REVIEWS

Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΤΗΣ CASTALIA!

1:41:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

 Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΤΗΣ CASTALIA!



Γεια σας κορίτσια!Σήμερα θα σας μιλήσω για την νέα μου ενυδατική κρεμούλα που μου έστειλε να δοκιμάσω η castalia!

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ:


Το όνομα της εταιρίας είναι castalia laboratoires dermatologiques και είναι η θυγατρική της lavipharm,που δραστηριοποιείται στα δερμοκαλλυντικα προϊόντα!Το σλόγκαν της εταιρίας είναι:''Ένα υγιές δέρμα,είναι ένα όμορφο δέρμα!''Προϊόντα της εταιρίας,έχουν πωληθεί από το 1992!Καλύπτουν το 95%των δερματολογικών καλλυντικών και έχουν άριστη καλλυντική υφή!Προσφέρει λύσεις για κάθε ανάγκη κάθε καταναλωτή και τα προϊόντα της εταιρίας,είναι συμβατά με δερματολογικές παθήσεις!Η εταιρία,έχει μέγιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα και επικεντρώνεται στην υγεία και στην ομορφιά,βασισμένη πάντα στην επιστήμη!Τα προϊόντα της εταιρίας κυκλοφορούν σε 16χώρες!Τα επιλεγμένα συστατικά είναι υπό-αλλεργικό και μη-μαύρα στίγματα!Η εταιρία υπόσχεται υψηλή ποιότητα,ασφάλεια και αποτελεσματικότητα!Η εταιρία έχει κατατάσσει τα προϊόντα της σε 6κατηγορίες-σειρές:sensial,dermopur,chronoderm,helioderm,lavilon και dermogiene!Η κάθε σειρά περιέχει διαφορετικά προϊόντα για διαφορετικές ανάγκες και για όλους τους τύπους δέρματος!Μπείτε να δείτε τις σειρές και τα προϊόντα στο site τους:http://www.castalia-derm.com/ και στην σελίδα τους στο φβ:https://www.facebook.com/CastaliaLaboratoires?fref=ts Θα μπορείτε να έχετε μαζί τους μία άμεση επικοινωνία!Τα προϊόντα της εταιρίας,θα τα βρείτε είτε σε φαρμακεία,είτε σε διάφορα φαρμακευτικά και μη e-shop στο ίντερνετ!Στα διάφορα αυτά e-shop θα βρείτε και πολλές φορές πολύ καλές εκπτώσεις και προσφορές των προϊόντων μέχρι και 50%!Ένα τέτοιο φαρμακευτικό e-shop είναι το εξής: http://www.pharmacybay.gr/ Μπείτε να δείτε τις εκπτωτικές τιμές των προϊόντων!

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑΣ SENCIAL Η FLUIDE HYDRATANT APAISANT:

Η εταιρία μου έστειλε να δοκιμάσω πριν λίγες μέρες ένα προϊόν της και συγκεκριμένα της ενυδατική και καταπραϋντική κρέμα της σειράς sencial την fluide hydratan apaisant αξίας 18,95 που είναι στα 40ml!Είναι για κανονικό η μεικτό δέρμα,εγώ έχω κανονικό προς ξηρό και είναι για καθημερινή φροντίδα πρωινής και βραδινής χρήσης ακόμα και για βάση του make up!Πριν το μακιγιάζ δηλαδή!Κάτι που μου άρεσε πολύ!Εννοείται ότι χρησιμοποιείται σε καθαρό δέρμα!Η επικοινωνία μου με την εταιρία ήταν πολύ γρήγορη και άμεση!Επίσης,οι άνθρωποι ήταν πολύ ευγενικοί και πρόθυμοι!Εκείνοι,με ρώτησαν εάν έχω κάτι συγκεκριμένο υπόψιν μου που θα ήθελα να δοκιμάσω!Και εγώ τους είπα θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια ενυδατική σας!Μέσα σε 2μέρες οι άνθρωποι μου έστειλαν την ενυδατική!Πραγματικά δεν το περίμενα τόσο γρήγορα και δεν περίμενα να βρώ όντως ενυδατική κρεμούλα και μάλιστα για κανονική επιδερμίδα!Ευχαριστώ πολύ την εταιρία για την προθυμία τους και την ευγένεια τους καθώς και την γρήγορη εξυπηρέτησή τους!Το προϊόν που μου έστειλαν,ήταν σίγουρα κάτι που ήθελα να δοκιμάσω και υψηλής χρηματικής αξίας!Αφού,είχα ακούσει για την εταιρία και τα προϊόντα της αλλά όχι για τις τιμές της!Δεν είναι ούτε μία οικονομική εταιρία,ούτε μία ακριβή!Τα προϊόντα της όμως είναι σίγουρα υψηλής ποιότητας άρα αξίζουν και τα χρήματα!Δείτε τώρα τα θετικά και τα αρνητικά του προϊόντος από την προσωπική μου χρήση:

ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ:

-Εκτός από ενυδατική κρέμα είναι και καταπραϋντική!Δηλαδή εκτός από ότι ενυδατώνει την επιδερμίδα,την ηρεμεί λειτουργεί ως ηρεμιστικό φάρμακο για το δέρμα!Κάτι που δεν είχα ξανά δοκιμάσει σε ενυδατική κρέμα!
-Χρησιμοποιείται και πριν το μακιγιάζ ως βάση!Για εμένα πολύ βασικό αυτό!
-Έχει μία πολύ ωραία μυρωδιά που σου θυμίζει μαζί με καθαριότητα κάποιο λουλούδι!Δεν έχω ξανά μυρίσει κάτι ανάλογο!
-Είναι παχύρρευστη σαν κρέμα και έτσι δεν χρειάζεται πολύ ποσότητα όταν την χρησιμοποιείς!
-Απορροφάται αρκετά γρήγορα!
-Νιώθεις μία φρεσκάδα και μία δροσιά,όταν την βάζεις στην επιδερμίδα σου στο πρόσωπο σου!
-Ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα!
-Δεν λιπαίνει το πρόσωπο ούτε το ξηραίνει!
-Η συσκευασία του είναι αρκετά βολική!Βγαίνει όμορφα και εύκολα η κρέμα και έχει και το κουτάκι της που την βάζεις μέσα!Πρακτική συσκευασία!
-Και φυσικά είναι για καθημερινή χρήση πρωί η βράδυ!

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ:

-Ως μοναδικό αρνητικό θα έλεγα ότι είναι η ποσότητα της κρέμας,τα ml ανάλογα με την τιμή της!Δηλαδή η κρέμα είναι στα 18ευρώ και τα ml της είναι 40!Συγκριτικά με πιο οικονομικές εταιρίες βρίσκω την ποσότητα λίγη!Για την τιμή της,θα την ήθελα πιο πολλά ml!Μόνο αυτό θα έλεγα ως αρνητικό!Τίποτα άλλο!

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ:

Είναι μία ενυδατική που έχω αγαπήσει και χρησιμοποιώ καθημερινά σε πρωινή ρουτίνα,πριν το μακιγιάζ μου!Αυτόματα με το που την βάζω,νιώθω μία υπέροχη δροσιά και ένα θετικό κάψιμο-τράβηγμα της επιδερμίδας!Σε λίγο πιο ευαίσθητα η ερεθισμένα σημεία του προσώπου το νιώθω αυτό!Και πιστεύω πως αυτή είναι και η δράση της!Έτσι νιώθω ότι λειτουργεί!Μου ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα και αφήνει ένα ευχάριστο άρωμα!Την έχω μαζί μου συνεχώς,καθώς δεν πιάνει και χώρο!Μέχρι τώρα,είναι η καλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει ίσως θα έλεγα η πιο ισχυρή!Νιώθεις δηλαδή την δράση της πάνω σου!Σίγουρα,θα την αγόραζα και εάν μου τελειώσει η την βρω σε προσφορά θα την πάρω γιατί την θεωρώ χρήσιμη!Ακόμη,παρατήρησα σε σπυράκι μου,ότι το μαλάκωσε!Σαν προϊόν είναι όντως υψηλής ποιότητας και δεν περίμενα με τίποτα να μου στείλουν την συγκεκριμένη!Κάτι που με έκανε να χαρώ πολύ!Τους ευχαριστώ άλλη μία φορά για την συνεργασία μας και για το προϊών που μου έστειλαν!Είναι υπέροχη ενυδατική και σας την προτείνω σίγουρα!Δείτε και την συσκευασία του προϊόντος:

ΙΔΑΙΕΤΕΡΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Ευχαριστώ castelia για το όμορφο προϊόν που μου έστειλες,για την αμεσότητα και την ευγένεια σου ως εταιρία!Σίγουρα θα σε προτιμήσω ως εταιρία!Τα προϊόντα σου είναι πραγματικά υψηλής ποιότητας και τα καλύτερα!

Αυτό ήταν το post review μου!Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν της castalia?Ποια είναι η άποψη σας?Πιο προϊών θα μου προτείνατε να δοκιμάσω?

Φιλάκια,Κάτια!



You Might Also Like

0 σχόλια: