make-up

FACE:MY FOUNDATION ROUTINE!

5:12:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                   FACE:MY FOUNDATION ROUTINE!

Σε αυτό το post θα μοιραστώ μαζί σας την καθημερινή μου ρουτίνα από πλευρα καλυψης προσώπου και βάσης για το καθημερινό μου μακιγιαζ!Τι χρησιμοποιώ από προιόντα προσώπου αποκλειστικα!4 είναι τα βασικα μου προιόντα μακιγιαζ για το πρόσωπο που καλύπτουν τις καθημερινες μου αναγκες!
Για όλο το πρόσωπο καθημερινα δεν χρησιμοποιώ καποιο foundation αφού με εχει βολεψει και θεωρώ ότι πρεπει για ενα ωραίο και αναλαφρο αποτελεσμα την cc απο bioten!(1)Σας εχω γραψει review για την cc και γνωρίζετε ήδη πόσο την λατρεύω!http://katiasbeautyworld.blogspot.com/2014/11/review-cc-bioten.html 
Για την περιοχή των ματιών απαραίτητο προιόν είναι ενα καλυπτικό και φωτεινό concealer!Αυτή τη περίοδο δοκιμαζω το concealer με ρόδι(2)απο κορρε απόχρωση pc1 που υπόσχεται τελεια καλυψη και διαρκεια!Θα σας πω σύντομα την αποψη μου σε αναλυτικό post!Για να το απλώσω ευκολότερα χρησιμοποιώ καποιο είδος σφουγγαριού όπως είναι το τύπου beauty blender βρεγμενο!Για την ίδια χρήση αλλα και για καλυψη τοπικών ατελειών εδώ και καιρό δεν αλλαζω με τίποτα αλλο το αγαπημενο μου camouflage απο catrice(3)στην απόχρωση 010 ivory,το οποίο δίνει ομοιόμορφο αποτελεσμα στα ματια και ως βαση στο βλεφαρο και για καλυψη των μαύρων κύκλων!Τελευταίο προιόν η πούδρα color trend απο avon(4)στην απόχρωση translucent!Λατρεμενη πούδρα σας την εχω δείξει ξανα,προσφερει πολύ καλή καλυψη και ματ αποτελεσμα!Δεν την αλλαζω!Την απλώνω με ενα χοντρό πινελο πούδρας για πιο φυσική όψη!
αυτες είναι οι δικες μου καθημερινες επιλογες για το μακιγιαζ του προσώπου μου,και πραγματικα ειμαι ευχαριστημενη με την λαμπερή,ομοιόμορφη εικόνα της επιδερμίδας μου!Εσείς ποια προιόντα μακιγιαζ προσώπου χρησιμοποιείτε καθημερινα;Ποιο μου προτείνετε να δοκιμασω;
Κατια!



You Might Also Like

0 σχόλια: