BEAUTY,

My own coconut survival product of my hair!η αλλιώς δώσε ζωή στα μαλλιά σου!

8:58:00 μ.μ. Katia Kwttakh 1 Comments

Σήμερα θα σου φανερώσω το δικό μου μυστικό μαλλιών τους τελευταίους μήνες.Τους τελευταίους μήνες και γενικά τον τελευταίο καιρό που τα μαλλιά μου έχουν αλλάξει ριζικά εμφανισιακά και ποιοτικά.Για να είμαι απόλυτα σωστή όμως και συγκεκριμένη αρχικά θα σου πω δυο λόγια για την ιστορία των μαλλιών μου και μετά το πως τα βοήθησε το συγκεκριμένο προιόν.

<<Όταν άρχισα να το χρησιμοποιώ είχα λίγο καιρό που είχα σταματήσει να βάφω τα μαλλιά μου.Η διακοπή βαφής των μαλλιών μου ήταν απο τα πρώτα πράγματα που βοήθησε στην αλλαγή τους.Κάτι ακόμα που τα βοήθησε και θα σου μιλήσω για αυτό σε ξεχωριστό άρθρο,είναι η μείωση χρήσης θερμότητας σε αυτά και συγκεκριμένα του συχνού styling-ίσιωματος χωρίς αυτό να σημαίνει η τελείως διακοπή της.Σταμάτησα όμως να χρησιμοποιώ οποιαδήποτε οικονομική ηλεκτρική συσκευή ισιώματος στα μαλλιά μου και χρησιμοποιώ εδώ και καιρό μόνο το steam pod της loreal για αυτή τη δουλειά.
Επιπλέον άρχισα να αφήνω πιο συχνά τα μαλλιά μου να στεγνώνουν φυσικά και να χρησιμοποιώ σταθερά θερμοπροστατευτικό προιόν πριν την διαδικασία είτε στεγνώματος είτε ισιώματος.
Όσον αφορά το κόψιμο των μαλλιών μου,προσωπικά δεν τηρώ σε αυτό το κομμάτι αυτό που θεωρείται σωστό,δηλαδή το συχνό καθάρισμα τους.Όλο αυτό το καιρό τα έχω καθαρίσει μόνο απο ψαλίδα μια φορά.Η οποία φορά όμως τα βοήθησε.Παρόλο που δεν ξανά πήγα όταν έπρεπε,απο τότε είδα μεγάλη διαφορά στο μάκρος των μαλλιών μου.>>

Ο στόχος μου εδώ και καιρό ήταν να μακρύνω τα μαλλιά μου και ξεκινώντας απο αυτό έπρεπε να αλλάξω κάποιες συνήθειες μου.Αλλάζοντας αυτές τις συνήθειες,είδα και τα μαλλιά μου πέρα απο πιο μακριά,πιο υγιή και όμορφα,κάτι που είχα ξεχάσει στην εικόνα των μαλλιών μου λόγω της καταστροφής που τους είχα προκαλέσει ποιοτικά λόγω των συχνών χρωματικών αλλαγών που έκανα για χρόνια.
Μέσα απο την μικρή παραπάνω διήγηση της ιστορίας των μαλλιών μου ελπίζω να σε βοήθησα και εσένα δίνοντας σου κάποιες συμβουλές για αυτές τις μικρό αλλαγές που πρέπει να κάνεις αν θες να δεις αποτέλεσμα στα μαλλιά σου.
Φυσικά σε όλο αυτό τον στόχο μου βόηθησαν και πολλά προιόντα περιποίησης μαλλιών που χρησιμοποιώ συνεχόμενα η τα εναλλάσω μεταξύ τους εδώ και καιρό.Σε αυτό το άρθρο,θα σου παρουσιάσω ενα απο αυτά τα προιόντα που τον τελευταίο καιρό είναι το δεξί χέρι για τα μαλλιά μου και μπορώ σίγουρα να σου πω οτι αξίζει και εσύ να δοκιμάσεις.

Φυσικά μιλάω για το uniq one all in one hair treatment  10 real benefits της revlon professional στην coconut edition.
Ενα προιόν μαλλιών που κοντεύω να τελειώσω αρα έχω και ολοκληρωμένη άποψη.

-Τι υπόσχεται με τα 10 benefits?

-επανόρθωση στα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλιά
-λάμψη και έλεγχο κατά του φριζαρίσματος
-προστασία απο την θερμότητα
-απαλότητα και μεταξένια υφή
-προστασία του χρώματος με φίλτρα uva uvb
-ευκολότερο χτένισμα και ίσιωμα
-απίστευτα εύκολο ξεμπέρδεμα
-διάρκεια στο styling
-προστασία ενάντια στις σπασμένες άκρες
-ενίσχυση του όγκου

Μέτρησες 10;Αν σου πω οτι κάνει και τα 10 οφέλη στα μαλλιά,να τελειώσω εδώ το άρθρο και να σε αφήσω να φύγεις για παραλία;Όχι.Θα στα αναλύσω όλα αυτά που παρατήρησα εγώ,τι πετυχαίνει περισσότερο και τι όχι.


Το uniq one all in one coconut hair treatment 10 real benefits της revlon: 


-αρχικά,έχει ακριβώς το άρωμα που περιγράφει!Η απόλυτα μυρωδιά καρύδας στα μαλλιά σου,το απόλυτο καλοκαιρινό άρωμα να κυκλοφορεί στον αέρα γύρω απο το άτομο σου όπου κι αν βρίσκεσαι εσύ και οι μπούκλες σου!Και οι γύρω σου να σε ρωτάνε:τι βάζεις στα μαλλιά σου και μυρίζει τόσο όμορφα;
-είναι σε μορφή σπρευ!Αν και η σύσταση του είναι σαν κρέμα διευκολύνει το γεγονός ότι έρχεται σε μορφή σπρευ γιατι μπορείς απλά να ψεκάσεις τα μαλλιά και να τα χτενίσεις χωρίς να έρθεις εσύ σε επαφή με το προιόν.
-η σύσταση του είναι σαν παχύρευστη κρέμα.
-βοηθάει στο ξεμπέρδεμα ακόμα και των πιο δύσκολων μαλλιών!Κάνει τα μαλλιά πραγματικά ευκολοχτένιστα!
-προσφέρει μεγάλη ανάσα ενυδάτωσης στα μαλλιά κάνοντας τα πολύ απαλά
-με το που το τοποθετήσεις στα μαλλιά σου βλέπεις την άμεση αλλαγή στην εικόνα τους και συγκεκριμένα ως προς το φριζάρισμα το οποίο μειώνεται σε μεγάλο βαθμό προσφέροντας λείανση στην τρίχα
-δεν χρειάζεσαι άλλο ξεχωριστό προιόν για την θερμοπροστασία των μαλλιών σου αφού το συγκεκριμένο σου παρέχει και αυτή την ασφάλεια ακόμα και για τις καλοκαιρινές σου ώρες στην θάλασσα κάτω απο τον ήλιο
-το πιο σημαντικό είναι πως με την πάροδο του χρόνου βοηθάει τα ταλαιπωρημένα μαλλιά να επανέλθουν στην συνολική τους εικόνα

Το συγκεκριμένο προιόν θυμίζει και λειτουργεί σαν leave in conditioner,δηλαδή χρησιμοποιείς λίγη ποσότητα σε νωπά μαλλιά χωρίς να χρειάζεται ξέβγαλμα!Με την διαφορά όμως πως αυτό το προιόν είναι θαυματουργό για τα μαλλιά σου ακόμα και για σένα που τα έχεις ταλαιπωρήσει σε μεγάλο βαθμό!Άλλωστε είναι ενα επαγγελματικό προιόν μαλλιών.Να σε ενημερώσω οτι βγαίνει και σε δυο ακόμα εκδοχές με διαφορετικό άρωμα.Αλλα γίνεται την εποχή του καλοκαιρού να μην διαλέξεις την πιο καλοκαιρινή μυρωδιά για τα μαλλιά σου που μπορεί να σε ταξιδέψει σε μέρη τροπικά;
Σου προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη να το δοκιμάσεις,εγώ ήδη έχω προμηθευτεί την δεύτερη συσκεασία του!

Μπορείς να το βρεις εδώ σε τιμή προσφοράς!
Αυτό είναι το δικό μου coconut survival product για τα μαλλιά μου,το δικό σου πιο είναι;

#revlon #treatment #hair #haircare



You Might Also Like

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο ποστ,είχα δοκιμάσει την κόκκινη συσκευασία,μία φίλη μου μου το είχε δώσει και με εξέπληξε πολύ πολύ ευχάριστα!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή