MY PALETTES!

10:00:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

MY PALETTES!
Γεια σας!Σε αυτο μου,το αρθρακι,θα σας δειξω μερικες,διαφορες σκιες μου,και παλετιτσες,που αλλες χρησιμοποιω περισσοτερο,αλλες λιγοτερο!Μπορω,να πω,οτι μερικες,τις ειχα ξεχασει κιολας,και τωρα τις ξανα εβγαλα προς χρηση!Οι περισσοτερες,ειναι αγορασμενες,παλια!
Ας ξεκινησουμε,με τις πιο προσφατες!Στο συνολο,θα δειτε,23!
Εδω,εχουμε 5 παλετιτσες,που χρησιμοποιω,πιο συχνα!Η μεσαια,ειναι μαρκας glamouros,απο μαγαζακι,τυπου 1ευρω,τοσο κοστιζε κιολας,1,2ευρω!Την εχω παντα στο νεσεσερ μου,λογω μιας ανοιχτης σκιας της,που χρησιμοποιω πολυ!Και περισσοτερο,για το εσωτερικο,του ματιου!Την χρησιμοποιω,καθημερινα!Εχει και γηινες,και πιο χαρουμενες αποχρωσεις!Γηινες,οπως αποχρωσεις,του καφε,και πιο ανοιχτοχρωμες,οπως κιτρινο και πορτοκαλι!Ωραια,και οικονομικη παλετιτσα!Οι δυο,δεξια και αριστερα της glamouros,οπως βλεπετε,ειναι avon!Η αριστερη εχει πιο ανοιχτοχρωμες σκιες,μωβ,ασπρη,ενω η αλλη δυο ανοιχτοχρωμες,και δυο πιο σκουρες!Οτι πρεπει,για διπλη χρηση!Σε κινητο βλεφαρο,η ανοιχτοχρωμη,και σε εξωτερικη γωνια,η σκουροχρωμη!Την δεξια παλετιτσα,την εχω χρησιμοποιησει,αρκετα!Την αλλη,ελαχιστα!Οι δυο κατω,ειναι ιδιας μαρκας,τυπου 1 ευρω,το μαγαζι,και οι τιμες τους,με διαφορετικες αποχρωσεις!Η μια με ανοιχτοχρωμες,και γενικα,αποχρωσεις του μπλε,και η αλλη με σκουρες,αποχρωσεις του γκρι-μαυρου!Για πιο smokey,αποτελεσμα!Καλες,και οικονομικες παλετιτσες!
Εδω,βλεπετε μια ποικιλια 18παλετιτσων!Η μεγαλη,η ασημι,μπροστα-μπροστα,εχει μεσα πολλες αποχρωσεις,με glitter μεσα,αλλα οχι εντονο!Εχω,χρησιμοποιησει περισσοτερο,μια λευκη-μπεζ,υπεροχη!Εχει και δυο,σαν μικρα ρουζακια,σκουροχρωμα!Εχει 16σκιες,και 2ρουζ!Και καθρεφτακι!Η διπλανη της,η στογγυλη,ειναι απο τα jumbo,της εταιριας,victoria,σε πολυ καλη τιμη,με 4 σκιες εντονες,γυαλιστερες!Δυο ανοιχτοχρωμες,και δυο σκουρες!Για εντονο,μακιγιαζ!Καλη!Αριστερα,οι παλετιτσες,με το χρυσο,ειναι 3της glamorous,πολυ οικονομικες,εντονες,με 3 σκιες μεσα,με glitter!Οι δυο,ειναι,οι ιδιες,με μωβ,γκρι,και ροζ σκιες!Η αλλη,που εχω χρησιμοποιησει πολυ,εχει πρασινο,ωραιο πρασινο,μωβ,που μου χει τελειωσει,και ενα υπεροχο μπλε!Που μου αρεσει πολυ!Διπλα τους,ειναι μια μικρη,σε σχημα καρδουλα,ωραια εμφανιση,με μωβ και ροζ σκιες!Διπλα της,ειναι δυο ιδιες,πολυ ωραιες,οχι εντονες,νομιζω καλης μαρκας,δεν θυμαμαι,και δεν γραφουν πια,πανω!Σε γηινες αποχρωσεις!Η μια,με καφε αποχρωσεις,και μπεζ!Τελεια!Και η αλλη,με μπεζ και πρασινες!Διπλα τους,ειναι δυο παλετιτσες,η μια της avon,με ωραια εμφανιση απεξω,με σχεδιακι,και η αλλη δεν ξερω τη μαρκα!Της avon,εχει μεσα ασπρη,ροζ και μπλε σκουρες και γυαλιστερες σκιες!Και με καθρεφτακι!Ωραια!Η αλλη,που δεν θυμαμαι,μαρκα,ειναι πιο καλη!Εχει ασπρες,γκρι,και μια τελεια,μπλε σκια!Οχι εντονες!Πολυ καλη!Με καθρεφτακι!Πανω-πανω,ξεκινωντας απο την ροζ παλετιτσα,που ειναι της lovie,ειναι μια παλετα,με εντονες σκιες ροζ και φουξια!Δεν την εχω,πολυ χρησιμοποιησει!Ειναι δυσκολα,χρωματα!Διπλα της ειναι μια διχρωμη,με ασπρο και γκρι,αρκετα χρησιμοποιημενη,της glamorous!Πολυ οικονομικη!Με glitter,μεσα!Διπλα της,ειναι μια παλι,της glamorous,σαν αυτη που εχω,στο νεσεσερ μου,1ευρω με διαφορα χρωματα!Αλλα τελειωμενα,λογω χρονων!Εχουν μεινει,δυο μωβακια,δυο πρασινακια,και ενα καφε!Απο κατω,ειναι δυο ιδιας εταιριας,σκιες της paco,που και οι δυο,εχουν μια ασπρη,και μια με χρωμα!Η μια με γκρι,και η αλλη με βυσιννη!Καλες παλετιτσες!Διπλα,ειναι μια σκια,με χρυσο-πρασινο χρωμα,γυαλιστερο,με glitter,δυσκολο χρωμα της εταιριας,rainbow priorities!Ωραια,συσκευασια!Διπλα,ειναι αλλες δυο της glamorous,η μια με δυο μωβ αποχρωσεις,πιο σκουρα και πιο ανοιχτη,η μια με glitter!H αλλη,εχει καφε και μπλε χρωμα!Το μπλε,πολυ καλο!Παλι,η μια γυαλιστερη!Πολυ οικονομικες!
Οπως ειδατε,εχω αρκετες της glamorous!Παλιοτερα,της ειχα αγορασει,και τυχαια!Απο μαγαζακι,τυπου 1 ευρω!Βγηκαν καλες!Οι avon,ειναι ενταξει,πιο γνωστες,και οχι τοσο οικονομικες!Αλλα σε πιο ωραιες συσκευασιες!Αυτες,της πηρα,και λογω μαρκας!Υπαρχει,ποικιλια,και πολλα χρωματακια!






Για το τελος,αφησα τις δυο πιο αγαπημενες μου,και προσφατες!Αγορα,απο ενα ξενο site!Οι τιμες τους,πολυ οικονομικες,για την ποσοτητα του περιεχομενου!Στο συνολο,18 ευρω!
                                                Αυτη ειναι παλετα σκιων,με 120 χρωματα!Μεγαλη ποικιλια!Πολλες αποχρωσεις!Πιο σκουρες,πιο ανοιχτες,και γυαλιστερες,με glitter!Σε ωραιες,μορφες,στρογγυλες!Πολυ ωραια,παλεττα!Αξιζε!Αν και απεξω,αργει,να ερθει!Δεν ξερεις,ποια να διαλεξεις!
Αυτη,ειναι παλετα κραγιον!Με 66χρωματα!Διαφορα χρωματα!Ομως,οσα εχω δοκιμασει,δεν εχουν βγει καλα!Δεν γραφουν καλα,και εντονα!Ουτε με πινελακι,ουτε,με το χερι!Δεν αξιζε,τελικα!Αλλα δεν πειραζει!Χρησιμοποιειται,και πανω απο κραγιον,και στη μεση των χειλιων,για διχρωμια,η πιο εντονο,αποτελεσμα!
Αυτες,ηταν μερικες παλετιτσες μου,με σκιες,και μια με κραγιον!Ελπιζω,να σας αρεσαν!Και να καταλαβατε,απο το post μου,οτι μπορουμε,να εχουμε ομορφα προιοντα,με χαμηλες τιμες!Με ποικιλια!Δεν χρειαζονται,παντα οι πολυ γνωστες,και ακριβες μαρκες!Ειδικα,για σκιες!Και παλεττες!Εσεις εχετε παλετιτσες;Περιμενω,τα σχολια σας,και τις προτασεις σας,για σκιες,και παλεττες!Φιλακια!Katia's beauty world!:)

You Might Also Like

0 σχόλια: