PHARMACY ON CLICK:ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΕΣ!

6:36:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

   

Γεια σας!Αυτό μου το post αφορά ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο με διάφορα καλλυντικά σε καλές τιμές,που γνώρισα πρόσφατα!Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου για αυτό το ηλεκτρονικό φαρμακείο,αλλά και για την αγορά που πραγματοποίησα από εκεί,για πρώτη φορά!Αρχικά πρέπει να γραφτείς στο site τους,να γίνεις πρώτα μέλος για να μπορέσεις έτσι να πραγματοποιήσεις την αγορά που επιθυμείς!Το site τους είναι αυτό: http://www.pharmacyonclick.gr/ και η σελίδα τους στο fb ονομάζεται: pharmacyonclick.gr-Ηλεκτρονικό Φαρμακείο!Μπορείτε να το βρείτε εύκολα!
    Ως πρώτο μου σχόλιο θα αναφέρω την πολύ καλή και άμεση επικοινωνία που είχα μαζί τους αλλά και την καλή εξυπηρέτηση τους!Πολύ ευγενικοί!Και ένα μπράβο για αυτό!Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές είχα ακούσει για αγορές από ηλεκτρονικά φαρμακεία,αλλά ποτέ δεν είχα μπει στην διαδικασία να το ψάξω!Αποφάσισα όμως να κάνω την πρώτη μου αγορά από το http://www.pharmacyonclick.gr/  και η ευχαρίστηση μου ήταν μεγάλη!Τελικά αξίζουν οι αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία!Θα αναρωτιέστε όμως όσες δεν έχετε ξανά αγοράσει από κάπου αντίστοιχα,τι μπορούμε να αγοράσουμε από ένα τέτοιο ηλεκτρονικό φαρμακείο;Η ποικιλία λοιπόν,είναι μεγάλη!Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό φαρμακείο,συνεργάζεται και παρέχει προϊόντα 158 τουλάχιστον εταιρειών(όσων μπόρεσα και μέτρησα δηλαδή εγώ!)Πολλές εταιρείες και πολλά ακόμη περισσότερα προϊόντα!Μερικές γνωστές εταιρείες που θα βρείτε είναι: η bioten,η korres,η nivea,η pantene αλλά και η i love cosmetics!Θα βρείτε διάφορα προϊόντα και καλλυντικά περιποίησης σώματος και προσώπου!Αρκετά θα τα βρείτε σε καλύτερες τιμές του εμπορίου!Απλά να βλέπετε τα ml προτού διαλέξετε οποιοδήποτε προϊόν!
Πάντως το συστήνω στα σίγουρα για τις προσωπικές σας αγορές!Ένα πολύ καλό αυτού του site είναι η επιλογή που σας δίνει κάθε Σάββατο να μην πληρώνετε επιπλέον μεταφορικά για αγορές σας άνω των 1ευρώ!Οι περιοχές που ισχύει αυτή η προσφορά για κάθε Σάββατο είναι οι εξής:Αττική,Αρκαδία,Ηλεία,Λακωνία,Αργολίδα,Αχαία και Κορινθία!Αλλιώς για κάποια άλλη μέρα εάν επιλέξετε ως τρόπο αποστολής την αντικαταβολή η επιπλέον χρέωση είναι μόλις 2ευρώ!Επίσης μπορείτε να επιλέξετε τον εύκολο τρόπο της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό που έχει το site,η μέσω χρωστικής η πιστωτικής κάρτας εάν έχετε!Αυτό πάντως που σίγουρα θα διαπιστώσετε και εσείς όταν κάνετε την αγορά σας είναι η ευγένεια του καταστήματος και το ενδιαφέρον για τους πελάτες και την διευκόλυνση τους!Ανταποκρίνονται άμεσα στις απορίες και στα ερωτήματα σας και σας καλούν στο τηλέφωνο σας για επιβεβαίωση της αγοράς σας και του κόστους που είναι να πληρώσετε!Κάτι που εμένα μου φάνηκε πολύ ωραίο και σωστό και δεν το είχα ξανά-δει κάπου αλλού!Μπράβο λοιπόν στην ομάδα που εργάζεται και έρχεται σε επαφή με τους πελάτες,σε ένα πολύ καλό επίπεδο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης!
   Να σας μιλήσω και για την δική μου αγορά φυσικά!Εγώ έκανα την ίδια ημέρα δύο αγορές και επειδή ήθελα να δω πώς είναι τα πράγματα και είχα αγωνία την πρώτη μου αγορά την έκανα επιλέγοντας τον τρόπο της αντικαταβολής!Στην επόμενη μου αγορά που αγόρασα κάτι για την μητέρα μου και δεν το βιαζόταν,επέλεξα να μου έρθουν τα πράγματα το Σάββατο,δίχως επιπλέον χρέωση αποστολής!Τα πράγματα που πήρα συνολικά ως πρώτη μου αγορά ήταν τα εξής:
-Δύο ενυδατικές κρέμες της nivea με 1.35 ευρώ η καθεμία στα 50ml!
-Και δύο προϊόντα i love cosmetics για το σώμα!Ένα αφρόλουτρο και μία body lotion των 60ml με άρωμα Rasberry&Blackberry και τα δύο μαζί 5ευρώ!
-Το άσπρο μπουκαλάκι το περιείχε ως δωράκι μαζί με την μία κρεμούλα της nivea και είναι μια κρεμούλα ημέρας!(Το θεωρώ πολύ έξυπνο που έστειλαν μαζί και ένα δικό τους δωράκι,όποια και αν είναι η αξία του η το μέγεθος του προϊόντος!Η κίνηση μετράει!
Το τελικό κόστος των προϊόντων ήταν 7.70ευρώ!Συν τα έξοδα αποστολής της αντικαταβολής!
    Αφού σας παρουσίασα τα προϊόντα της αγοράς μου,να πω και δυο κουβέντες για αυτή μου την αγορά!Καταρχάς έμεινα ευχαριστημένη από τα προϊόντα που παρέλαβα!Εγώ έκανα λάθος και δεν είδα τα ml των ενυδατικών κρεμών που πήρα και έτσι νόμιζα ότι ήταν σε full size και είχα ενθουσιαστεί με την τόση χαμηλή τιμή των προϊόντων!Τελικά,έκανα λάθος,αφού τα ml ήταν 50,και τα έγραφαν αλλά εγώ δεν τα πρόσεξα!Ωστόσο χάρηκα πιο πολύ για τις κρεμούλες που αντίκρισα αφού μπορώ να τις παίρνω παντού μαζί μου,μέσα στην τσάντα μου,χωρίς να δυσκολεύομαι!Ενώ εάν ήταν σε full size,εκτός της αυξημένης τιμής τους φυσικά δεν θα μπορούσα να τις παίρνω μαζί μου και να βάζω την ενυδατική μου ανά πάσα στιγμή αφού λόγου μεγέθους θα την άφηνα σπίτι!Οπότε κατά τύχη μου βγήκε σε καλό!Άλλωστε,είναι τόσο γλυκούλες αυτές οι κρεμούλες σε αυτή την μορφή!Η άσπρη ενυδατική κρεμούλα ανήκει στην κατηγορία nivea soft και έχω δει πολλά θετικά σχόλια από πολλές κοπέλες για αυτήν την ενυδατική!Με την χρήση της έχω μείνει και εγώ πολύ ευχαριστημένη,αφού έχει μία πολύ ωραία μυρωδιά,λίγο διαφορετική από την κλασσική nivea και η υφή της είναι πολύ μαλακή και κρεμμώδης!Κάνει την επιδερμίδα πραγματικά σαν μετάξι!Είναι για πρόσωπο και σώμα,για καθημερινή χρήση πριν το μακιγιάζ η μετά το ντεμακιγιάζ σας!Εγώ την χρησιμοποιώ καθημερινά σε πρόσωπο και λαιμό όταν ξυπνάω το πρωί!Μετά μακιγιάρομαι κανονικά!Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα και απλώνεται εύκολα!Θα παρατηρήσετε πολύ γρήγορα ότι όπου και αν την βάλετε η επιδερμίδα σας θα γίνει πολύ μαλακιά,λεία και θα νιώσετε μία ευχάριστη δροσιά!Εγώ την συστήνω και την προτείνω ανεπιφύλακτα!Στα κανονικά της ml δηλαδή στα 200 η τιμή της παίζει από 5-7ευρώ!Δεν είναι και πάλι πολλά τα χρήματα γιατί η ενυδατική αυτή πραγματικά αξίζει,ωστόσο εγώ την προτιμώ τελικά σε μικρό μέγεθος για να την κουβαλάω παντού μαζί μου και για να δίνω 1.35ευρώ την φορά!Την επόμενη θα πάρω 2-3 σίγουρα!Πάντως αυτήν τώρα την έχω καμιά εβδομάδα και ενώ την χρησιμοποιώ καθημερινά η ποσότητα της δεν έχει μειωθεί!Άρα είναι εντάξει και τα 50ml!Υπέροχη αγορά,λατρεμένο προϊόν της nivea από το http://www.pharmacyonclick.gr/ !
Η άλλη ενυδατική της nivea που πήρα για την μητέρα μου η μπλε,είναι σαν την κλασσική nivea και η υφή-όψη της και η μυρωδιά της!Ωστόσο,την έχουν ως ενυδατική και αυτή για όλο το πρόσωπο και το σώμα σε καθημερινή βάση!Γράφει κιόλας απέξω nivea creme!Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο σχόλιο για αυτή την κρέμα,αφού όσες έχετε την κλασσική nivea ξέρετε πώς είναι!
Για το αφρόλουτρο και την body lotion της i love cosmetics τι να πω!Υπέροχα πριόνια,από υπέροχη εταιρεία!Από την αρχή,μου έκανε εντύπωση τα χρώματα των προϊόντων που είναι τόσο όμορφα και χαρούμενα αλλά και η ιδιαίτερη ποικιλία τους σε μυρωδιές και αρώματα!Διάλεξα την κόκκινη απόχρωση και την μυρωδιά Rasberry&Blackberry που δεν είχα ξανά δοκιμάσει!Γιατί γενικά προτιμώ αρώματα σοκολάτας,βανίλιας και καραμέλας!Έχω μανία με αυτές τις μυρωδιές!Είπα όμως να διαλέξω κάτι διαφορετικό!Και πραγματικά με κέρδισε πολύ αυτή η φρουτένια μυρωδιά!Λάτρεψα το αφρόλουτρο με το κόκκινο περιεχόμενο του αλλά και την body lotion με το ροζ περιεχόμενο του!Οι διαφορές τους στην μυρωδιά είναι μικρές!Είναι υπέροχα προϊόντα,με τις καρδούλες τους απέξω και την υπέροχη ονομασία τους!Δεν είχα ξαναδοκιμάσει αυτήν την εταιρεία,αν και μου ήταν γνωστή!Έγινε από τις αγαπημένες μου!Τα προϊόντα τα είχε πακετάκι μαζί 5ευρώ!Είναι και αυτά προϊόντα που μπορείς λόγου μεγέθους μπορείς να τα κουβαλάς μέσα στην τσάντα σου!Ωστόσο αν η χρήση είναι μεγάλη,τελειώνει γρήγορα!Όμως,είναι ότι πρέπει για να δεις εάν σου αρέσουν τα προϊόντα αυτά και να τα αγοράσεις ύστερα σε full size!Εγώ σίγουρα θα αγοράσω σε full size!Και θα δοκιμάσω κι άλλες μυρωδιές τους!Ελπίζω,να βάλουν πιο πολλά προϊόντα από αυτήν την εταιρεία,όπως είναι διάφορα lip gloss,body-butter και διάφορες κρεμούλες που έχει!

Αυτή ήταν η πρώτη μου αγορά από το πρώτο ηλεκτρονικό φαρμακείο που γνώρισα!Έμεινα ευχαριστημένη με την αγορά μου και με την εξυπηρέτηση που έλαβα!Προτείνω,να κάνετε και εσείς τις αγορές σας απο το συγκεκριμένο φαρμακείο και να επιλέξετε την ημέρα του Σαββάτου για να παραλάβετε τα προϊόντα σας,έτσι ώστε να είστε σίγουροι και για την μέρα της παραλαβής τους αλλά και για να μην χρεωθείτε παραπάνω μεταφορικά έξοδα!Σύντομα,θα κάνω την επόμενη αγορά μου!Γνωρίστε και εσείς τα ηλεκτρονικά φαρμακεία!Αξίζουν!

Ελπίζω,να σας φάνηκε χρήσιμο το άρθρο μου!Και φυσικά ευχαριστώ τον αρραβωνιαστικό μου γιατί είναι δικό του δώρο αυτή μου η αγορά!Katia's beauty world!Φιλάκια!





You Might Also Like

0 σχόλια: