HAULS,

BIG HAUL-PART 1!

12:00:00 π.μ. Katia Kwttakh 1 Comments



                        BIG HAUL:PART 1-AVON:


      Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε;Ήθελα πολύ καιρό να κάνω ένα μεγάλο haul με τελευταίες μου αγορές όμως αλήθεια δεν ήξερα άπο που να αρχίσω!Έχω να σας δείξω διάφορα,από αγαπημένη avon,από ebay,bangood!Επειδή,θα βγεί πολύ μεγάλο το post,θα το χωρίσω σε δύο ίσως και παραπάνω μέρη!Για όσα προϊόντα έχω ήδη δοκιμάσει,θα δείτε και την γνώμη μου!Υπάρχουν όμως και μερικά,που ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει άρα δεν έχω άποψη!Ωστόσο περιμένω στα σχόλια σας την γνώμη σας,για ότι από αυτά που θα δείτε έχετε και εσείς!Ελπίζω,να σας δώσω μερικές ιδέες για επόμενες αγορές σας!Ας ξεκινήσουμε όμως γιατί είναι και πολλά από το part 1,με αγορές μόνο από avon!

                                ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ AVON: 

                                                  ABSOLUTE LIPSTICK RADIANT POPPY! 
Η νέα σειρά κραγιόν της avon η
absolute!Τα όμορφα εντυπωσιακά κραγιόν
με την υπέροχη ροζ συσκευασία!Τελείως
barbie κραγιον,πραγματικά για συλλογή!
Εγώ διάλεξα την απόχρωση radiant poppy
έαν πολύ ανοιχτό ροζάκι του πάγου,θα έλεγα!
Μου αρέσει αρκετά σαν κραγιόν!Είναι πολύ
ενυδατικό,και απλώνεται εύκολα!Η διάρκεια
του τουλάχιστον η συγκεκριμένη απόχρωση
δεν είναι μεγάλη!Αλλά προσωπικά δεν με
πειράζει να ανανεώνω το κραγιόν μου!
Με νοιάζει να μου αρέσει το χρώμα και
η υφή του κραγιόν,το αποτέλεσμα του!
Και είναι πολύ όμορφα κραγιόν,που αξίζει
να δοκιμάσετε,με πολλές αποχρώσεις!


                                                     ΛΟΣΙΟΝ ΣΤΑΔΙΑΚΟΥ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ
Μία κρέμα σώματος που ήθελα
να δοκιμάσω αφού λέει ότι δίνει
σταδιακά ένα μαύρισμα!Λέω μωρέ λες?
Αρχικά,μυρίζει σαν αντηλιακό,θάλασσα!
Πολύ ωραίο άρωμα,καλοκαιρινό!Δίνει
μία λάμψη στην επιδερμίδα!Τώρα,εάν την
μαυρίζει?Δεν την χρησιμοποίησα αρκετά,η
καθημερινα για να ξέρω,να δώ αποτέλεσμα!
Αλλά μπορώ να πω,ότι ελάχιστα είδα κάτι!
Όπως και να χει σαν κρέμα σώματος,μου 
αρέσει πολύ!

                                               ΜΑΣΚΑΡΑ SUPER SHOCK MAX ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ
Τι να πω για αυτήν την μάσκαρα?
Δεν το περίμενα καθόλου ότι ένα τέτοιο
βουρτσάκι,θα μου άρεσε τόσο πολύ!Δείτε το
βουρτσάκι:
Πως σας φαίνεται;Εμένα στην αρχή δεν
μου γέμισε το μάτι,γιατί γενικά μου αρέσουν
τα χοντρά βουρτσάκια,τα στρογγυλά!Κι όμως
με διέψευσε!Τελικά είναι πολύ βολικό!
Και σαν μάσκαρα είναι καταπληκτική!Πραγματικά
κάνει τις βλεφαρίδες σαν ψεύτικες!Δίνει και μήκος
και όγκο!Δύο σε ένα!Έχει γίνει πολύ αγαπημένη
μου μάσκαρα και δεν την αλλάζω με καμία!Συνήθως
την βρίσκεται στην τιμή των 7 ευρώ και κάτι!
Πραγματικά ξεπερνάει πολλές άλλες επώνυμες μάσκαρες
ακριβών εταιριών!Εάν θέλετε μία μάσκαρα για μήκος
και ταύτοχρονα και όγκο με καλό διαχωρισμό και
άψογο αποτέλεσμα,σας την προτείνω με μεγάλη σιγουριά!
Φυσικά,να τονίσω ότι η συγκεκριμένη,είναι η συλλεκτική
συσκευασία,με την ίδια ονομασία,θα την βρείτε εξωτερικά 
σε μαύρη απόχρωση!

                                                                       ΜΑΣΚΑΡΑ INFITIVE!
Μία μάσκαρα η οποία ήταν δώρο
αλλά ήθελα πολύ να δοκιμάσω είναι η
συγκεκριμένη,λόγω το περίεργο βουρτσάκι
που έχει!Δείτε το:
Το βουρτσάκι της λοιπόν είναι στρογγυλό
που κάνει μία περίεργη καμπύλη σε 3 μέρη!
Πίστευα ότι η συγκεκριμένη μάσκαρα θα 
είναι πολύ ωραία!Και δεν έπεσα έξω!Είναι
μία αρκετά καλή μάσκαρα,θα έλεγα ιδανική για
διαχωρισμό των βλεφαρίδων σας!Εγώ πολλές
φορές την συνδιάζω με μία άλλη μάσκαρα που δίνει
μήκος,και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!Εάν
λοιπόν θέλετε μία μάσκαρα για καλό διαχωρισμό
και μπορείτε για ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό
αποτέλεσμα να την συνδιάσετε με μία άλλη
αγαπημένη σας,η συγκεκριμένη είναι η
ιδανική!

                                             ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΣΠΡΕΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΡΙΝΟ-ΓΑΡΔΕΝΙΑ
Άλλο ένα body mist από την avon!
Καταρχάς να πώ,μπράβο για τα υπέροχα
αρωματικά σπρέυ σώματος που έχουν βγάλει!
Και να τα συνεχίσουν!Είναι πολύ χρήσιμα,και με
όμορφα αρώματα!Για body mist διαρκούν αρκετά
και έχουν έντονα αρώματα,σαν κολώνιες!Δεν έχουν
βέβαια την διάρκεια μίας κολώνιας,αλλά είναι αρκετά
σταθερά!Το συγκεκριμένο λοιπόν είναι με γαρδένια
και κρίνο το άρωμα του!Και πραγματικά συνδιάζει
απόλυτα και τα δύο!Σαν μυρωδιά είναι λίγο έντονη,
αλλά πολύ όμορφη και λουλουδάτη!Η συγκεκριμένη
σειρά σπρέυ λοιπόν,είναι εξαιρετική και πρέπει
να την δοκιμάσετε!

                                              ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΣΠΡΕΥ ΣΩΜΑΤΟΣ HELLO KITTY
Εντάξει τι να πώ για αυτήν την 
όμορφη συλλογή της avon!Με την 
αγαπημένη hello kitty!Ήθελα πολύ
να πάρω κάτι από την συγκεκριμένη συλλογή!
Και επέλεξα το body mist!Το οποίο έχει ένα
υπεροχο φρουτένιο άρωμα μήλου!Μυρίζει μήλο!
Πολύ γλυκό άρωμα,και το συγκεκριμένο κρατάει
περισσότερο από όλα!Δώρο της μανούλας!

                                                                ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΠΑΛΕΤΑ ΣΚΙΩΝ
Είναι μία παλέτα που μου την 
κάναν δώρο και ακόμα δεν την
έχω δοκιμάσει!Μόνο την πρώτη σκιά δοκίμασα
λίγο στην εσωτερική γωνία!
Ανήκει στις τελευταίες 
παλέτες της avon,στις τετραπλές που
έχουν πάνω τους χαρακτηριστικούς αριθμούς
ως βοήθεια και ιδέα για το πως να τις τοποθετήσετε
όλες μαζί από την ανοιχτόχρωμη στην σκουρόχρωμη!
Οι 3 πρώτες αποχρώσεις δεν είναι ματ,έχουν μέσα λίγο 
shimmer,μόνο η τελευταία η μαύρη,είναι ματ!Σαν 
απόδοση που τις δοκίμασα στο χέρι είναι πολύ καλές
με ένα μόνο πέρασμα!Ειδικά η ματ!Τώρα από χρώματα
η συγκεκριμένη παλέτα επειδή ήταν δώρο,δεν την 
επέλεξα και η αλήθεια είναι ότι τα χρώματα που έχει
δεν είναι χρώματα που θα επέλεγα για μένα!Σαν
παλέτα όμως είναι πολύ καλή,και η avon,έχει πάντα
υπέροχες πολυτελείς θα έλεγα συσκευασίες!

                                                                  ΝΕΣΕΣΕΡ ΠΟΥ ΔΙΠΛΩΝΕΙ
Το συγκεκριμένο το έχετε ξανά δει
σε προηγούμενο post μου!Είναι πραγματικά
ένα προϊόν,που μου έχει λύσει τα χέρια!Θες
δεν θες,σε κάνει απόλυτα οργανωτική!Αφού
περιέχει 4 θηκούλες που κλείνουν με φερμουάρ
και έτσι μπορείς στην κάθε σου θήκη να έχεις
τα καλλυντικά σου χωρισμένα σε κατηγορίες!
Π.χ.για τα μάτια,για τα χείλη!Βρίσκοντας
πάντα αυτό που θες!Όπως βλέπετε εσωτερικά
είναι και διαφανές,οπότε φαίνεται αυτό που
ψάχνετε!Άλλη μία φορά η avon,πρωτοτύπησε!
Τέρμα πια τα νεσεσέρ που τα έχεις όλα χύμα
και ψάχνεις μετά μανίας,να βρείς αυτό που 
θες,αφού πρώτα το έχεις αδειάσει όλο!Τώρα
όλα οργανωμένα!

                                                             ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΑΤ ΣΕΙΡΑΣ ΦΟΥΞΙΑ!
Και για αυτό το κραγιονάκι έχετε ξανά
δεί την άποψη μου!Είναι πραγματικά ένα
κραγιόν,που επιλέγω συχνά,με υπέροχο
άρωμα,καλή διάρκεια και ακόμα καλύτερη
απόδοση!Πολύ όμορφη και η συσκευασία του!

                                                         ΤΣΑΝΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΛΕΟΠΑΡ PRINT
Μία τσάντα παραλίας που πραγματικά
αγάπησα και έχω βολευτεί πάρα πολύ!
Πέρα απο την όμορφη εμφάνιση της
και την άνετη χειρολαβή της και 
εσωτερικά είναι πολύ ωραία,αφού
τα πράγματα ταξινομούνται όμορφα,
οργανωμένα χωρίς να ψάχνεις να βρεις αυτό
που θέλεις!Πολύ όμορφη τσάντα που σίγουρα
θα την έχω για πολύ καιρό!

                                                  ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΛΕΟΠΑΡ PRINT
Ασορτί φυσικά με την τσάντα
τι πηγαίνει?Οι σαγιοναρίτσες για την
παραλία!Είναι ένα όμορφο σετάκι με μοντέρνο
σχεδιάκι λεοπάρ!Ήθελα να πάρω κάποιες σαγιονάρες
πιο απλές για την θάλασσα,για να μην φοράω αυτές 
που επιλέγω για βόλτα και μου χαλάσουν!Οι συγκεκριμένες
λοιπόν είναι ιδανικές για παραλία!Πολύ βολικές!

                                                   ΛΑΔΙ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΚΑΡΥΔΑ
Αγαπημένο παλιό προιόν!Είναι το
συγκεκριμένο λαδάκι μαυρίσματος!
Μυρίζει τόσο όμορφα!Έχει άρωμα καρύδα!
Απλώνεται όμορφα στο σώμα,δίνει υπέροχη
λάμψη και κάνει πολύ καλή δουλεια!Εάν θέλετε
ένα λαδάκι για καλό μαύρισμα,σας το προτείνω σίγουρα!
Δεν το αλλάζω!

                                                 ΑΦΡΟΣ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΚΑΡΥΔΑ
Φυσικά,δεν θα μπορούσα να μην
επιλέξω την avon,για το καλοκαίρι μου
και τις ώρες μου στην παραλία!Το συγκεκριμένο
προιόν λοιπόν,δεν είναι ακριβώς για την παραλία
αφού μπορείς να το βάλεις και στην βόλτα σου,
εάν θες να δώσεις ένα πιο μαυρισμένο αποτέλεσμα
στο σώμα σου!Μυρίζει και αυτό πολύ όμορφα καρύδα!
Είναι αφρός το προιόν του,χρυσής απόχρωσης και περιέχει glitter
μέσα για να δίνει μία λάμψη στο σώμα και την επιδερμίδα σας!
Όντως δείχνει το σώμα σας πιο μαυρισμένο,με μόνο λίγο
προιόν και μέσα σε μία φορά!Απλά θέλει ομοιόμορφο άπλωμα!

                                               ΣΠΡΕΥ ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΟ AFTER SUN ΜΕ ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε
Είναι πολύ της μόδας,τα ανθόνερα,τα ροδόνερα
τα ιαματικά νεράκια,όπου δίνουν πολύ
εύκολα μία δροσιά στο σώμα η ανάλογα στο πρόσωπο μας
όπου κι αν βρισκόμαστε!Στην θάλασσα,στο σπίτι,μέσα
στην πόλη!Το συγκεκριμένο περιέχει βιταμίνη Ε και είναι
προιόν για μετά την παραλία!Σαν ενυδατικό!Και φυσικά
πολύ δροσιστικό!Είναι για το σώμα και το άρωμα του είναι
σαν αντηλιακό μαζί με κάτι μωρουδιακό!χαχα!αυτό μου
θυμίζει αλήθεια!Κάτι μπεμπέ!Πολύ ωραίο άρωμα!Όντως,
νιώθεις την δροσιά να μένει στο σώμα σου!Θέλει απλά
να το απλώσεις καλα!

                                                       ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ Δ.Π.30
Την έχω δοκιμάσει μία φορά
και σαν αίσθηση μου άρεσε!
Μυρίζει πολύ όμορφα,έχει χαρούμενη
συσκευασία με όμορφο χρώμα,και σαν υφή
δεν είναι πολύ παχύρρευστη και απλώνεται 
εύκολα!Δεν γράφει ότι δίνει ματ αποτέλεσμα
και δεν το κάνει,αλλά από την άλλη δεν γυαλίζει
κιόλας πολύ!Μία ελαφριά λάμψη δίνει!
Μέχρι στιγμής μου αρέσει πολύ!Είναι η 
πρώτη αντηλιακή προσώπου που δοκιμάζω
και διάλεξα τον 30 δείκτη και όχι τον
50,γιατί δεν καίγομαι!Ο λόγος που πήρα
αντηλιακή προσώπου είναι γιατί πια
δεν είμαστε μωρά και πρέπει να προσέχουμε
τις βλαβερές ενέργειες του ήλιου!Κυρίως
λοιπόν την επέλεξα για αποφυγή γήρανσης
της επιδερμίδας και σημαδιών!

                                                                     ΠΕΤΣΕΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
Άλλο ένα δωράκι μαζί με τα αντηλιακά
και είδη μαυρίσματος που πήρα ήταν αυτή
η πετσέτα θαλάσσης!Όπως βλέπετε και εσείς
έχει πολύ όμορφα καλοκαιρινά χρώματα,
και ένα όμορφο σχεδιάκι!Είναι πολύ μαλακή
με βαμβάκι και την έχω ήδη βολευτεί!

                                                            ΑΡΩΜΑ TODAY ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Άλλο ένα δώρο που όμως επέλεξα
ήταν το συγκεκριμένο άρωμα!Το 
οποίο αρχικά ήταν ακριβό και μου έκανε
εντύπωση και λόγω τιμής,και το άρωμα
πορτοκαλιού που έλεγε ότι έχει!Δεν είχα
ξανά δοκιμάσει κάτι ανάλογο σε άρωμα,μόνο
σε body mist και πάλι όχι πορτοκάλι!Έχει 
όπως βλέπετε μία ακριβή πολυτελέστατη
θα έλεγα συσκευασία,το μπουκαλάκι είναι
πολύ βαρύ(ίσως για αυτό αρχικά η τιμή του)
και το άρωμα του θα το χαρακτήριζα πολύ
γλυκό άρωμα!Πραγματικά θυμίζει πορτοκάλι μαζί
με λεμόνι,και μανταρίνι θα έλεγα!Δεν ξέρω ο 
συνδυασμός του είναι πολύ όμορφος!Σαν άρωμα
μένει για ώρες πραγματικά και μου θυμίζει
κάποιο επώνυμο άρωμα!Μου αρέσει πολύ
και σας το προτείνω ειδικά τώρα για καλοκαιράκι!
Φυσικά η τιμή του τώρα έχει πέσει πολύ,και την
βρίσκεται στα 20ευρώ μόνο!

              ΜΑΝΟ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΖΕΛΕ LAVENDER SKY
Όλες πλέον,θα έχετε ακούσει για
τα ξακουστά νέα μανό της avon,με
ζελέ τελείωμα!Έχει γίνει ένας χαμός
τελευταία!Αλίμονο,να μην τα δοκιμάσω!
Επέλεξα λοιπόν το συγκεκριμένο ανοιχτό
μωβάκι,λιλά που είχα δει και μου άρεσε!
Πραγματικά,είναι ένα πολύ ωραίο ανοιχτό
μωβ καλοκαιρινό θα έλεγα αλλά όχι μόνο!
Σαν μανό αρκετά καλό,με ένα άπλωμα πραγματικά
γράφει πολύ καλά!Με δύο στρώσεις το αποτέλεσμα
είναι ακόμα πιο ωραίο!Είναι όντως πολύ γυαλιστερά
μανό!Απλά σε εμένα η διάρκεια τους δεν είναι
τόσο μεγάλη,όσο είδα σε άλλες κοπέλες!Εξαρτάται
λοιπόν!

      ΜΑΝΟ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΖΕΛΕ SHEER LOVE
Της ίδιας σειρας λοιπόν με τα τζελ,
επέλεξα και αυτήν την ανοιχτόχρωμη απαλή
απόχρωση!Είναι ένα άσπρο μαζί με ροζάκι
ελαφρώς προς σομόν θα έλεγα!Νόμιζα,πως
θα ήταν πιο ροζ,αλλά τελικά δεν ήταν!Ένα
χρωματάκι που εύκολα συνδιάζεται με πολλά
και φοριέται χειμώνα καλοκαίρι!


Λοιπόν κορίτσια μου,αυτό ήταν το part 1 του haul μου με προιόντα μόνο
avon!Πώς σας φάνηκε?Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου,να έχουμε 
κάποια κοινά προιόντα η εάν δεν έχουμε να σας βοήθησα ώστε να 
μπορέσετε να κάνετε πιο σωστές επιλογές από avon!Σύντομα,θα έρθει και
το part 2 του haul μου!Κλείνοντας,κορίτσια μου,θα ήθελα να σας πώ,ότι
χρειάζομαι την στήριξη σας για έναν διαγωνισμό!Θα χαρώ να δώ τις 
ψήφους σας!Όσες με διαβάζετε,θα ήθελα να με βοηθήσετε!Θα μου
δώσετε μεγάλη χαρά!Δείτε που και πώς μπορείτε να με ψηφίσετε:

Αρχικά,μπαίνετε στην επίσημη ελληνική σελίδα της avon,
που γράφει εταιρία και έχει φώτο προφίλ αυτήν:
2).Αφού πατήσετε like εδώ μετά πρέπει να πάτε εδώ:
δίπλα από τις πληροφορίες που λέει make up!
Είναι ο διαγωνισμός!Πατήστε πάνω,και πηγαίνετε
εκεί που λέει ΑΛΜΠΟΥΜ,LIKES!Και με βρίσκετε
ως ΚΑΤΙΑ ΚΩΤΤΑΚΗ με ξανθό μαλλί!Πατάτε
πάνω στην φώτο και με ψηφίζετε!Δυστυχώς,ακόμα
λόγω μποκαρίσματος της σελίδας της avon,δεν μπορούμε
ακόμα να κάνουμε share την φώτο!Μακάρι,να φιάξει
σύντομα!Είμαι στους 61 ψήφους!Θα χαρώ,να ανέβω χάρη
σε εσάς που τόσο καιρό,με διαβάζετε!
Ευχαριστώ,γενικά για την στήριξη σας,και τα καλά
σας λόγια!Μην ξεχνάτε,να ενημερώνεστε πιο συχνά στην
Katia's beauty world!
Περιμένω τα like σας και τα σχόλια σας,τις απόψεις σας!
Φιλάκια!Τα λέμε στο επόμενο post!Κάτια!












  

   




You Might Also Like

1 σχόλιο:

  1. Για ποιο προϊόν να πρωτομιλήσω....για τις μάσκαρα;το φούξια κραγιόν;τo body mist;;Όλα υπέροχα!!με γεια σου κοπέλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή