REVIEWS

AVON REVIEW!

1:37:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                 AVON REVIEW!

Γεια σας!Σήμερα θα κάνω ένα review στα avon προϊόντα που αγόρασα εχθές!Είναι προϊόντα που ήθελα να αγοράσω καιρό και τα βρήκα σε καλύτερη τιμή!Που τα βρήκα σε καλύτερη τιμή;Είδα μια σελίδα στο fb,μπήκα και πρόσεξα ότι κάνει ένα bazaar τιμών σε κάποια προϊόντα της εταιρίας!Δηλαδή,βάζει μερικά προϊόντα σε τιμές ευκαιρίας,,αρκετά πιο χαμηλές απο ότι στον κατάλογο!Κάτι που εγώ θεωρώ πολύ καλό!Η σελίδα στο fb με τα προϊόντα της avon είναι αυτή:https://www.facebook.com/allaboutavonkaterinasotirakou?fref=ts και το άλμπουμ με τις τιμές bazaar είναι αυτό:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.182703361922743.1073741835.176136719246074&type=3 Αξίζει να ρίξετε μια ματιά!Δείτε αυτά που αγόρασα εγώ:

Αναρωτιέστε τι είναι;Αρχίζοντας απο αριστερά όπως βλέπετε την φώτο είναι:
-Σπρέυ σώματος με άρωμα τριαντάφυλλο και σοκολάτα 100ml 3,50ευρώ!
-Body lotion Avon Care με άρωμα βούτυρο κακάο 400ml 3,50ευρώ!!!!!!!
-Κραγιόν kissable απο την συλλεκτική έκδοση της avon για του Αγίου Βαλεντίνου 3,50ευρώ!

Να πούμε λίγα λόγια για τα συγκεκριμένα προϊόντα:
Είναι σπρέι σώματος,που μπορείτε να ψεκάσετε όσο εσείς επιθυμείτε σε όλο σας το σώμα!Αποφύγετε το πρόσωπο!Ένα ωραίο tip είναι να ψεκάσετε λίγο και στα μαλλιά σας για να πάρουν άρωμα!Εγώ πήρα το σπρέι σε άρωμα τριαντάφυλλο και σοκολάτα,ένα πραγματικά πολύ ωραίο άρωμα που έχουν πετύχει την μυρωδιά!Μυρίζει σαν τριαντάφυλλο με λίγη σοκολάτα!Απίστευτο!Είναι σαν κολώνια!
Οι άλλες μυρωδιές που υπάρχουν είναι: Φράουλα και Guava,Κρίνος και γαρδένια,και Άνθος κερασιάς!Είναι στα 100ml και στην καμπάνια του Μαρτίου-Απριλίου θα το βρείτε στα 5,50ευρώ,με προσφορά εαν επιλέξετε δύο στα 6,50ευρώ!Εγώ το πήρα μόνο 3,50ευρώ!Εγώ θα πάρω και τις υπόλοιπες μυρωδιές!

Είναι μία σειρά σώματος και προσώπου που ονομάζεται σειρά avon care με βούτυρο κακάο και βγαίνει  σε 3προϊόντα που βασίζονται στην μυρωδιά του ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΜΕ ΚΑΚΑΟ!Μία μυρωδιά που εγώ λατρεύω πάρα πολύ και την έμαθα απο την body lotion της bioten με άρωμα βούτυρο κακάο!Ήρθε τώρα η avon,για να μου συνεχίσει αυτήν την λατρεία!Εγώ πήρα την κρέμα σώματος των 400ml,με βιταμίνη Ε που χαρίζει ενυδάτωση στην επιδερμίδα,υγιή λάμψη και απαλύνει την αφυδατωμένη επιδερμίδα!Αφήνει το πιο ωραίο άρωμα στο σώμα!Η σειρά βγάζει ακόμα κρέμα χεριών που στην καμπάνια Μάρτιος-Απρίλιος θα την βρείτε στα 3,50ευρώ και την πολυχρηστική κρέμα για πρόσωπο,χέρια και σώμα σε βαζάκι που θα την βρείτε στα 5,50ευρώ!Είναι το πακέτο για απόλυτη ενυδάτωση της επιδερμίδας σας και εάν πάρετε και τα 3προιόντα θα πληρώσετε χαμηλότερα!Πραγματικά αξίζει!Εγώ θα πάρω και τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς!
Άλλη μία συλλεκτική έκδοση της avon που είχε βγεί για τον Άγιο Βαλεντίνο!Έβγαλε κραγιονάκια σε 4αποχρώσεις,μολυβάκια ματιών σε 5αποχρώσεις και μάσκαρα σε μαύρη απόχρωση!Τα κραγιονάκια κοστίζουν 3,50ευρώ,ονομάζονται kiss n Go και βγαίνουν στις αποχρώσεις loveable,kissable,smoochable και huggable!Εγώ πήρα την kissable,την πιο κόκκινη απόχρωση γιατί μου άρεσε πιο πολύ και ήθελα ένα κοκκινάκι,αφού γέμισα ροζ και μωβ!Ο βασικός λόγος που ήθελα να πάρω το κραγιονάκι ήταν η συσκευασία του!Ήθελα να έχω αυτήν την συλλεκτική έκδοση της avon!Και όντως είναι τέλεια η συσκευασία του!Θα την δείτε πιο κάτω!Τα μολυβάκια της σειράς είναι στα 2,95ευρώ και οι αποχρώσεις είναι:turquoise pearl,lilac,mint green,pink και black!Η μάσκαρα κοστίζει 3,50ευρώ!Είναι πολύ ωραία σειρά και υπάρχει ακόμα!
Αυτά είναι τα κραγιονάκια και οι 4 αποχρώσεις!

Αυτό είναι το δικό μου το kissable!
Σαν χρώμα είναι πολύ ωραίο,ένα κόκκινο που πορτοκαλίζει και η σύνθεση του είναι κρεμώδης!Γράφει πολύ ωραία και για γυαλιστερό,κρεμώδης κραγιόν μου αρέσει πολύ!

Θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα της avon,είναι μια εταιρία που μου αρέσει πολύ και παλιά αγόραζα πράγματα!Είχα αγοράσει ένα πολύ καλό λάδι μαυρίσματος και ένα glitter λαδάκι για μετά την θάλασσα που έκανε το σώμα να λαμπυρίζει,με υπέροχες μυρωδιές!Αυτά θέλω να ξανά αγοράσω!Εσείς τι έχετε απο avon?Τι μου προτείνετε να δοκιμάσω;Ποια είναι η γνώμη σας για την εταιρία;

Θα τα πούμε στο επόμενο post!Φιλάκια!Κάτια!










You Might Also Like

0 σχόλια: