FRIDAY'S STYLING!

8:14:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

FRIDAY'S STYLING!
Σήμερα,κορίτσια,αποφασισα,να σας γραψω,για το styling μου,της Παρασκευής!Της προηγουμενης Παρασκευης!Απο μαλλιά,μέχρι ρούχα!Θα μιλήσω,μέσα απο εικόνες!Είναι,κάτι καινούργιο,για εμένα αυτο το αρθρο,και εαν μου αρεσει,θα το υοθετησω!χαχα!Αυτο λοιπόν,είναι το πρώτο άρθρο του styling,μου!Ελπίζω,να σας αρεσει!
Ας αρχίσουμε,απο τα μαλλιά!Κάτι που δοκίμασα,για,πρώτη φορά!Έχει να κάνει,με το αξεσουάρ,που δειχνει και η τηλεόραση!Είναι της μόδας,και χρησιμοποιείται,εαν θέλεις,ένα εντυπωσιακό,και ψηλό κότσο!Πιάνεις λοιπόν,τα μαλλιά σου,ένα ψηλό κότσο,κανονικό,με λαστιχάκι,μια φορά πέρασμα!Τοποθετείς αυτο,που κλείνει σαν κλιπακι,γυρω απο το λαστιχάκι,και μετά παίρνεις την κοτσίδα,το μαλλί και το φέρνεις μπροστά και γυρω-γυρω,καλύπτοντας το αυτο,και πιάνοντας τούφα τούφα,με τσιμπιδάκια!Έτσι,σχηματίζεται ένα κουβαρακι!Ο ψηλός κότσος σας!Τυχόν ατέλεια,με τσιμπίδι,νερό η ζελέ!Ειναι ο κοτσος,που θα εχετε δει,οτι γινεται,και με καλτσα!Υπαρχουν σχετικα,βιντεο!
Να το προιον!Θα το γνωριζετε!Κανει ωραιους κοτσους!

Ο φωτισμος φταιει για τις φωτο!

Δευτερον,περναμε,στα ρούχα!Ένα απλό μου,καθημερινό ντύσιμο!Εαν λεοπαρ κολαν(που λατρεύω!)γενικα αγαπω τα λεοπαρ,ζεβρε,τα print!Απο πάνω,μια ασπρη μπλούζα,με ιδιαίτερα μανίκια,που σπάει την σκουρόχρωμη μονοτονια κάτω,μαζί,με ένα άσπρο γιλεκακι!Οι μπότες μου,σε ανοιχτο μπεζ καφέ,γυαλιστερό!Αγαπω,τα γηινα χρωματα,το χειμωνα!Γενικα,το ρουχο μου,ειναι το κολαν,λογω κιλων!Τα παντελονια,δεν μου εφαρμοζουν σωστα!Δυσκολα,βρισκω!Αλλα,και γενικα,τα κολαν,παντα τα αγαπουσα,και λογω χορου,και λογω ανεσης!Τα προτιμω!
Τώρα,απο μακιγιάζ,είναι το δικο μου συχνό,make up!Με έντονα μάτια,και χείλη,με,χρωμα!Για μενα,ειναι κατι ευκολο,αγαπημενο!Που το χερι μου,εχει συνηθισει!

Φοραω,ανοιχτοχρωμη ασπρη,με ανοιχτο μωβ ως βαση,σκια,μαυρο eye-liner,με γραμμη στο πλαι,τραβηγμενη!Μαυρο μολυβι,μεσα και απο κατω,στο ματι!Φυσικα,μαυρη μασκαρα,διπλης στρωσης!Κραγιονακι,το no.6,lovie!Το αγαπημενο μου!Με ελαχιστο,lip-gloss,στη μεση,των χειλιων!Ως βαση,μεικ-απ της essence,πουδριτσα της essence και concealer της essence!Αγαπημενα,προιοντα!Ο,τι πρεπει,για προσωπα,που θελουν μικρη καλυψη και ομοιομορφια!Που δεν εχουν καποιο εντονο προβλημα,π.χ.ακμης!(Ο φωτισμος,δεν ειναι καλος,αλλα ενταξει!)
Αυτο ηταν το στυλ μου,την προηγουμενη Παρασκευη!Ενα καθημερινο στυλακι,δικο μου!Μια καθημερινη εικονα μου!Ελπιζω,να σας αρεσει!Και να συνεχισω τετοια αρθρακια!Δικιας μου,εμπνευσης!Να εχετε το προσωπικο σας στυλ!Να αγαπατε,τον εαυτο σας!Να τον φροντιζετε!Εαν σας αρεσει η μοδα,να την ακολουθειτε!Αλλα επιλεγοντας,παντα οτι ταιριαζει στο δικο σας σωμα και προσωπο!Φιλακια!Katia's beauty world!

You Might Also Like

0 σχόλια: