ABC OF MY BEAUTY!COLLAB TAG WITH ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ!

12:45:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                          ABC OF MY BEAUTY!COLLAB TAG!


      Γεια σας κορίτσια!Πως περάσατε το Πάσχα σας;Επέστρεψα δυναμικά με ένα ωραίο tag που            σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε και να κάνουμε μαζί με την Κωνσταντίνα http://kwnstantinan.blogspot.gr/!Αυτό είναι λοιπόν και το δεύτερο collab μας!Και φυσικά να τονίσουμε ότι θα θέλαμε το συγκεκριμένο post να γίνει tag και να το δούμε από bloggers και youtubers!Από όλες σας!Ας ξεκινήσουμε!Το tag μας όπως λέει και ο τίτλος μας έχει να κάνει με πολλά αγαπημένα μας προϊόντα ομορφιάς που χωρίς αυτά δεν την παλεύουμε!Για κάθε γράμμα λοιπόν(εεε..σχεδόν)θα υπάρχει και ένα αντίστοιχο καλλυντικό,προϊόν ομορφιάς,περιποίησης,καθημερινής μας ρουτίνας που για εμάς είναι σημαντικό!Δείτε λοιπόν,την δικιά μου αλφάβητο ομορφιάς!Για κάθε γράμμα της αλφαβήτου και ένα αγαπημένο μου προϊόν ομορφιάς και όχι μόνο!

                                                          Α

ΑΡΩΜΑ:
Φυσικά το άρωμα μου!Γενικά δοκιμάζω διάφορα
αρώματα,έχω και διάφορων εταιριών!Όμως αυτά που
λατρεύω και αγοράζω συνεχώς,έχω κόλλημα είναι
οι χύμα κολόνιες με αρώματα ΣΟΚΟΛΑΤΑ,
ΜΠΙΣΚΟΤΟ,ΒΑΝΙΛΙΑ!Λατρεύω αυτές τις
μυρωδιές και δεν μπορώ να αντισταθώ!Τις 
προτιμάω από κάθε άρωμα!Στην φώτο βλέπετε το
άρωμα μου Βανίλια,που μυρίζει ακριβώς σαν βανίλια!
Είναι τέλειο!Μου τελείωσε όμως και παρήγγειλα
κάποια καινούργια ΣΟΚΟΛΑΤΑ,ΜΠΙΣΚΟΤΟ,
ΒΑΝΙΛΙΑ από ένα καινούργιο μαγαζάκι για εμένα!
Για να δούμε!Θέλω να βρω και καραμέλα,τσιχλόφουσκα!
Αυτά είναι λοιπόν τα αρώματα που λατρεύω και φοράω συνέχεια!

                                                        Β


BB CREAM:
Τι να πω για αυτήν την νέα μου ανακάλυψη?
Πραγματικά,αυτή η ΒΒ είναι απλά υπέροχη!
Την έχω ήδη λατρέψει!Γενικά,δεν φοράω
make up κλπ.μερικές φορές μόνο γιατί με καλύπτει
η πούδρα μου!Αλλά γενικά συμπαθώ τις ΒΒ!
Είχα ακούσει λοιπόν για τις ΒΒ holika holika,Κορεάτικης
προέλευσης,πολύ καλά λόγια και δεν τα πίστευα!
Και όμως είναι υπέροχες ΒΒ κρέμες!Καλύπτουν
πολύ όμορφα,κάνουν την επιδερμίδα σαν πορσελάνινη 
μυρίζουν ευχάριστα,έχουν υπέροχη συσκευασία
και κοστίζουν μόνο 5ευρώ!Υπάρχουν άλλες 3 με άλλες ονομασίες,
αποχρώσεις και για άλλους τύπους επιδερμίδας!Θα έρθει αναλυτικό post για αυτήν
την ΒΒ!

                                                        Γ

ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ:
Τα γυαλιά ηλίου μου!Αυτά είναι τα πιο
αγαπημένα μου ζευγάρια!Με ζεβρέ print!
Τα θεωρώ απαραίτητα βασικά τώρα
το καλοκαίρι,όταν με ενοχλεί ο αέρας
στα μάτια η στην θάλασσα!Αλλιώς,δεν 
τα φοράω!Τα συγκεκριμένα είναι πολύ
αγαπημένα που κομμάτια!

                                                        Δ

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΝΥΧΙΩΝ:
Τα διακοσμητικά των νυχιών μου για
όμορφα νύχια!Έχω πολλά και συνεχώς
αγοράζω καινούργια!Μου αρέσουν πολύ!
Και για τα νυχάκια των χεριών και των ποδιών!
Και τα αυτοκολλητάκια,μου αρέσουν εξίσου!
Ότι πρέπει για όμορφα νύχια με σχέδια!

                                                         Ε

EYELINER:
Εγώ χωρίς eyeliner,απλά δεν υπάρχω!
Είναι το πιο αγαπημένο μου καλλυντικό
είναι για εμένα μία συνήθεια πλέον!
Εδώ και χρόνια η χρήση eyeliner!Στο
πάνω βλέφαρο και με γραμμή στο
πλάι!Το καθημερινό μου μακιγιάζ!
Το συγκεκριμένο είναι της essence
με πινελάκι και υγρή μορφή!Πολύ
οικονομικό και πολύ βολικό!Δεν το 
περίμενα αλλά βγήκε πολύ καλό!
Και το αγοράζω συνέχεια!Χρησιμοποιώ
όμως και μολύβι με στοιχείο υγρού eyeliner 
μέσα της erre due για τον ίδιο σκοπό και 
είναι εξαιρετικό!Πάντα λοιπόν με το eyeliner
μου!

                                                         Ζ

GEL-ΖΕΛ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ:
Ζελ καθαρισμού!Ένα προϊόν
που χρησιμοποιώ καθημερινά
μόλις ξυπνήσω μαζί με άλλα προϊόντα
καθαρισμού για την επιδερμίδα μου!Το 
συγκεκριμένο είναι ένα της cien,οικονομικό
που κάνει την επιδερμίδα πολύ απαλή
και έχει ευχάριστο άρωμα!Είναι για
κανονικές επιδερμίδες και η υφή του 
θυμίζει scrub!Γενικά χρησιμοποιώ
διάφορα ζελ καθαρισμού,διαφόρων
εταιριών!Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ
τώρα που ανοίγει ο καιρός και κάθεται
καλύτερα στην επιδερμίδα μου!
Το χρησιμοποιώ μαζί με σαπουνάκι προσώπου
και σε συνδυασμό λειτουργεί ακόμα καλύτερα!

                                                       Η

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ:
Μπορεί να μην είναι κάποιο προϊόν-αντικείμενο
μου είναι όμως ένα online shop που πολύ
συχνά συμβάλλει στην αύξηση των προϊόντων
περιποίησης μου!Είναι το ηλεκτρονικό
φαρμακείο που προτιμώ πολύ συχνά!Με το Η μου ήρθε
στο μυαλό μου η λέξη ηλεκτρονικό,φυσικά φαρμακείο
λοιπόν!

                                                         Θ

ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΠΡΕΥ:
Ένα επίσης απαραίτητο προϊόν
για τα μαλλιά μου είναι το σπρέι προστασίας
από την θερμότητα λόγω συχνής χρήσης ψαλιδιού που θα δείτε
και πιο κάτω!Είναι το συγκεκριμένο της sunsilk που έχει
ευχάριστο άρωμα και ψεκάζεται πολύ εύκολα κάνοντας
τα μαλλιά και πιο απαλά!Το θεωρώ πολύ χρήσιμο!
Και οικονομικό!

                                                        Κ

ΚΡΑΓΙΟΝ:
Χωρίς δεύτερη σκέψη προϊόν ομορφιάς
και καθημερινής μου ρουτίνας από Κ είναι
αυτομάτως ένα!ΚΡΑΓΙΟΝ!Λατρεύω τα κραγιόν,
τα έντονα χρώματα και φοράω καθημερινά,δεν
μπορώ χωρίς κραγιόν στα χείλη!Το συγκεκριμένο
που βλέπετε στην φωτογραφία είναι της beauty U.K,
ένα καινούργιο μου κραγιονάκι σε έντονη φούξια
απόχρωση που μου έστειλε να δοκιμάσω το
dome.gr!Ανήκει στην σειρά wet και όχι ματ
κραγιόν της εταιρίας και είναι πολύ καλό!
Έχει πολύ καλή απόδοση,άρωμα μέντας,που
αφήνει στα χείλη και τέλεια συσκευασία!
Είναι το πρώτο που δοκιμάζω της beauty U.K
και θέλω να δοκιμάσω και άλλα!Χωρίς
κραγιόν στα χείλη  λοιπόν,ΠΟΤΕ!

                                                         Λ

ΛΑΔΙ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ:
Τώρα ειδικά που ο καιρός ανοίγει,
δεν θα μπορούσε να λείπει από το
post μου το αγαπημένο μου λάδι μαυρίσματος
από avon,με άρωμα καρύδας!Το είχα ξανά
πάρει παλιότερα!Πραγματικά κάνει πολύ καλή δουλειά
από μαύρισμα μαζί με ηλιοθεραπεία!Μυρίζει τέλεια
και απλά το αγαπώ!Ήδη το έχω αγοράσει,και 
ετοιμάζω την τσάντα παραλίας μου!Και ας μην φτιάχνει
ο καιρός...(κλαψ-κλαψ!)Ανυπομονώ!

                                                         Μ

ΜΑΣΚΑΡΑ:
Εάν με ρωτήσετε πρώτα πιο θεωρώ
απαραίτητο καλλυντικό για μία γυναίκα,
θα σας πω σίγουρα μία καλή ΜΑΣΚΑΡΑ!
Γιατί πολύ απλά οι βλεφαρίδες δίνουν άλλη
εικόνα στο μάτι και το αναδεικνύουν!Δεν μπορεί η μάσκαρα
να λείπει από μία γυναίκα!Στην φωτογραφία,
βλέπετε την λατρεμένη μου μάσκαρα από Avon,
σε συλλεκτική έκδοση που είναι απλά μοναδική!
Ενώ είχα ακούσει καλά λόγια,δεν περίμενα και 
πολλά όταν είδα το βουρτσάκι της!Όμως γελάστηκα!
Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!Δίνει και μήκος και όγκο
στις βλεφαρίδες!Την χρησιμοποιώ καθημερινά!
Φυσικά,βγαίνει και σε κανονική συσκευασία,αλλά
εγώ ήθελα την συλλεκτική που είναι τόσο όμορφη!
Άριστα σε αυτήν την μάσκαρα λοιπόν!

                                                         Ν

ΝΕΣΕΣΕΡ:
Εντάξει η συγκεκριμένη μου επιλογή δεν
είναι προϊόν ομορφιάς η περιποίησης είναι
όμως κάτι απαραίτητο για εμένα,αφού αποθηκεύω 
σε αυτό τα καλλυντικά μου και μπορώ να τα μεταφέρω
με ασφάλεια για να τα έχω παντού μαζί μου!Άρα είναι για 
μένα σημαντικό,καθημερινό πραγματάκι και με τον τρόπο του συμβάλλει
στο καθημερινό μου μακιγιάζ!Δεν είναι άλλο από το νεσεσέρ
μου όπου εκεί αποθηκεύω όλο τον μαγικό κόσμο μου!Είναι
το συγκεκριμένο νεσεσέρ από Avon,το οποίο είναι πολύ
εύχρηστο και βολικό!Δεν έχω ξανά βρει αντίστοιχο!
Τι το ιδιαίτερο έχει?Κλείνει σαν τσαντάκι,και εσωτερικά
έχει 4 θήκες ξεχωριστές με φερμουάρ όπου μπορείς
να ξεχωρίζεις τα καλλυντικά σου!Π.χ.ξεχωριστά να βάζεις
τα προϊόντα για τα χείλη,ξεχωριστά για το πρόσωπο,για
τα μάτια..Κάτι πολύ έξυπνο και χρήσιμο!Και φυσικά
είναι πολύ ασφαλές στην μεταφορά του!Με το
φερμουάρ σε κάθε θήκη,δεν σπάει τίποτα,δεν πέφτει
τίποτα!Είναι όλα συγκεντρωμένα και οργανωμένα!

                                                         Ξ

ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ:
Εντάξει τι άλλο θα μπορούσε να έχει 
το γράμμα Ξ;Τίποτα άλλο!Άκρως απαραίτητα
για πολύ συχνή μου χρήση είναι για εμένα
τα ξυραφάκια,η δικιά μου κλασσική μέθοδος 
αποτρίχωσης του σώματος μου!Γενικά όμως,
επειδή κόβομαι εύκολα και ξυρίζομαι πολύ 
γρήγορα,χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα
ξυραφάκια και όχι άλλα!Αυτά με βολεύουν!
Γιατί με αυτά κόβομαι λιγότερο!χαχα!Τα
συγκεκριμένα βγάζουν και σαπουνάκι μαζί!
Ας πούμε,δεν με βολεύουν καθόλου τα
ξυραφάκια της BIC!Με αυτά και αν κόβομαι..
Οπότε παίρνω τα συγκεκριμένα μόνο!

                                                         Ο

ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ:
Για τα δόντια μου χρησιμοποιώ
πάντα την συγκεκριμένη μου οδοντόβουρτσα
όπου μου έχει δώσει οδοντίατρος και είναι
αυτή της φωτογραφίας ειδική για τα ούλα!

                                                         Π

ΠΟΥΔΡΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ:
Όπως σας είπα πιο πάνω,δεν φοράω
συχνά make up η BB cream,τουλάχιστον
όχι καθημερινά!Γιατί με καλύπτει η πούδρα μου!
Ποια είναι αυτή;Είναι η πούδρα σε μορφή κόμπακτ
της avon,σειράς color trend!Είναι από τις καλύτερες
πούδρες που έχω δοκιμάσει ποτέ!Καλύπτει πολύ καλά,
δίνει ομοιόμορφο αποτέλεσμα στην επιδερμίδα
και προσωπικά κάνει το δέρμα σαν
πορσελάνινο!Η συγκεκριμένη σειρά βγάζει και
ίδια κόμπακτ κατά της λιπαρότητας για λιπαρά η με 
τάση λιπαρότητας δέρματα!Είναι οικονομική
πούδρα για την δουλειά που κάνει!Και ενώ πριν
χρησιμοποιούσα της essence,τώρα την αντικατέστησα!
Περιμένετε ξεχωριστό review για την πουδρίτσα αυτή!

                                                         Ρ

ΡΟΥΖ:
Η αγαπημένη μου παλετίτσα με διάφορα
ρουζ που μόλις μου ήρθε απέξω!Πολύ
καλή και οικονομική παλέτα με χρώματα
έντονης απόδοσης!Δεν θεωρώ απαραίτητο το ρουζ
στο μακιγιάζ μου,αλλά όταν θέλω να δώσω λίγο χρωματάκι
στα μάγουλα,χρησιμοποιώ ρουζάκι!Η bronzer!

                                                         Σ

ΣΚΙΕΣ:
Στο καθημερινό μου μακιγιάζ,χρησιμοποιώ
σίγουρα μία σκιά!Που δεν είναι άλλη από την
λευκή σκιά στην εσωτερική γωνία του ματιού!
Αγαπημένο tip!Η συγκεκριμένη παλετίτσα
είναι από beauty U.K.και είναι πολύ ωραία και με
ωραία συσκευασία!!Έχει τα
απόλυτα καλοκαιρινά χρώματα σκιών με πολύ
καλή,έντονη απόδοση και διάρκεια!Είναι
μία παλέτα για πολλά και διάφορα μακιγιάζ
που μου αρέσει πολύ και θέλω να πάρω και τις υπόλοιπες
της σειράς αυτής!


                                                          Τ

ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΦΡΥΔΙΩΝ:
Φυσικά δεν μπορεί να λείπει το τσιμπιδάκι
φρυδιών μου!Ένα εργαλείο απαραίτητο
για πολλές γυναίκες σε συχνή χρήση!
Αυτό της φωτογραφίας μου αν και άχρωμο
και απλό είναι το αγαπημένο μου!Γιατί
είναι πολύ βολικό και κάνει σωστά την
δουλειά του!Πιάνει καλά τις τρίχες
χωρίς να γρατζουνάει!Ενώ άλλα με
σχέδια που έχω,δεν είναι καθόλου καλά!
Οπότε χρησιμοποιώ και προτιμώ αυτό!
Εβδομαδιαία,τουλάχιστον!

                                                           Χ

ΧΕΡΙΩΝ ΚΡΕΜΑ:
Χεριών κρεμούλα!Σας την έχω
ξανά δείξει!Την χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά,
αλλά κυρίως όταν νιώσω ότι τα χέρια μου το 
έχουν ανάγκη!Η συγκεκριμένη είναι της Dove,
με άρωμα βούτυρο κακάο και κάνει τα
χέρια πολύ απαλά!Πάντα,μία κρέμα χεριών
είναι απαραίτητη και τον χειμώνα
αλλά και το καλοκαίρι!

                                                          Ψ

ΨΑΛΙΔΙ ΜΑΛΛΙΩΝ:
Ένα χρόνια καθημερινής χρήσης μου
εργαλείο είναι το ψαλίδι(ισιωτικό)
των μαλλιών μου,δυστυχώς από το Γυμνάσιο!
Για μένα είναι πολύ σημαντικό πραγματάκι και
δυστυχώς έχει γίνει συνήθεια χρόνων!Κάτι
που φυσικά καταστρέφει τα μαλλιά!Τα μαλλιά
μου είναι σπαστά με ελαφρές μπουκλίτσες,
όμως θέλω να τα ισιώνω!Τώρα πια τα αφήνω
καμιά φορά και φυσικά βέβαια!Παλιά με τίποτα!
Για μένα είναι απαραίτητο και το κουβαλάω παντού
μαζί μου!Είναι το εργαλείο που κάνει τα μαλλιά μου
ίσια!


Αυτή λοιπόν ήταν το δικό μου αλφάβητο(abc)of my beauty κορίτσια μου!Πώς σας φάνηκε?
Έχουμε κοινά προϊόντα;Όπως θα είδατε,τα προϊόντα ποικίλουν!Υπάρχουν,καθαρά καλλυντικά,προϊόντα περιποίησης,αξεσουάρ διάφορα για μένα σημαντικά και απαραίτητα πραγματάκια που συμβάλλουν στην εικόνα μου η στην καθημερινή μου ρουτίνα έχοντας τον δικό τους ρόλο ένα-ένα!Όσα γραμματάκια δεν τα είδατε,απλά δεν βρήκα κάποια αντίστοιχη λέξη σε προϊόν!Αυτό λοιπόν ήταν το tag,που σκεφτήκαμε με την Κωνσταντίνα!Η δεύτερη συνεργασία μας!Μην ξεχάσετε να δείτε και το δικό της αντίστοιχο post με την δική της αλφάβητο ομορφιάς! http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/05/abc-of-my-beauty-tag-collab-with.html   Πωςσας φάνηκε το tag και η ιδέα μας;Περιμένουμε να δούμε από όλες σας να κάνετε το tag αυτό!Θα χαρούμε πολύ!Όσες το δείτε,το διαβάσετε bloggers η youtubers,εννοείται ότι μπορείτε να το κάνετε!Περιμένουμε τα σχόλια σας!Τα λέμε στο επόμενο post και σε επόμενα tag!Ιδέες να υπάρχουν!
Φιλιά,Κάτια!

                                                


                       










You Might Also Like

0 σχόλια: