νυχιών για σχεδιάκια!Μου αρέσουν πολύ!

ΝΕΣΕΣΕΡ SNOOPY:


      Αυτό είναι ένα ακόμη νεσεσέρ διάφανο με σχέδιο snoopy,που το πήρα για να βάλω μέσα προϊόντα προσώπου!Το βουρτσάκι καθαρισμού μου,τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ μου,το αντισηπτικό μου,τα σφουγγαράκια μου και άλλα τέτοια πραγματάκια!Το πήρα,γιατί μου άρεσε το σχέδιο snoopy!

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΝΥΧΙΩΝ:


       Άλλο ένα με διακοσμητικά νυχιών που έχει λουλουδάκια και φιογκάκια σε διάφορα χρώματα!Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και ένα άλλο,και έτσι έβαλα τον άντρα μου να διαλέξει!Θα τα δοκιμάσω σήμερα που θα φτιάξω τα νύχια μου!Έκαναν 2 ευρώ νομίζω!Γενικά,έχω πάρει πολλά διακοσμητικά νυχιών από τα jumbo και τα συστήνω ανεπιφύλακτα!Είναι πολύ ωραία!Τα λέει ως 3D,αλλά εμένα δεν μου φαίνονται τόσο μεγάλα!

ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ:


Πήρα κλασσικά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ!Αυτά δεν τα έχω ξανά πάρει!Πήρα δύο λόγω σχολής!Έκαναν 90κάτι λεπτά το καθένα!Δοκίμασα σήμερα!Δεν είναι πολύ λεπτά τα μαντηλάκια και έχουν παχύρρευστη υφή!Δεν ξεβάφουν τόσο καλά όσο κάποια άλλα που χρησιμοποιώ,αλλά κάτι κάνουν!

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ:


         Αυτά είναι 6μικρά ακρυλικά θα τα έλεγα κουτάκια αποθήκευσης με καπάκι για διάφορες χρήσεις!Εγώ τα πήρα άμα θέλω να φτιάξω κάποιο scrub χειλιών,άμα θέλω να φτιάξω κάποια σκιά η κραγιόν η άμα θέλω να βάλω κάποια διακοσμητικά νυχιών μέσα!Τα θεώρησα χρήσιμα!Έκαναν 3ευρώ νομίζω!

                                            ΚΟΚΑΛΑΚΙΑ ΜΑΛΛΙΩΝ:



     Αυτά είναι 8 υπέροχα κοκαλάκια μαλλιών!Τα 6 είναι σαν πιαστράκια και τα 4 σαν κλιπάκια!Είναι ασπρόμαυρα και για αυτό μου άρεσαν πολύ!Τα μισά είναι με πιο πολύ άσπρο και λιγότερο μαύρο και τα άλλα το αντίθετο!Αν και δεν τα χρησιμοποιώ πολύ,όταν βλέπω τέτοια όμορφα σχεδιάκια και χρωματάκια,τα αγοράζω!Αυτά που είναι σαν κλιπάκια αλλά και τα άλλα μου αρέσουν για το πλάι η για μικρά πλεξουδάκια που κάνω στο πλάι!Έκαναν 2,3ευρώ!
                                                           

                                ΑΦΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ:


      Αυτό είναι ένας αφρός καθαρισμού προσώπου με λεβάντα,κάτι που δεν έχω ξανά-δοκιμάσει!Μου αρέσει που είναι αφρός,και λέει να το χρησιμοποιούμε πριν την ενυδατική μας κρέμα!Αυτό έκανα!Κάνει την επιδερμίδα απαλή!Ενώ γράφει όμως ότι δεν ξηραίνει και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος,επειδή το δοκίμασα η άποψη μου είναι ότι καθαρίζει σχετικά καλά,όμως ξηραίνει λίγο την επιδερμίδα!Οπότε,για μια πολύ ξηρή επιδερμίδα,δεν το προτείνω!Για πιο λιπαρές η κανονικές επιδερμίδες το προτείνω!Ας πούμε εγώ,που έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα,μου είναι καλό!Είναι στα 250ml και κοστίζει 2ευρώ νομίζω!Είναι της victoria silk touch,μία οικονομική εταιρία,που βρίσκετε στα jumbo!

Αυτές ήταν οι χρήσιμες αγορές μου από τα jumbo και είπα να σας τα δείξω,μήπως σας φανεί και εσάς κάτι χρήσιμο!Οι τιμές εννοείται οικονομικές!Τα λέμε στο επόμενο review post μου!Φιλάκια!Κάτια!







You Might Also Like

0 σχόλια: