FAVORITES

January Favorites 15'!

10:00:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

January Favorites 15'!

Αγαπημενα του μηνα για το blog μου σημαινει πιο πολυχρησιμοποιημενα προιοντα του μηνα και οχι απαραιτητα καλα η πετυχημενα προιοντα που θα ξανα αγοραζα!απλα για τον μηνα που περασε για καποιους λογους τα χρησιμοποιησα περισσοτερο!συνηθως βεβαια τυχαινει να ειναι τα πιο πολλα προιοντα που μου αρεσουν και θα ξανα αγοραζα!ας δουμε λιγα και καλα του πρωτου μηνα του 15'!


Δυο νεα αφρολουτρα που επελεγα για το μπανιο μου αυτο το μηνα εναλλαξ ηταν το σκουρα ορχιδεα και σμεουρο απο avon(ενα σχετικα καινουργιο προιον)και το αφρολουτρο με ελαιολαδο της σειρας olivia απο papoutsanis!Για τα προιοντα του papoutsani θα σας μιλησω σε επομενο post!Μια πρωτη γνωμη μου που σας μεταφερω για αυτο το αφρολουτρο ειναι μια φραση!Η απολυτη χαλαρωση!Το αφρολουτρο της avon τελειωσε γρηγορα αφου ηταν πραγματικα υπεροχο!Το αρωμα του με την ιδια ενταση εμενε για ωρες στο σωμα!Ενα φρουτωδες αρωμα που σε ξυπναει!Τι καλυτερο?

Το αρωμα incandessence που χρησιμοποιησα αποκλειστικα για αυτον τον μηνα το ειδατε και σε review εδω:    

http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2015/01/review-of-day-15.html
ενα αρωμα αναζωογονητικο,φρεσκαδας που διαρκει!

Γνωριζοντας τις κηραλοιφες αυτο τον καιρο,μια κηραλοιφη που μπηκε στη ρουτινα μου για προληψη τυχον ραγαδων με αρωμα σοκολατας!Θα ερθει αναλυτικο review!


Δυο μασκαρες που χρησιμοποιησα μεχρι σταγονας!Για τις βλεφαριδες μου την supershock max απο avon που ειδατε σε τελευταιο haul οτι ξανα αγορασα!Σας εχω πει τα καλυτερα για αυτη την μασκαρα!Και για λιγο ενταση στα φρυδια επελεξα μια τελειωμενη μασκαρα απο golden rose την cat walk με το ιδιαιτερο βουρτσακι της για να γεμισω τυχον κενα!

Δυο eyeliner που δουλεψα σε συνδιασμο για να λειτουργησουν της avon παλιοτερης συσκευασιας της σειρας color trend που πλεον δεν το βγαζουν με πινελακι και της essence το extra biglasting σε μορφη στυλο!Και τα δυο σε μαυρες αποχρωσεις!Της avon εχει εντονη αποδοση αλλα δεν απλωνεται ομορφα,ειναι πολυ στεγνο και δυσκολευεσαι και το να παρεις το προιον απο την συσκευασια και με το να το τοποθετησεις!Το φορουσα πανω απο της essence λογω αποδοσης χρωματος κατι που ελειπε στο eyeliner pen ενω η διαρκεια του ειναι οντως μεγαλη!

Τα ειδατε και στη καθημερινη μου ρουτινα βασης προσωπου!Για την καθημερινη καλυψη επιλεγω την cc της bioten,την πουδρα της avon σειρας color trend και το camouflage απο catrice!

Για τον καθαρισμο του προσωπου μου δυο προιοντα που ειδατε στο haul του 15'!Το νερακι micellaire της bioderma και η απολεπιστικη κρεμα με μελι και κοκκους βερυκοκου απο bioten!Σε συνδιασμο για αψογο αποτελεσμα!Ερχεται review!


Για τα χειλη ελιωσα πραγματικα το lip balm της apivita με προπολη για την ενυδατωση των χειλιων μου!Βοηθησε πολυ!Και για το πρωινο μακιγιαζ απο κραγιον διαλεγα
 της wet n wild το E905D Smokin'hot ενα κραγιον με υπεροχη αποδοση και διαρκεια!

αυτα ηταν τα αγαπημενα του μηνα που περασε!Να πω καλο μηνα σε ολες!Ο μηνας του ερωτα ηρθε!Για αυτο σας εχω ενα διαγωνισμο!Μπειτε στη σελιδα μου στο facebook να παρετε μερος:

https://www.facebook.com/pages/Katias-beauty-world/550032891746617?sk=timeline&ref=page_internal
Το δωρο αλλα και η φωτογραφια του διαγωνισμου ειναι αυτη εδω:
Δωρο ενα υπεροχο σετ κολιε σκουλαρικια σε απολυτη ερωτικη διαθεση!Καλη επιτυχια σε οσες παρετε μερος!Φιλια!






You Might Also Like

0 σχόλια: