REVIEW ΣΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ!

12:25:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

REVIEW ΤΟΥ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!ΣΕ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΘΑ ΔΟΥΜΕ,ΜΑΖΙ,ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ!ΠΡΟΣΠΑΘΩ,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΜΟΥ!ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΣΥΧΝΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ!ΤΑ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ,ΠΡΟΙΟΝΤΑ!
Βλεποντας απο δεξια,την εικονα,εχουμε,την παλετιτσα της glamorous,με 12 χρωματα σκιων,χαρουμενες αποχρωσεις αλλα και πιο γηινες!Την εχω στο νεσεσερ,λογω μιας ανοιχτοχρωμης σκιας που χρησιμοποιω περισσοτερο,προς το λευκο,κυριως,για την εσωτερικη γωνια του ματιου!Αλλα και στο βλεφαρο!Η τιμη της 1ευρω!Ωραια,παλετιτσα!Διπλα,ειναι ενα μολυβακι σε γαλαζια αποχρωση!Αρκετα καλο,για κατω απο το ματι!Για οταν,δεν επιλεγω το μαυρο!Διπλα,το χρυσο,ειναι το μαυρο μου μολυβι,αξιας 2,50ευρω!Καλο μολυβι,μαρκας matita occhi!Δεν την γνωριζω!Γραφει καλα!Εντονα!Διπλα,εχω,το μεγαλο πινελο με χοντρη τριχα για την πουδρα,και το ρουζ μου!Διπλα του,ειναι το καφε χρωμα φρυδιων,της essence!Με βουρτσακι-χτενακι,για τα φρυδια!Πολυ καλο,και φθηνο!1 κατι ευρω!Διπλα,ειναι το eye-liner,μαυρου χρωματος,της essence!Σας τα ειχα δειξει αυτα τα προιοντα της essence,και στο post με την αγορα των προιοντων,πριν τα δοκιμασω!Τωρα,ειναι η αποψη μου,αφου τα εχω δοκιμασει!Τα χρησιμοποιω καθημερινα!Πολυ καλο το eye-liner!Χοντρο πινελακι,καλη ποσοτητα!Διπλα του,το concealer 16h,της essence!Στη πιο ανοιχτη αποχρωση!Με ωραιο βουρτσακι,σαν lip-gloss!Αγαπημενο προιον!Εμενα,μου φωτιζει τα ματια!Πολυ καλο,και σε λογικη τιμη!Διπλα,ειναι η μασκαρα της essence,που ηθελα να δοκιμασω πολυ!Αν και ωραια,εξωτερικη συσκευασια,ωραιο χρωμα,girly,ωστοσο σαν μασκαρα,καλη αλλα οχι τελεια!Αλλιως την περιμενα!Δινει εντονο αποτελεσμα,αλλα οχι πολυ ογκο,και μακρος!Λογω μαλον,του βουρτσακι!Δεν ειναι το χοντρο βουρτσακι,αλλα το αλλο στυλ βουρτσακι μασκαρας,που θα εχετε ξανα-δει!Εμενα,δεν με βολευει,και τοσο!Ωστοσο,θα την ξανα-επαιρνα!Οικονομικη μασκαρα!Θα δειτε,και post,με συγκριση με την αλλη μασκαρα της essence,που εχω την μπλε!Θα σας δειξω,τα βουρτσακια τους,και θα σας πω την αποψη μου!Να τις δειτε και φορεμενες!Στο ματι,πως φαινονται!Διπλα στη μασκαρα,ειναι το make up,της essence,που ειχα ακουσει πολλα θετικα για αυτο,και ηθελα πολυ να το δοκιμασω!Ειχα ακουσει και αρνητικα!Ειναι το make up,stay all day 16h!Για εμενα,ειναι ενα πολυ καλο make up!Αγαπημενο!Δινει μια ομοιομορφια,καλυπτει μικρες ατελειες!Δινει ομορφο φωτεινο αποτελεσμα!Πηρα την πιο ανοιχτη αποχωση,ειχα ακουσει οτι δεν εχει μεγαλη ποικιλια στις αποχρωσεις!Ισως,ισχυει αυτο!Ειναι λιγο πιο σκουρο,το νουμερο 1,αλλα εγω το θελω και ενα κλικ πιο σκουρο,να μην φαινομαι και πολυ ασπρη!Η διαφορα,δεν ειναι μεγαλη!Ειναι καλη!Θα το ξανα-αγορασω σιγουρα!Μονο 4.50ευρω!Δεν εχει,τιποτα λιγοτερο απο αλλες επωνυμες,ακριβες μαρκες!
                                          Εδω,βλεπετε απο δεξια,την πουδρα της essence!Τελειωμενη,βεβαια!Μια πολυ καλη πουδρα!Δεν αφηνει στιγματα,σημαδια,οπως μου αφηνε παλια,η πολυ πιο ακριβη και γνωστη της seventeen!Μπορει της seventeen,να καλυπτε πιο πολυ και εντονα,αλλα μου αφηνε σημαδια,μετα!Ενω αυτη,με 3 κατι,ευρω,δεν μου αφηνει!Μου ταιριαζει και μου δινει μια μκρη καλυψη και ομοιομορφια,οσο χρειαζομαι!Δινει,μια λαμψη!Η συγκεκριμενη,ειναι το νουμερο 1,η πιο ανοιχτη,αλλα αλλες φορες παιρνω την λιγο πιο σκουρα,αναλογως την ορεξη!Ειναι καλες,οι αποχρωσεις,οχι εντονες!Ουτε πολυ σκουρες!Διπλα της,ειναι ενα εντονο εμφανισιακα ρουζ,που οντως βγαζει ροζ-φουξ αποτελεσμα!Αλλα οχι πολυ εντονο!Ωστοσο,δεν το χρησιμοποιω,παντα!Δεν χρησιμοποιω παντα,ρουζ!Οποτε,μου ερθει!Κανει 1 ευρω,απο μαγαζι,με 1 ευρω!Εχει ενα μικρο βουρτσακι μεσα,αλλα δεν κανει,για ρουζ!Διπλα,εχω το πινελακι για σκιες,απο σετακι,του jumbo,με 5πινελα νομιζω,πολυ φθηνα!Διπλα του,εχω ενα μολυβι χειλιων,σκουρου χρωματος καφε,αλλα το ωραιο καφε,που δενει με την επιδερμιδα,και δεν ειναι ξενο,απο αυτην!Το χρωμα ειναι οπως,δειχνει στο τελος,το μολυβι!Ειναι καλης μαρκας,και πραγματικα το πιο καλο μολυβι χειλιων!Βαφει τελεια!Και το βαζω,και κατω,απο κραγιον!Αλλα μου εχει μικρινει πολυ,η ποσοτητα,λογω χρησης!Εδω,να πω,οτι προτιμω,τα μολυβια,με μυτη που ξυνουμε,και οχι τ μηχανικα!Τα κλασσικα,βαφουν πολυ καλυτερα!Πιο εντονο αποτελεσμα!Και ματιων,και χειλιων,και φρυδιων!
                                                  Εδω,ειναι και παλι τα 4 αγαπημενα προιοντα της essence,σε καλυτερο πλανο!Το make up,και το concealer,ειναι της σειρας 16h stay all day!Πολυ καλη σειρα!Με ωραια,προιοντα και οικονομικα!Οντως,διαρκουν αρκετες ωρες!Ο,τι πρεπει,για επιδερμιδες,και δερματα,που ζητουν πιο μικρη καλυψη,αλλα περισσοτερη ομοιομορφια,και λαμψη!
                                                          Να,το make up!
                                                          Η πουδρα essence!Που αγοραζω ξανα,και ξανα!
                                                          Το νεο lip-gloss,της ιδιας σειρας,σε αποχρωση εντονη κοκκινη-βυσσινη!Το λιγο,πιο σκουρο κοκκινο,ενα τονο!Μυριζει τελεια,αφηνει ωραια γευση στα χειλη,και γραφει ωραια!Φοριεται,ωραια,και χωρις κραγιον,με μολυβακι χειλιων!Θα το ξανα-αγοραζα!Τελειο!
                                                          Ενα αλλο μου lip-gloss,που το ειχε μεσα το glowbox(συνδομητικο κουτι καλλυντικων,και προιοντων περιποιησης,και φροντιδας,τιμης 14ευρω,το μηνα!Ηταν,στο πρωτο κουτι για εμενα,του Δεκεμβριου!)Πολυ ωραιο lip-gloss ροζ-φουξ εντονο,με glitter μεσα,γυαλιστερο,που γεμιζει!Μαρκας,flormar,L411,μαλον η απορωση!Και αυτο,με ωραια μυρωδια,και γευση στα χειλη,φρουτενια!Τιμη,δεν εχω δει,στο site!Θα το αγοραζα!Τελειο!
                                                         Το φρυδακι,φρυδιων καφε αποχρωσης,ειχε και μαυρη και καφε πιο σκουρο!Αυτη,ειναι μεσαια αποχρωση καφε!Εχει και χτενακι,φρυδιων!Ωραια αποχρωση!Καλυπτει,τα κενα!Να θυμαστε!Απαραιτητο προιον,του μακιγιαζ σας,το μολυβι,φρυδιων!Μην το παραλειπετε!Εκτος,εαν τα φρυδια σας,ειναι απο μονα τους,τοσο γεματα,και καλοσχηματισμενα!Ωστοσο,παντα χρειαζεται,για καλυψη κενων,διορθωση σχηματος,λαθων,και πιο εντονο αποτελεσμα,και βλεμμα!Να βρισκετε,ενα μολυβακι,κοντα στην φυσικη σας αποχρωση,ενα τονο πιο ανοιχτο!Οχι πιο σκουρο!Εκτος εαν το φρυδι σας,ειναι πολυ ανοιχτοχρωμο!Και σε αισθητικο να πατε,μετα το σχηματισμο,θα σας το γεμισουν,με μολυβακι!

                                                          Το τελειο,eye-;iner της essence,μαυρης αποχρωσης,με χοντρο πινελακι!Πολυ ωραιο!
                                                          Η αλλη μασκαρα,που ανεφερα πιο πανω,για μενα καλυτερη απο την φουξια,την extreme!Αυτη ειναι και αδιαβροχη!Δεν το εχω τσεκαρει αυτο!Ωστοσο,εχει καλυτερο βουρτσακι απο την αλλη,γιατι ειναι χοντρο,οπως πρεπει να ειναι για εμενα,τα βουρτσακια στις μασκαρες!Ωραια και η συσκευασια!Ηδη,την εχω αγορασει 2,3φορες,και θα την ξανα αγορασω!Πολυ οικονομικη!Θα δειτε,και το αναλογο post,με την συγκριση,με την αλλη μασκαρα!Θα δειτε,τα βουρτσακια τους,και τα αποτελεσματα τους,στο μακιγιαζ!
Αλλη μια μασκαρα,που εχω μαζι μου,για πιο ελαφρυ μακιγιαζ και για λιο χρωμα,,ειναι η μπλε αποχρωση,της lovie,με 2 ευρω!Δεν την εβγαλα φωτο!Γιατι η συσκευασια,οπως τους το ειπα κιολας,στην εταιρια,ειναι απαραδεκτη!Αμεσως,σβηνονται τα γραμματα,φευγει εξωτερικα το χρωμα της συσκευασιας,και γενικα,φαινεται σαν να την εχεις χρονια,και ας ειναι καινουργια!Επισης,και το βουρτσακι,ειναι λαθος!Και πρεπει να αλλαχτει!Ωστοσο,ενα χρωματακι,το δινει,και η αποχρωση του μπλε,ειναι καλη!Οχι,το πολυ εντονο!
                                          Και φυσικα,μεσα η σοκολατιτσα μου!Μην την ξεχναμε!Απαραιτητη!
                                          Χαχα!Μην τρελενεστε!Ειναι η σοκολατιτσα-καθρεφτακι!Αγορα,πολυ φθηνη απο το ebay!Ενα καθρεφτακι,σκετη γλυκα!Το λατρευω!Εχω παρει,και σε μπισκοτο,που εχει και χτενακι,μεσα!Τελεια!
                                                         Και φυσικα,για το τελος,το κραγιον,που εχω παντα μαζι μου,το ειδατε και σε προηγουμενο post,με τα καλλυντικα lovie!Το κραγιον της lovie,με την νεα συσκευασια τους,πολυ καλυτερη απο την προηγουμενη,πιο ανθεκτικη και ομορφη!Αν και εγω,τους προτεινα,αλλες συσκεαυσιες,με σχεδια,και πιο χαρουμενες!Για να δουμε!Θα το λαβουν υποψη τους,η εταιρια;!Ωστοσο,αυτο ειναι,απο τα αγαπημενα μου κραγιον,το no.6!Με υπεροχη μυρωδια,και γευση στα χειλη,που δεν ειχα ξανα-πετυχει!Το χρωματακι,το εντονο φουξ,με οχι ροζ βαση,αλλα λιγο πιο σκουρα και εντονη!Αγαπημενο προιον,ωραιο αποτελεσμα,οχι πολυ γυαλιστερο,πιο ματ,και πιο εντονο!
ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ!ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΕΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ,ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ,ΜΕ ΠΟΛΛΑ Η ΛΙΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,ΜΕΣΑ,ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!ΕΛΠΙΖΩ,ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΜΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΑΠΩ!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΝΑ ΠΩ,ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΕΣΕΣΕΡ,ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ,2ΕΥΡΩ!ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΕ ΜΑΥΡΟ,ΚΑΙ ΜΠΕΖ!ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΖΑΚΙ!ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ,ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ!ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ,ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ,ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ,ΧΑΛΑΓΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ!ΩΣΤΟΣΟ,ΚΑΙ ΤΟ JUMBO,ΕΧΕΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ,ΣΤΑ ΝΕΣΕΣΕΡ,ΣΧΕΔΙΑ,ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ!ΔΕΙΤΕ,ΤΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ!ΦΙΑΞΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ,ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΕΣΕΣΕΡ!
Katia's beauty world!:)

You Might Also Like

0 σχόλια: