LOVIE COSMETICS!

12:40:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

LOVIE COSMETICS!
Γεια σας κοριτσια!Σημερα,στο αρθρο μου,θα μιλησω,για μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρεια και σειρα καλλυντικων,που τελευταια,την εχω αγαπησει,και βλεπω οτι κανει θραυση!Μιλαω,φυσικα,για τα καλλυντικα LOVIE!Αρχικα,να πω,οτι ειναι πολυ σημαντικο,οτι ειναι Ελληνικη εταιρεια,και φυσικα οτι αυτο που την χαρακτηριζει ειναι ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ,αλλα και η ποικιλια της!Ειναι μια εταιρεια,που τυχαια,ειχα ξανα-αγορασει προιον της,σε μικροτερη ηλικια,πριν χρονια(χωρις τοτε,να την γνωριζω)σε μαγαζι τυπου ενα ευρω!Θυμαμαι,χαρακτηριστικα ενα εντονο ροζ-φουξ κραγιον,σε μορφη στυλου,που ειχα αγορασει,με 1-2ευρω,και το ειχα πολυ καιρο και το χρησιμοποιουσα μεχρι στο τελειωμα του!Προσφατα λοιπον,εψαξα για αυτη την εταιρεια,μεσω ιντερνετ,ειδα και απο αλλα κοριτσια review και post,ειδα βιντεο,την ειχα πετυχει και στο bazaar στο Συνταγμα,οπου ειχα ψωνισει,και αποφασισα,να ασχοληθω μαζι της,περισσοτερο!Ετσι,γραφτηκα στο site της,ειδα τα προιοντα της,και ολες τις τιμες της,που υπαρχουν καταστηματα της,και ειπα να παω!Πηγα στο καταστημα της,στη σταση μετρου Συγγρου-Φιξ,οπου εκει βρηκα ενα πολυ ομορφο μικρο,αλλα γεματο καλλυντικα LOVIE!Ειδα πραγματι,μεγαλη ποικιλια και οικονομικες τιμες!Αυτα τα δυο,αλλα και η ευχαριστηση,των πρωτων προιοντων απο εκει,με εκανε να ξανα-παω!Η πρωτη μου αποψη και εκπληξη για αυτα τα καλλυντικα,εχουν να κανουν,με τα κραγιον της!Πιστευω,οτι εχει πολυ ομορφα κραγιον!Μπορεις,να επιλεξεις,μεσα απο πολλα χρωματα,και οι αποδοσεις τους,ειναι πολυ καλες!Τα 3,απο τα 4κραγιον που αγορασα,τα λατρεψα,και τα χρησιμοποιω παρα πολυ!Μου αρεσαν παρα πολυ!Και εχω μεινει ευχαριστημενη!Μονο ενα,δεν μου βγηκε καλο,ενα πολυ ανοιχτο ροζ(που θα σας δειξω)το barbie ροζ,που ειναι πολυ στη μοδα,και μου εκανε εντυπωση,που το ειχε η εταιρεια!Ομως,δεν μου βγηκε καλο!Δεν γραφει καλα,αφηνει κενα,δεν καλυπτει,δεν εχει ομοιομορφο αποτελεσμα!Ομως,ενα κραγιον,δεν μας πτοει!Πολλα θετικα σχολια,εχω και για τα προιοντα νυχιων,που εχουν!Τουλαχιστον,οσα πηρα,εγω!Επισης,λατρεψα την καινουργια σειρα,body lotion,με διαφορα αρωματα που εβγαλαν,καθως μυριζουν πολυ ομορφα και εχουν οικονομικη τιμη,για την ποσοτητα τους!Δοκιμασα,ακομα ενα μολυβι ματιων,σε γαλαζια αποχρωση!Σαν χρωμα ομορφο,σαν γραψιμο,οχι πολυ εντονο!Απο αυτα,τα καλλυντικα,λατρευω,τις πολλες αποχρωσεις μασκαρα που εχουν!Παλιοτερα,ειχα αγορασει,την μπλε αποχρωση,και ημουν ευχαριστημενη!Αυτη τη φορα,δεν εμεινα και πολυ!Πρωτον,δεν εβαφε εντονα,οπως παλια,και δευτερον δεν βγηκε καλη μασκαρα!Δινει λιγο χρωμα,οχι ομως μακρος,η ογκο!Επισης,θεωρω πολυ,λαθος τις συσκευασιες τους!Ειναι πολυ απλες,για μασκαρες,και τα γραμματα,στη συσκεαυσια αμεσως φευγουν!Δεν ξερω γιατι!Το βασικο ομως,ειναι το βουρτσακι,που θεωρω πολυ λαθος!Θα πρεπει,να αλλαχτει,για να αλλαξει και το αποτελεσμα!Παρατητρησα,οτι ολες λεγανε,για την συσκευασια των κραγιον!Ακουσα αρνητικα σχολια,και διαπιστωσα πως,αλλαξαν τις συσκευασιες,και ακουσαν,τα παραπονα,των πελατων!Κατι,πολυ ευχαριστο,και μπραβο τους!Οντως,αυτη η συσκεαυσια τους,η διαφανη,ηταν λαθος!Η καινουργια ειναι πολυ καλυτερη!Ωστοσο,εγω,τους προτεινα και καποιες πιο χαρουμενες,και μοντερνες συσκευασιες!Δεν ξερω,αν θα γινουν,βεβαια!Απλα θεωρω,οτι απο τη στιγμη,που μια εταιρεια,παλι καλα,εχει πελατες,και κοινο,και αρκετα καλα προιοντα,γιατι να εχει ελειψη στην εμφανιση?Για μενα,παιζει ρολο!Μου αρεσει,στη συλλογη των καλλυντικων μου,να υπαρχουν ομορφα προιοντα,με πρωτοτυπες συσκευασιες!Οχι μονοτονες!Και νομιζω,οτι αυτο δεν ειναι κατι δυσκολο,να γινει!Να βγαλουν χαρουμενες,με χρωματα,με σχεδια,συσκευασιες!Ουτε εχει,να κανει με το οτι ειναι οικονομικη εταιρεια!Εγω σαν εταιρεια,την προτιμω,εχω γινει ηδη φαν της,λατρευω κυριως τα κραγιον της,και εχω μια καλη εικονα!Ας σας δειξω λοιπον,τα κραγιον μου αρχικα,ποια αγορασα προσφατα,πως φαινονται,τι νουμερακια ειναι,και να σας πω τη γνωμη μου!
Αρχικα,στο χερι τα 4 κραγιον LOVIE,γραφουν καπως ετσι!
Με την σειρα θα σας πω οτι απο πανω,προς τα κατω,πρωτο ειναι το no.66,ενα εντονο ροζ-φουξ,που λατρεψα,και φορεσα,πολυ!Ειναι εντονο,βαφει καλα,ειναι το πιο ματ,θα ελεγα και οχι γυαλιστερο!Τελειο!
Το δευτερο,ειναι το no.58,ενα μωβακι,που ειναι πολυ στη μοδα!Και δεν περιμενα,να το βρω!Βαφει ομορφα,και μου αρεσει πολυ!Δεν ειναι πολυ σκουρο,ουτε γυαλιστερο!Υπεροχο!
Το τριτο,ειναι αυτο που σας ανεφερα ως αρνητικο,πιο πανω,ειναι το no.34,το baby pink-barbie-pink,που ειναι πλυ στη μοδα!Το εψαχνα,και με ξαφνιασε,που το βρηκα!Ωστοσο,δεν μου αρεσε!Το μονο,που δεν γραφει καλα,αφηνει κενα,καθολου ομοιομορφο αποτελεσμα,δεν θα το ξανα-επαιρνα!Σαν,να ειναι φιαγμενο,απο αλλη εταιρεια!
Το τελευταιο ειναι,το πιο αγαπημενο μου,και πιο προσφατο,για αυτο,και η καινουργια,συσκευασια,ειναι το no.6,ενα λιγο πιο σκουρο φουξ-μωβ,που γραφει ομορφα,και μυριζει υπεροχα!Φρουτενια μυρωδια!Σαν φραουλα-κερασι!Τελεια!Το φοραω πολυ!
Τωρα,δειτε τα,και μεμονομενα,αλλα και φορεμενα,στα χειλη μου!(προχειρα!)
                                                    Το μωβ,no 58.
                                                Το no.6!
Το no.34!
                                                          Το no.66!
                                                    Φορεμενο,το no.66!
                                                   Φορεμενο,το no.6!Το αγαπημενο μου!
Φορεμενο,το no.34!
(αυτο που,δεν μου αρεσε!)
Στις φωτογραφιες αδικουνται!
Θα σας δειξω και τα αλλα προιοντα!
                                           Body lotion Caramel!(δωρακι!)Υπεροχο!Μονο 3.90!Και 250ml!
                                            Και με βιταμινη,Ε!Αγαπημενο!
                                          Διπλα απο τα κραγιον,η μπλε μασκαρα!Ασχημο,βουρτσακι,και συσκευασια!Μονο,2ευρω!Τα δυο μανο,δεξια!Πρασινο περλε! Ανοιχτο πρασινο,με χρυσοσκονη μεσα,που γυαλιζει!Πολυ ομορφο,και ωραια συσκευασια!Βαφει,ομορφα!Και διπλα,το κρακελε,σε μπλε εντονο,χρωμα!Πολυ καλα μανο!1.50 η 2 ευρω,κοστιζαν,το καθενα!Λογω,σχεδιου!Τα κρακελε,θελουν μια στρωση,ενα περασμα!Και επειδη,ειναι ματ,στεγνωνουν,πολυ γρηγορα!Φαινεται,και το γαλαζιο μολυβακι!Καλο!
                                   
Εδω,φαινεται,και το βαζακι με τις γαλαζιες μπιλιτσες!Διακοσμητικες!Δεν τις εχω
ξανα δοκιμασει!Θελω,να δω πως ειναι!Παιζουν πολυ!Ειναι στη μοδα!Ειχε,πολλες
αποχρωσεις!Εγω,πηρα την γαλαζια!1.50ευρω,νομιζω!Και διπλα,τα διακοσμητικα,
αυτοκολλητακια,με χρωματα!1.20!Θα δειξουν,στη δοκιμη!Πολυ οικονομικα,και
ομορφα προιοντα για τα νυχια!Διακοσμητικα,μανο,μανο με σχεδια,πινελακια,για
σχεδια,οτι θες!Δοκιμαστε,τα!

Ειναι μια εταιρεια,λατρεμενη,που με κανει λογω τιμων,και ποικιλιας,να θελω να αγοραζω συνεχεια!Εγω,την συστηνω!Εχει και υπερ,και κατα!Οπως ολα!Αυτα,για την εταιρεια,LOVIE!Ελπιζω,μεσα απο το αρθρο μου,να την γνωρισετε,λιγο καλυτερα,ισως να γινει και δικια σας αγαπημενη εταιρεια!Οσες,την γνωριζετε ηδη,βλεπετε και μερικα προιοντα,που ισως δεν εχετε,και θελετε,να αποκτησετε!Εαν εχετε,καποια απορια,η θελετε να προτεινετε καποιο προιον LOVIE,η να πειτε,την δικη σας αποψη,για τα καλλυντικα αυτα,περιμενω τα σχολια σας!Φιλακια,και καλες αγορες LOVIE!



You Might Also Like

0 σχόλια: