REVIEWS

Chocolic mania!Review:Chocolic jewels by nasta!

6:44:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

            Chocolic mania!Review:Chocolic jewels by nasta!

Στη σημερινη αναρτηση,θα γνωρίσουμε ενα υπεροχο ατομο και τις ακομα πιο υπεροχες χειροποιητες δημιουργιες της!Συγεκριμενα θα γνωρισουμε την Αναστασια απο την σελιδα Chocolic jewels by nasta στο facebook https://www.facebook.com/pages/Chocolic-jewels-by-nasta/269439459903882?sk=timeline που φιαχνει μοναδικα κοσμηματα και αξεσουαρ απο πολυμερικο πηλο σε τελεια σχεδια διαφορων γλυκων-λιχουδιων για φαγωμα!Που ομως θα τα φοραμε και θα προκαλουν εντυπωση!


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ:


Ειναι μανουλα δυο υπεροχων παιδιων,αγαπαει τους παντες και τα παντα (ανθρωπους ,λουλουδια,ζωα και πανω απο ολα τον Θεο)Εχει γεννηθει και μεγαλωσει στην Γερμανια μεχρι τα δεκα της,δηλαδη ειναι δευτερης γενιας μεταναστων!Στα 28 της ξαναγυρισε  πλεον με τον αντρα της και τα παιδια της... Της λειπει πολυ η πατριδα μια πατριδα που διωχνει τα παιδια της για τον αλφα η βητα λογο οπως λεει η ιδια....αλλα η αγαπη τους για αυτην ειναι αστείρευτη! Η παραδοση,τα ηθη και τα εθιμα ειναι στις καρδιες τους και στην πραξη τους!Τωρα μετα απο αρκετα χρονια το ενα της παιδι ζει στην Ελλαδα και η ιδια νιωθει μιση και χαιρεται πολυ οταν ανταμωνει ολη η οικογενεια!

Και αφου την γνωρισαμε λιγο καλυτερα ας δουμε τις απαντησεις της στις ερωτησεις μου σχετικα με την ασχολια της αυτη!

MIA ΚΟΥΒΕΝΤΑ ME THN ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ:



-Πως ξεκινησες αυτη την απασχοληση?
 Η μοναξια της ξενητιας με εκανε να ανακαλυψω  αγνωστες πτυχες καλλιτεχνιας που ειχα.. Ξεκινησα με πινελα και χρωματα καβαλετα τελαρα ζωγραφισα υπεροχους πινακες.. αγιογραφησα....επιασα μολυβι,εγραψα ποιηματα  γενικα ασχολουμαι με οτι θες!Κεντημα γαζωτικη πλεξιμο λουλουδια  παιζω μπουζουκι χαχαχα κατασκευασα την φατνη μου!!αλλα παντα λατρευα τις μινιατουρες και ετσι μου μπηκε η ιδεα  να ξεκινησω απο πλαστελινη κανοντας ενα μικρο σαντορινιο εκκλησακι....ετσι στα ξαφνικα ψαχνοντας ανακαλυψα αυτον τον μαγικο πηλο και με συνεπηρε σε αλλα μονοπατια ηταν σταθερος δεν χαλουσε μετα το ψησιμο !!!στην αρχη αρχισα ετσι απλα για χομπι δικο μου αλλα στην πορεια οσοι εβλεπαν αυτα που εφιαχνα με παροτρυναν να προχωρησω παραπερα ετσι εφιαξα την σελιδα μου !!δοξαζω τον  Θεο  με τα χαρισματα που δινει στα πλασματα του!                                                                                                                                                                                                                                                                                
-Ειναι η μονη σου επαγγελματικη απασχοληση?
Η κυρια απασχοληση μου ειναι η μαγειρικη εχω ενα αθλητικο εστιατορειο εδω στην Γερμανια με Ελληνικες λιχουδιες!!!


  -Δουλευεις μονο μεσω ιντερνετ?
Και με το ιντερνετ και μεσω της σελιδας μου αλλα και real κατι σαν εκθεση!


-Χρειαζονται γνωσεις η μαθηματα για να ασχοληθει καποιος με αυτη τη δουλεια?
 Οχι για μενα δεν χρειαζονται γνωσεις.....χρειαζεται να αγαπας  αυτο που κανεις και κυριως  να εχεις πολυ μερακι χαχαχαχα και φαντασια!


-Στελνεις παραγγελιες στην ελλαδα?
Βεβαιως και στην αγαπημενη μου Ελλαδα!


-Ποιες ειναι οι τιμες στα προιοντα σου?Απο που μεχρι που?
Ξεκινουν απο 6 ευρω π.χ. ντονατσακι μικρο  η μπρετσελακι .... μεχρι 25  ευρω  π.χ. τα μπισκοτα τα γεμιστα τα μεγαλα  ορεο!


-Λειτουργεις κατα παραγγελια?  Φιαχνεις κατα παραγγελια πραγματα?
ναι βεβαιως και κατα παραγγελεια π.χ.βλεπεις μια τουρτα που δεν την εχω στις φωτο μου και την θελεις μου στελνεις στη σελιδα μου μηνυμα την φωτο και εγω σου την φιαχνω!


-Ποσες ωρες αφιερωνεις σε αυτη τη δουλεια?
Αναλογως το τι δημιουργω απο μερικες ωρες μεχρι και αρκετες μερες ...π.χ. ετυχε  μια παραγγελεια ( ενα ζευγαρι σκουλαρικια σφυρια και καρφακια) που μου πηρε γυρω στην εβδομαδα ...


-Απο που εμπνεεσαι για τις δημιουργιες?
Απο τα γλυκα ,τα φαγητα ,φρουτα ,λαχανικα γενικα με οτι τρωγεται  και οτι δεν τρωγεται π,χ, τσαντες ,πιατα, καλαθακια, μαρτυρικα κλπ.


-Ανεφερε μερικα υλικα που χρησιμοποιεις η γενικα δυο λογια για τον τροπο κατασκευης!
 Το βασικο μου υλικο ειναι ο πολυμερικος πηλος  που τον  ζυμωνω και επειτα τον πλαθω αναλογα με το τι θα κατασκευασω,οταν δωσω το σχημα που θελω μπαινει στον φουρνο και ψηνεται για μιση ωρα για να σταθεροποιηθει ο πηλος!

-Μεχρι τωρα αγαπημενο σου κοσμημα που εχεις φιαξει?



             
         
                   


  -Που εχει περισσοτερη ζητηση η δουλεια σου;Ελλαδα η Γερμανια;
Και στις δυο με υπεροχη στις Ελληνιδες λογω σελιδας!


-Ποιο ειναι το best seller προιον σου;

                                                        


                                      ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η CHOCOLIC JEWELS BY NASTA:



               NECKLACE OREO ΜΠΙΣΚΟΤΟ:





18,00euro

Ενα κοσμημα που μπορει να μετατρεψει το πιο casual καθημερινο ντυσιμο σου,σε ενα μοναδικο,στυλατο,χαριτωμενο,girly look!Εαν θες να τραβηξεις τα βλεμματα,χρειαζεσαι μονο ενα αξεσουαρ που δεν βρισκεις ευκολα στο εμποριο!Και συγκεκριμενα,χρειαζεσαι ενα oreo biscuit σαν αυτα που τρελαινεσαι να τρως οταν θες να γλυκαθεις λιγακι!Μονο που τωρα θα ειναι για να το φορεσεις στο λαιμο σου και να γινεις εσυ αυτοματως τοσο γλυκεια για φαγωμα!


NECKLACE MERENDA:



27,00euro

Η Αναστασια ειχε λογω χωρας(Γερμανιας)μονο την nutella σε δημιουργημα της!Εγω λοιπον ως merenda-fan της εστειλα σαν ιδεα το σχεδιο της merendas για κολιε που ηταν κατι που μου αρεσε πολυ!Η Αναστασια,αφου ηρθε στην Ελλαδα πηρε τον εξοπλισμο της απο μερεντες και εκανε πραγματικοτητα την ιδεα μου!Εφιαξε την πρωτη της κοσμηματο-merenda!Χαρηκα που εφιαξε για μενα κατι που δεν ειχε ξανα δημιουργησει και που της εδωσα αυτη την ιδεα!Η merenda μου λοιπον,ειναι το αγαπημενο μου κολιε και δεν το αποχωριζομαι!Οπως βλεπετε,εμπλουτισε την merenda δεν την αφησε μονη της,αλλα ετοιμη σερβιρισμενη!χιχι!


EARRINGS CHOCOLATES:



17,00euro

Ποσο chocolate mania πια!Πιασε ψηλα τα μαλλια σου,φορεσε τα σοκολατενια σου σκουλαρικια και το μονο σιγουρο ειναι οτι ολοι θα σε ρωτανε για αυτα!Γιατι με τα μοναδικα κοσμηματα της Αναστασιας,το μονο δεδομενο ειναι οτι θα κανεις εντυπωση!Δεν χρειαζεσαι καποιο αλλο αξεσουαρ,μονο τα σοκολατενια σου earrings!(το αστερακι φωσφοριζει κιολας!)


ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΜΠΡΕΛΟΚ:



15,00euro

Το katia's beauty world αποτυπωμενο σε ενα γλυκο μπισκοτο!Η Αναστασια μπορει να σας φιαξει οτιδηποτε επιθυμειτε με αποτυπωμενο πανω κατι δικο σας γραμμενο!Ειναι υπεροχη ιδεα το συγκεκριμενο μπισκοτομπρελοκ αλλα και οτι αλλο εσεις σκεφτειτε για να δημιουργησετε και να χαρισετε στον εαυτο σας η στους αγαπημενους σας ως μοναδικα δωρα!Να σημειωσω ειναι και αρωματικα!


12,00euro

Σαν αυτο το προσωπικο δωρακι μπισκοτομπρελοκ που μου εκανε εκπληξη η Αναστασια και οπως μου ειπε χαρακτηριστικα: σηματοδοτει την κυηση,την νεα ζωουλα που προκειται να ερθει συντομα!
Ηταν μια κινηση,ενα δωρακι που δεν περιμενα και με εκανε να σκεφτω οτι μεσα απο αυτο το χομπυ μου,το blogging ποσο σπουδαιους ανθρωπους γνωριζω και συνεργαζομαι συχνα!Γιατι δεν μετραει μονο το υλικο κομματι της προβολης μεσα απο αυτες τις συνεργασιες,μετραει και τι ανθρωποι κρυβονται πισω απο αυτες τις συνεργασιες που το blogging μας δινει τη δυνατοτητα να κανουμε!Η Αναστασια ειναι μια πολυ γλυκεια γυναικα,τοσο οσο και οι δημιουργιες που φιαχνει και αξιζει να δειτε την σελιδα της με την δουλεια της!Τα κοσμηματα της ειναι οτι πρεπει για να πρωτοτυπησεις και να ξεφυγεις απο τα συνηθισμενα!Εγω θελω να αγορασω μοναδικα κοσμηματα απο την Chocolic jewels by nasta για να ερθει ενα πολυ γλυκο και γευστικο καλοκαιρι,γεματο στιγμες και εικονες!Εσυ θελεις τα πιο ιδιαιτερα κοσμηματα φορεμενα πανω σου για το summer 2015?


*Το chocolic jewels by nasta στελνει τα προιοντα του σε ολη την Ελλαδα με χρεωση φυσιολογικων μεταφορικων οπως ακριβως ειναι και με τις αγορες που κανουμε εντος Ελλαδος!Τα στελνει με το ταχυδρομειο και εαν θελετε για διευκολυνση σας και συστημενα!Για αγορες ανω των 50ευρω,δεν χρεωνεστε μεταφορικα!Φυσικα,μπορειτε να της ζητησετε να σας δημιουργησει οτι επιθυμειτε,οτι ιδεα εχετε μπορειτε να μιλησετε μαζι της με ενα μηνυμα!Ακομη,εχετε την δυνατοτητα να επιλεξετε πως θελετε το κοσμημα σας απο θεμα αλυσιδας,κορδονιου κλπ.


Μπορείτε να της στειλετε με μηνυμα τις παραγγελίες σας στην σελιδα της στο facebook Chocolic jewels by ''nasta''  
https://www.facebook.com/pages/Chocolic-jewels-by-nasta/269439459903882?sk=timeline

Να ευχαριστγσω την Αναστασια για την υπεροχη συνεργασια μας!













                                                             
  






You Might Also Like

0 σχόλια: