ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!

1:05:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

      Σε αυτό το post μου θα σας μιλήσω για κάποιες πρόσφατες αγορές μου!Ελπίζω να σας αρέσουν αλλά και να σας εμπνεύσουν!Ξεκινάω λοιπόν:
Η νέα μου τσάντα!Την λάτρεψα πραγματικά!Η τιμή της μόλις 15ευρώ από κατάστημα της περιοχής!Μεγάλη τσάντα,σε γήινη απόχρωση,ένα χρωματάκι που παίζει πολύ και συνδυάζεται εύκολα!Έχει και εσωτερικές θήκες!Τσαντούλα capitone!




Δύο νέα καλλυντικά που πήρα μαζί με την αγορά δύο περιοδικών!Το make up είναι της oriflame και κόστισε μαζί με το περιοδικό κοντά στα 6ευρώ!Η απόχρωση ήταν μόνο η medium!Το δοκίμασα και ήταν αρκετά ικανοποιητική η απόδοση του!Όχι τίποτα τρελό όμως!Το eye-liner είναι σε μαύρη απόχρωση,από ότι είδα έχει λεπτό πινελάκι και ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει για να έχω γνώμη!Αυτό νομίζω ήταν στα 3ευρώ!

 Sunsilk co creations leave in conditioner για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά!Ένα πολύ καλό προϊόν που είδα την τιμή του(μόλις 2.50ευρώ)και την μάρκα του που είναι μια καλή και γνωστή εταιρεία προϊόντων για τα μαλλιά και αυτά τα δύο σε συνδυασμό με έκαναν να θέλω να το δοκιμάσω!Έμεινα ευχαριστημένη από το προϊόν αυτό!Έχει ωραία μυρωδιά και κάνει τα μαλλιά πολύ πιο μαλακά και ευκολοχτένιστα!Θα το ξανά αγοράσω!


Ένα υπέροχο δωράκι από τον αρραβωνιαστικό μου!Ψαλίδι με διάφορα εξαρτήματα για τα μαλλιά!Η τιμή του;Μόνο 12.50ευρώ!Μόλις το είδα,δεν μπόρεσα να αντισταθώ!Αφού είναι για εμένα ένα οικείο προϊόν γιατί έχω άλλο ένα παρόμοιο απλά είχα χάσει το εξάρτημα της τοστιέρας του και έτσι έψαχνα για ένα καινούργιο!Και έπεσα σε αυτό!Απέξω το κουτί έχει κάποιες ξένες ηθοποιούς από την σειρά housewives!Πολύ όμορφη η εμφάνιση του!Κόκκινο με μαύρο!Έχει ένα εξάρτημα για ίσιωμα και τοστιέρα,και 3 διαφορετικά για μπούκλες!Ανάλογα τι μπούκλες θέλετε να πετύχετε!Τέλειο!

Δυο ακόμη καινούργια μανό και διακοσμητικά νυχιών!Χάρηκα πολύ όταν ξανά βρήκα τα μανό της συγκεκριμένης εταιρείας!Αφού για εμένα είναι τα καλύτερα μανό!Υπάρχουν σε πολλές αποχρώσεις,έχουν ωραίο πινελάκι και εξωτερικά είναι τετράγωνα και όχι στρογγυλά!Χάχα!Δεν μου αρέσουν τα στρογγυλά εξωτερικά μανό!Πήρα δύο αποχρώσεις που είναι in fashion!Ένα όμορφο σκούρο μπορντό που δεν είχα και ένα γήινο μπεζ-γκρι,που πάει με όλα!Ωραίες αποχρώσεις!Η τιμή τους;1ευρώ το καθένα!Τα διακοσμητικά,είναι διάφορα ασημί στρασάκια,έχουν πάρα πολλά μέσα επίσης 1ευρώ!

Ο φιόγκος της μίνι!Θα αναρωτιέστε τι είναι αυτό το γλυκούλη!Είναι ένα μικρό lip-gloss με άρωμα και γεύση cookie και απόχρωση έντονο πορτοκαλί!Μυρίζει όμορφα!Ήταν πάρα πολύ φθηνό και το είχα πάρει από το ebay,πριν κάτι μήνες!Αυτό ήρθε τώρα!Το περίμενα με βάση την φώτο,μεγαλύτερο όμως και πάλι είναι πολύ γλυκούλη!Η απόχρωση του ήταν έκπληξη για μένα!


Τα πρώτα μου καλλυντικά λαδάκια που ήθελα καιρό να δοκιμάσω!Αμυγδαλέλαιο και δαφνέλαιο!1ευρώ τα 100ml και 2ευρώ τα 200ml,που βλέπετε!Έχω κάνει αναλυτικά post για αυτή μου την αγορά: http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/02/blog-post_17.html?spref=fb Ανυπομονώ για τα επόμενα λαδάκια!
(Δωράκι του μπαμπάκα μου!)



2 ενυδατικές κρέμες της nivea(η μία η άσπρη είναι η λατρεμένη soft,υπέροχη ενυδατική!)και αφρόλουτρο και body lotion της i love cosmetics μόνο 5ευρώ και τα δύο,με άρωμα Rasberry&Blackberry!Το άσπρο μπουκαλάκι ήταν δωράκι του ηλεκτρονικού φαρμακείου!Έχω κάνει ανάλογο αναλυτικό post: http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/02/pharmacy-on-click.html?spref=fb
(Κι αυτό δωράκι του αρραβωνιαστικού μου!)

Νέο οικονομικό γυαλάκι!Είναι στην μόδα αυτό το σχέδιο και είπα να το δοκιμάσω!Στο πλάι το γυαλί,είναι ριγέ ασπρόμαυρο!Κάτι που μου άρεσε πολύ!


Καινούργιο ρολογάκι!Μόνο με 4ευρώ!Στο ίντερνετ το ίδιο,το έβρισκα 10-12-15ευρώ!Είναι στη μόδα αυτό το σχεδιάκι με το λεοπάρ στο εσωτερικό,το λουράκι από καουτσούκ(που υπάρχει σε όλα τα χρώματα!)Εγώ το επέλεξα σε έντονο μπλε,γιατί μου άρεσε εκείνη την στιγμή που το είδα!Θέλω να πάρω και τις άλλες αποχρώσεις,τα άλλα χρώματα!
(Δωράκι της μαμάκας μου!)





Αυτές ήταν μερικές από τις πρόσφατες διάφορες αγορές μου!Ελπίζω να σας άρεσαν!Περιμένω την γνώμη σας!Εσείς τι καινούργιο αγοράσατε και το προτείνετε ανεπιφύλακτα;
Make your world,more beautyfull!Φιλιά,Κάτια!







You Might Also Like

0 σχόλια: