LA PETITE MARSEILIAIS!

12:58:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

LA PETITE MARSEILIAIS!
Ενα μινι post,για αυτα τα δυο προιοντα,που πηρα σημερα,απο σουπερ μαρκετ,που τα ειχε προσφορα!Μονο 1.49ευρω,το ενα!!Τα συγκεκριμενα,ειναι 250ml!Ειχε και λιγο μεγαλυτερα,περισσοτερης ποσοτητας με 1.98!Ειναι αφρολουτρα,και μου εκανε εντυπωση,η τιμη προσφορας τους!Γιατι,ειναι γνωστη,επωνυμη μαρκα,που κυριως την εχω ακουσει για τα προιοντα μαλλιων της!Εγω,δεν την εχω ξανα-δοκιμασει,και δεν ξερω αν ειναι καλη εταιρια!Ουτε την εχω ψαξει ποτε!Θα την ψαξω,ομως!Αυτα τα δυο αφρολουτρα λοιπον εχουν την εξης μυρωδια:Το αριστερο,το πορτοκαλι,ελαιο αργκαν με ανθη πορτοκαλιας,και το Δεξια,Βουτυρο καριτε με ακακια!Οταν τα μυρισα,δεν με τρελαναν,γιατι εχω συνηθισει σε πιο εντονες μυρωδιες,ειτε φρουτων,ειτε σοκολατας,βανιλιας,καραμελας,που αγαπω!Ωστοσο,ειναι καλα!Και για την τιμη τους,μια χαρα!Ωραια εμφανιση,ωραια μπουκαλακια!Το ασπρο μπουκαλακι,μου αρεσει περισσοτερο!Απο βιταμινες κλπ.δεν γραφουν πανω!Ακομα,δεν τα εχω χρησιμοποιησει,και δεν εχω αποψη!Αλλα μου αρεσουν,απο αυτο που βλεπω,και μυριζω!Καθως και απο την επωνυμια τους!Τρεξτε να προλαβετε!Προσφορες!Υπαρχουν και σε αλλες μυρωδιες,και αλλα χρωματα,στα μπουκαλακια,εαν σας τραβαει,η εμφανιση!Φιλακια!
Katia's beauty world!:)

You Might Also Like

0 σχόλια: