ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΠΑΝΟΥΛΗ!

1:03:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΠΑΝΟΥΛΗ!
Γεια σας!Σημερα,το αρθρο μου,θα ναι περα για περα διαφορετικο και για εμενα το πιο ομορφο αρθρο μου!Γιατι το λεω αυτο?Γιατι σημερα,θα γραψω για εναν μικρο ΗΡΩΑ,για εναν ΑΓΓΕΛΟ της ζωης!Δεν θα γραψω οπως παντα,για την ομορφια,για την εξωτερικη εμφανιση,για καλλυντικα και ολα τα υπολοιπα που αφορουν,τον γυναικειο κοσμο,σημερα θα γραψω,για την εσωτερικη ανθρωπινη ομορφια!Θα γραψω,για το μεγαλειο της ψυχης,και την αξια,της ΥΓΕΙΑΣ,για τον ανθρωπο στην ζωη του!Γιατι,τι ειναι αυτο που μετραει τελικα περισσοτερο,για να ειναι ενας ανθρωπος ευτυχισμενος και να παλευει στην ζωη του?Ειναι το να εχει τα απολυτως απαραιτητα!Ποια ειναι αυτα?Πρωτα απο ολα,ειναι το ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ,Η ΥΓΕΙΑ!Ανθρωπος,χωρις υγεια,με ποια διαθεση να προχωρησει?Η ΥΓΕΙΑ,ειναι ο,τι πιο απαραιτητο,οτι πιο πολυτιμο εχουμε,η τουλαχιστον οφειλουμε να εχουμε και να μας παρεχεται,στην ζωη μας!Αυτη,μας εξασφαλιζει την συνεχεια,την καθημερινοτητα μας,μας δινει δυναμη να παλεψουμε,για το σημερα και για το αυριο,για να πετυχουμε τους στοχους μας και τα ονειρα μας!Για να χαμογελαμε,και να ειμαστε πραγματικα ευτυχισμενοι!Οφειλουμε λοιπον,οσοι εχουμε την υγεια μας,να μην την θεωρουμε δεδομενο στην ζωη μας,γιατι ΔΕΝ ειναι!Ποτε,δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει,και τι ανατροπες,θα ερθουν στο προσκηνιο!ΔΕΝ πρεπει,τιποτα να θεωρουμε,δεδομενο στην ζωη μας!Ποσο μαλλον,την υγεια,που μπορει ανα πασα στιγμη,να ανατραπει και να μετατραπει σε κατι ζητουμενο,και οχι δεδομενο,σε στοχο της ζωης που πρεπει να επιτευθει,και οχι σε κατι που ηδη εχουμε καταφερει!Η υγεια,μπορει να αλλαξει καθε τι στην ζωη μας!Μπορει να μετατραπει,σε εναν εφιαλτη,τοσο αποτομα,τοσο απροειδοποιητα!Αυτο,κανεις δεν το ξερει!Κανεις δεν ξερει,τι μας επιφυλασει η ιδια η ζωη και η υγεια μας!Για αυτο,οσο μπορουμε,και περναει απο το χερι μας,πρεπει να την προσεχουμε,για να εχουμε!Πρεπει,να προσεχουμε την υγεια μας,με οσα μεσα μπορουμε και ειναι δυνατον,και κυριως με τα μεσα προληψης!Πρεπει,να εξεταζομαστε συχνα,πρεπει να πηγαινουμε στον γιατρο,πρεπει να παιρνουμε τα απαραιτητα μετρα προφυλαξης οταν απαιτουνται και τα συνανταμε στην ζωη μας!Ειναι κριμα,εξαιτιας της απροσεξιας μας,η της αποφυγης μας των επισκεψεων στο γιατρο,η εξαιτιας της απουσιας μας απο τις καθιερωμενες εξετασεις μας,να ερχομαστε αντιμετωποι με κατι δυσαρεστο!Και δεν υπαρχει ηλικια,στο θεμα της υγειας!Καθε παιδι,καθε νεος,καθε μεγαλος,οφειλει να νοιαζεται και να προσεχει!Δεν υπαρχουν στανταρ,σε αυτα τα πραγματα!Οσοι,εχουμε την υγεια μας λοιπον,ας κανουμε και τον σταυρο μας οταν ξυπναμε,και μπορουμε και χαμογελα,για πραγματα που οι ανθρωποι,θεωρουμε αυτονοητα,κι ομως δεν ειναι!Την Παρασκευη λοιπον,εμαθα για μια ιστορια ενος μικρου ηρωα,ενος μικρου αγγελου,που δινει την δικη του μαχη με τον εφιαλτη του καρκινου!Το εμαθα,μεσω τηλεορασης και απο την πρωτη στιγμη που αντικρισα το προσωπο του παιδιου που παλευει για την ζωη του,αυτοματως δακρυσα!Συγκινηθηκα,οσο ποτε αλλοτε!Αυτο το παιδακι,αγγιξε πραγματικα,την ψυχη μου!Ισως φταιει,και η μεγαλη μου αγαπη προς τα παιδακια,που ειναι η αδυναμια μου!Απο την αλλη,αυτο το δακρυ,δεν χρειαζεται καμια δικαιολογια,ηταν απολυτως φυσιολογικο να μου συμβει,οταν αντικρισα την φωτογραφια του μικρου ΠΑΝΟΥΛΗ!Πως,να αντισταθεις,σε αυτα τα υπεροχα και σπανια μαυρα ματακια?Πως να αντισταθεις,σε αυτο το πλατυ και τοσο αληθινο χαμογελο?Πως να αντισταθεις σε αυτο το βλεμμα που αναζητα καθε κρυφη ελπιδα και που το μονο που θελει,ειναι να δει,οτι ζει την ζωη που πραγματικα του αξιζει!Ψυχη μου!Ποσο ομορφο πλασματακι!Ποσο γλυκο αγορακι!Κι ερχομαι λοιπον,ως χριστιανη και εγω,να αναρωτηθω ενα μεγαλο ΓΙΑΤΙ?Γιατι αυτο το αθωο πλασματακι,να ταλαιπωρειται και να δοκιμαζεται ετσι?Για ποιον λογο?Και μετα,απαντησα στον εαυτο μου:Ποιος ανθρωπος αξιζει,αυτην την σληρη ταλαιπωρια?Κανεις!Ποσο μαλον ομως,ενα παιδακι 4,5 ετων,που ηρθε στην ζωη,με σκοπο να ζησει μια ζωη παραμυθενια,σαν μικρος πριγκιπας που ειναι!Δεν μπορω να βρω απαντηση σε αυτο το γιατι,οσο και αν το παλεψα!Ουτε για τον μικρο Πανουλη,ουτε για κανενα αλλο παιδακι του κοσμου,που δινει την πιο δυσκολη μαχη της ζωης του,για να καταφερει,να κρατηθει στην ζωη!Η μονη απαντηση που μπορεσα να δωσω,και αυτη με δισταγμο ειναι οτι ο Θεος,μαλον δοκιμαζει τους πιο δυνατους!Μαλον,δοκιμαζει τα ατομα,που μεσα απο αυτην την δυσκολια,θα τα καταφερουν,θα βγουν νικητες,θα δειξουν αυτο που μεχρι πριν κρυβαν μεσα τους!Τον ηρωισμο τους!Το ποσο ηρωες ζωης ειναι,το ποσο δυνατοι ανθρωποι ειναι!Για αυτο,περνανε ολες αυτες τις δυσκολιες,για να βγουν πρωταθλητες,με ψηλα το κεφαλι!Ισως,αυτη ειναι η μονη απαντηση,που θα μπορουσα,να δωσω!Ισως!Ειδα λοιπον,την ιστορια του μικρου πριγκιπα Πανουλη,και αμεσως αναζητησα και μπηκα στην ομαδα που ακουσα οτι υπαρχει και εχει δημιουργηθει για τον μικρο!Η ομαδα,ειναι αυτη: https://www.facebook.com/groups/511458078974630/
ονομαζεται: Ελπιδα για τον Πανουλη!!!!!! Μπηκα λοιπον,εγινα μελος και ειδα αυτο που εχει καταφερει χωρις καν να το προσπαθησει ο μικρος Πανουλης!Τι εχει καταφερει?Σε αυτην την δυσκολη και σληρη κοινωνικα εποχη,ο μικρος καταφερε,να ενωσει τον κοσμο!Να ενωσει τους Ελληνες!Να τους δειξει,τι πραγματικα σημαινει ζωη και ευτυχια!Και τι πραγματικα,πρεπει να εκτιμουμε στην ζωη!Ο μικρος,μεσα απο την ιστορια του,συγκινησε ολον τον κοσμο,ολη την Ελλαδα,και εκανε το ακατορθωτο!Μας εφερε κοντα!Στην ομαδα του,ειδα πολλα μηνυματα αγαπης και προσφορας και συγκινηθηκα παρα πολυ!Χαρηκα που ειδα,τοση συμμετοχη απο τον κοσμο!Γιατι,αυτο σημαινει θετικη ενεργεια μαζεμενη για τον Πανουλη και ακομα,πολλες ευχες και προσευχες,για τον Πανουλη!Που ειμαι,σιγουρη οτι θα ακουστουν!Για οσους δεν ξερουν τον μικρο Πανουλη που με μαγεψε,και με εκανε να θελω ακομη περισσοτερο να γινω μανουλα,να σας τον συστησω: 
Αυτος ειναι ο μικρουλης ηρωας Πανουλης,που πρεπει ολοι να προσπαθησουμε και να προσφερουμε οτι μπορουμε,για να τα καταφερει και να μεταφερθει στο εξωτερικο,οπου θα μπορεσει απο μια συγκεκριμενη μεθοδο,να θεραπευτει!Να θεραπευσει αυτον τον εχθρο,και να μπορεσει να βγει νικητης,απο αυτην την μαχη!Ο μικρος Πανουλης,ειναι δυνατος,και ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερει!Εχω και εντονη διαισθηση γενικα σαν ανθρωπος,και αυτην την φορα για αυτο το παιδακι,κατι μου λεει,οτι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!Το πιστευω οτι θα τα καταφερει!Το νιωθω!Του αξιζει,να μπορεσει να νικησει και να ζησει την ζωη που του αρμοζει!Ειμαι σιγουρη,οτι συντομα θα μαθω νεα του Πανουλη,που θα λενε οτι τα καταφερε!Πηγε στο εξωτερικο,και θεραπευτηκε!
Αυτα,ειναι τα στοιχεια της οικογενειας που εχουν δωσει,για να μπορεσουμε να προσφερουμε στον μικρο Πανουλη,οτι ο καθενας μας μπορει!Ακομα,και ενα ευρω!Μπορουμε,ολοι να το διαθεσουμε,για αυτο το πλασμα!Δεν του αξιζει?Εγω οταν θα μαθω οτι τα καταφερε,θα χαρω παρα πολυ,σαν ο μικρος Πανουλης,να ειναι δικο μου παιδακι!Πραγματικα,θα με κανει να νιωσω ευλογημενη προς τον Θεο,και ευτυχισμενη!Γιατι αυτος ο μικρος,μπηκε στην καρδια μου,απο την πρωτη στιγμη!Για αυτο,και γραφω αυτο το αρθρο μου,αφιερωμενο στον μικρο ηρωα Πανουλη!Για να του δωσω οση περισσοτερη θετικη ενεργεια και αγαπη εχω,να του προσφερω!Μεσα απο την ψυχη μου!Ομως θα ηθελα να πω,για την μεγαλη χαρα που μου εδωσε εχθες,η μητερα του μικρου Πανουλη,η κυρια Σοφια,οταν μπορεσα και επικοινωνησα μαζι της και με μεγαλη χαρα,μου εκανε τον στοχο μου πραγματικοτητα!Ποιον στοχο?Μα,φυσικα να δω,τον Πανουλη απο κοντα!Να τον αγκαλιασω,και να του προσφερω το αρκουδακι,που του υποσχεθηκα!Μονο ετσι,θα χαρω πραγματικα,οταν τον δω απο κοντα,αυτον τον αγγελο!Πριν φυγει,για το εξωτερικο!Ειναι ονειρο μου,να τον δω και να του δωσω την θετικη μου ενεργεια και αγαπη,καθως και τον αρκουδο,που θα του κρατα συντροφια σε ολο του το ταξιδι,σε αυτην την μαχη με αυτον τον εχθρο!Μακαρι,να παρει αγκαλια αυτον τον αρκουδο,και να τον εχει διπλα του,οταν κοιμαται!Δεν θελω,τιποτα αλλο,για να χαρω και να νιωσω εστω και για λιγο σημαντικη ως ανθρωπος!Γιατι,μπροστα σε τετοιους ηρωες,που αν και ηλιακια ειμαστε μεγαλυτεροι,σαν ανθρωποι ειμαστε μπροστα τους,τοσο μικροι!Τοσο λιγοι!Αφου,αυτοι ειναι ολοκληροι μαχητες!Πολεμιστες!Πολεμουν,για να τα καταφερουν,για να κανουν κι αλλο περηφανους τους γονεις τους και ολον τον κοσμο,που ειναι διπλα τους!Σημερα λοιπον,θα εχω την χαρα και την τιμη,να δω απο κοντα τον μικρο Πανουλη,κατι που δεν περιμενα!Και για αυτο,ευχαριστω παρα πολυ την μανουλα του μικρου Πανουλη,την υπεροχη Κυρια Σοφια,που μου εδωσε αυτην την μεγαλη χαρα!Απο εχθες,οταν μου ειπε το ναι,στην ερωτηση μου,εαν μπορω να δω απο κοντα τον Πανουλη,με εκανε να πεταξω απο την ευτυχια μου!Με εκανε,να νιωσω σαν μικρο παιδι και παλι!Με εκανε,να χαμογελαω ολη την ωρα,και φυσικα να τρεξω αμεσως να παρω,οτι υποσχεθηκα,για τον μικρο Πανουλη!Ευχαριστω και παλι παρα πολυ,την μητερα του!Της ευχομαι,να ειναι παντα καλα,γερη και δυνατη,βραχος που θα στεκεται παντα διπλα στον μικρο,αλλα και σε ολη την οικογενεια της!Γιατι,η μητερα,ειναι οτι πιο σπουδαιο μπορει να γινει μια γυναικα,στη ζωη της!Η μητροτητα,ειναι οτι πιο πολυτιμο!Και καθε γυναικα,που μπορει και γινεται μανουλα,ειναι πολυ τυχερη!Κυρια Σοφια,εσεις αξιζατε να γινετε μανουλα,ειμαι σιγουρη μονο και μονο απο τον αγωνα και την προσπαθεια που δινετε για τον μικρουλη γιοκα σας,οτι ειστε μια υπεροχη μανουλα,που σας αξιζει οτι καλυτερο και κυριως,να δειτε τα παιδακια σας ευτυχισμενα,στην ζωη τους!Ολα θα πανε καλα,και ο μικρος θα σας κανει,αλλη μια φορα περηφανους!Θα ζησει,την ζωη που του αξιζει!Μπραβο σας,για την δυναμη που κουβαλατε μεσα σας,και τον αγωνα που δινετε,για να τα καταφερει ο μικρος!Κατι,που ειμαι σιγουρη οτι θα γινει!Περα απο τον μικρο Πανουλη,ειμαι λοιπον ιδιαιτερα συγκινημενη,που θα γνωρισω απο κοντα,μια τετοια ηρωιδα μητερα,οπως ειστε εσεις!Εσεις,ειστε σπουδαιοι ανθρωποι στην ζωη,και οχι αλλοι που διακρινονται λογω των χρηματων τους η της καλλιτενικης τους πορειας!Εσεις ειστε ηρωες!Για αυτο,και κανατε ενα παιδακι,τοσο δυνατο!Σας ευχομαι ολοψυχα,τα καλυτερα,επιτελους να τελειωσει αισιοδοξα η μαχη με αυτον τον εχθρο,και το παλικαρακι σας να βγει νικητης!Δινοντας ετσι,εκεινος ελπιδα σε αλλες οικογενειες και παιδακια που πασχουν!Να σκεφτεστε,αισιοδοξα και συντομα,τα νεα θα ειναι χαρμοσυνα!Ανυπομονω,να σας δω απο κοντα!Ανυπομονω,να γνωρισω αυτον τον μικρο ηρωα,που ηδη θαυμαζω τοσο πολυ!Σας αξιζει,μια παραμυθενια ζωη,και ειμαι σιγουρη οτι θα την εχετε!
ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ,ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟΥΛΗ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΛΗ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ!ΑΣ ΑΝΑΨΟΥΜΕ,ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ,ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!
ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ,ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΖΩΔΙΟ!

ΠΑΝΟΥΛΗ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ!ΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΗΣΕΙΣ!Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ!

Katia's beauty world!:)

You Might Also Like

0 σχόλια: