FAVORITES

May favorites 15'!

4:59:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

May Favorites 15'!

Αργησαν αλλα ηρθαν τα αγαπημενα/πολύ χρησιμοποιημένα του μηνα που περασε!


ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ:

Ingrid cosmetics prelude primer base mattifying&smoothing:
υφή ζελ,ματ και βελούδινο αποτέλεσμα στο πρόσωπο(περισσότερα σε επόμενο blog post!)


farmasi perfect volumizing mascara:
πλαστικό βουρτσακι,δινει μήκος και ογκο(περισσότερα σε επόμενο blog post!)


erre due long lasting kiss me forever no.39:
ματ κραγιόν,βελούδινο στα χείλη,ανοιχτή κόκκινη καλοκαιρινή απόχρωση,με καλή διαρκεια,
πολύ αγαπημενο κραγιόν!


Maybelline dream matte mousse spf15 21nude:
ματ αποτέλεσμα,εύκολο στην εφαρμογή αλλα ξηρό σε αρκετα σημεία του προσώπου!
το αγόρασα από το zammple!

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ:


kyana professional shampoo raspberry salon series για βαμμενα μαλλια:
το χρησιμοποίησα ως τελους για να ακολουθήσει αναλυτικό review
εξαιρετικό αρωμα(τα υπόλοιπα σε επόμενο post)


batiste dry shampoo cherry:
το χρησιμοποιώ την δεύτερη μερα μετα το λούσιμο και το χτενισμα των μαλλιών μου για όγκο,ανανεωση και αρωμα στα μαλλια!Μυρίζει υπεροχα!


pantene hair mask μεταξιενιας λειανσης για κανονική/χονδρή τρίχα:
Υπόσχεται μεταξιενια μαλλια και ελεγχο του φριζαρίσματος!
το μονο προιον από pantene που λειτουργεί τοσο θετικα στα μαλλια μου,πολύ ενυδατική μασκα μαλλιών με αμεσο αποτέλεσμα,αγαπημενο προιόν χρόνων!


ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΟΣ-ΠΡΟΣΩΠΟΥ:


αρωμα τύπου καραμελα από time4beauty:
το πιο χρησιμοποιημενο αρωμα από οσα μου στείλαν,πιο κοντα στα δικα μου γούστα λογω του γλυκου του αρώματος(περισσότερα σε επομενο post!)


shower gel με εκχύλισμα αγγουριού από dovilleka:
το χρησιμοποίησα μεχρι τελους,όχι μονο για το review που θα ακολουθήσει,αλλα γιατι το λατρεψα!



αντηλιακό σώματος και προσώπου castalia helioderm spray spf20:
ωραία υφή αντηλιακού,εύκολο στην εφαρμογή λόγω σπρευ,ευχαριστο καλοκαιρινό αρωμα,μη λιπαρό με Δ.Π.20 για πρόσωπο και σώμα!


lierac sunific autobronzant:
ευχαριστο αρωμα που θυμίζει καρύδα,bronze αποτέλεσμα με μια μικρη λαμψη στο σώμα!Όσο για το μαύρισμα που προσφερει,μεχρι στιγμής θα ελεγα όχι αμεσα αλλα σταδιακα!




face wash με θαλασσινό αλατι απο dovilleka

face&body scrub με λευκό αργιλο απο dovilleka:

Και για τα δυο αυτά προιόντα δεν θελω να πω περισσότερα,απλα ήταν η ρουτίνα περιποίησης μου στην καθημερινότητα μου και σαν εταιρία η dovilleka με εχει ενθουσιασει!Θα ερθει αναλυτικό review!


avon spreed dry turquoise pop:
από τις καλύτερες σειρες βερνικιών της avon η spreed dry,οντως στενγώνουν γρήγορα τα νύχια και αυτό δεν το περίμενα!Επίσης,πολύ καλη απόδοση χρώματος και μετρια διαρκεια!Μοναδικό καλοκαιρινό τιρκουαζ χρώμα!Δοκιμαστε αυτή τη σειρα!


eos lip balm sweet mint:
αγαπημενο lip balm,είδατε το αντίστοιχο review για τα eos προιόντα εδώ:http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2015/06/its-review-time-for-eos-cosmetics-by-e.html
Το ξεχώρισα!


Αυτά ήταν τα πιο χρησιμοποιημένα μου προιόντα(και οχι απαραίτητα ολα αγαπημενα)για τον μηνα που περασε!Μπηκε επίσημα το καλοκαιρακι,σας εύχομαι να περνατε όμορφα και να το ευχαριστηθείτε!Εγώ είμαι με το μωρακι μου φετος το καλοκαίρι,με τον γιο μου οσο απίστευτο ακομα και αν μου φαίνεται!Σας ευχομαι ότι καλυτερο!Και περιμενω στα σχολια τα δικα σας αγαπημενα για τον μηνα που περασε,τι ξεχωρισατε εσεις;Καλες βουτιες!



ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
να θυμαστε ότι μπορείτε να διαβαζετε τα beauty αρθρα μου στο site:
Κάθε αρθρο της στηλης ομορφιας είναι δικό μου!Περιμενω και τις ιδεες σας για επομενα αρθρα μου,που θα θελατε να διαβασετε!



FOLLOW ME:




You Might Also Like

0 σχόλια: