Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΥΡΙΣΕ SEVENTEEN!

5:26:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΥΡΙΣΕ SEVENTEEN!


Γεια σας!Έφτασε και η γιορτή της γυναίκας και τα δώρα που έλαβα ήταν απλά υπέροχα!Γιόρτασα πολύ όμορφα αυτήν την ημέρα και ελπίζω και εσείς να περάσατε τέλεια!Θα ήθελα,πριν σας δείξω τα δωράκια μου να πούμε δυο λόγια για αυτήν την σπουδαία γιορτή!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ:

Η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας,γιορτάζεται κάθε χρόνο 8 Μαρτίου!Είναι η διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων κάθε γυναίκας!Θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον ΟΗΕ!Είναι μία μέρα κινητοποιήσεων σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη της ισότητας και την αξιολόγηση της θέσης των γυναικών στην κοινωνία!Η γιορτή αυτή πέρα από την δυνατότητα που δίνει στους άντρες να προσφέρουν το δώρο τους στις γυναίκες τους και να εκφράσουν την αγάπη τους,πέρα λοιπόν από το εμπορικό και συναισθηματικό κομμάτι έχει πολιτική σημασία κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε!Η γιορτή έχει τις ρίζες της από τον 20αιώνα στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ,που οι γυναίκες ζητούσαν ίσα δικαιώματα,καλύτερες συνθήκες εργασίας και δικαίωμα ψήφου!Η γιορτή της γυναίκας,σαν εορτασμός καθιερώθηκε το 1910 με πρόταση της Γερμανίδας Clara Zetkin και πρώτη φορά εορτάστηκε το 1911!
Εγώ δεν μπορώ προσωπικά,να διανοηθώ ότι κάποτε σε μία άλλη εποχή,οι γυναίκες ήταν υπό σε όλους τους τομείς και τόσο αδικημένες!Δεν μπορώ να το σκεφτώ καν.Όχι απλά γιατί είμαι γυναίκα,αλλά γιατί όλοι είμαστε άνθρωποι,ίσοι με συγκεκριμένους προορισμούς στην ζωή και με συγκεκριμένα στάδια!Είμαστε άνθρωποι,ίσοι μεταξύ μας,απλά διαφορετικοί ως προς την εμφάνιση και τον χαρακτήρα!Τίποτα παραπάνω!Είμαστε διαχωρισμένοι σε δύο φύλα και είναι φυσικό για να μπορούμε να εκπληρώσουμε τον στόχο της ζωής και μόνο για αυτό!Άντε και για να έχουμε μερικά διαφορετικά ενδιαφέροντα!Χαχα!Κατά τα άλλα μοιάζουμε!Είναι απολύτως φυσιολογικό να είμαστε ίσοι και οι άντρες να σέβονται όπως πρέπει τις γυναίκες και να τους φέρονται όπως τους αξίζει,σαν να έχουν στο χέρι τους ένα λουλούδι!Γιατί πολύ απλά,ζωή χωρίς την γυναίκα δεν υπάρχει!Η γυναίκα φέρνει την ζωή,την ανθρώπινη ύπαρξη ότι γένους και να είναι!Από κει λοιπόν,καταλαβαίνουμε πόσο σημαντική είναι η γυναίκα!Από το έργο που της έχει δώσει ο Θεός και η ίδια η ζωή!Χωρίς την γυναίκα,δεν υπάρχει τίποτα!Και χωρίς την σχέση άντρας-γυναίκα δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα!Οπότε να σεβόμαστε τον ΑΝΘΡΩΠΟ που έχουμε δίπλα μας,με βάση τον χαρακτήρα,την προσωπικότητα του και όχι το φύλλο του!Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός!Αυτά από εμένα!
Δείτε τώρα και τα δωράκια μου!

ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ:

Για την γιορτή της γυναίκας,έλαβα 3 υπέροχα και μοναδικά δώρα από τον αρραβωνιαστικό μου,που με κάναν πολύ χαρούμενη!Και για να πω,την ιστορία!Βράδυ Πέμπτης,και ο καλός μου θέλησε να μου δώσει κάποια χρήματα για να πάρω ότι θέλω και μου αρέσει για την γιορτή της γυναίκας!Στην αρχή μου λέει,(επειδή ξέρει ότι θα ήθελα καλλυντικό και την τρέλα που έχω)να πάμε στην LOVIE,που είχαμε πάει και μια μέρα πριν να πάρω ότι θέλω!Φυσικά,του λέω ΝΑΙ,μου άρεσε η ιδέα του!Απλά,του λέω να διαλέξει εκείνος κάτι που του αρέσει και αν μου αρέσει και εμένα να το πάρουμε!Λέγαμε για διάφορα!Εκείνος ήθελε να μου πάρει μια παλέτα και κανένα κραγιονάκι που ξέρει το πάθος μου!Του είπα εντάξει!Μετά από λίγο όμως,αφού σκεφτόμουν εγώ,του λέω σκέφτομαι να πάμε κάπου αλλού!Ήρθε στο μυαλό μου για κάποιο προϊόν της MAC,που δεν έχω ξανά αγοράσει και θέλω πολύ!Μπήκα να δω στο hondos,έλεγε γενικά για κάτι προσφορές λόγω ημέρας,οπότε του λέω καλύτερα να μου πάρεις ένα κραγιονάκι mac,ειδικά άμα το βρούμε σε καλύτερη τιμή!Του άρεσε η ιδέα μου!Παρασκευή λοιπόν πήγαμε για τα κοντινότερα hondos!Και φάγαμε πόρτα!Αφού mac έψαχνα και mac,δεν έβλεπα!Γιατί απλά δεν είχε mac σε αυτό το hondos!Εγώ είχα νευριάσει και μου λέει ο καλός μου,πάμε lovie?Οχι του λέω!Πήγαμε λοιπόν σε ένα άλλο τεράστιο μαγαζί με καλλυντικά επώνυμων μάρκων,να δούμε εάν έχει mac!Είχε όλες τις άλλες εταιρίες και mac καθόλου!Μου άρεσαν μερικά,όμως φύγαμε!Τελικά,πήγαμε στην σταθερή αξία La beaute,που όμως ήξερα ότι δεν έχει mac μήπως έχει κάτι άλλο καλό!Άλλαξε λοιπόν ο βασικός μας προσανατολισμός!Πήγαμε εκεί και χάζευα την Seventeen,έπεσα στα κραγιόν της!Του άρεσαν,μου άρεσαν!Είδα αρκετές όμορφες αποχρώσεις!Στάθηκα σε δύο μωβέ!Αφού πρώτα είχα κάνει το χέρι μου δειγματολόγιο!Χαχα!Μόλις είδα τα μωβέ,κάτι μέσα μου φώναξε!Μου λέει σου αρέσουν;Πάρτα!Πηγαίναμε για ένα,πήρες δύο!Και είχε δίκιο!Έκανε 10ευρώ το ένα και εκεί που θα έπαιρνα ένα mac,πήρα δύο seventeen!Μας το έκανε και συσκευασία δώρου και έτσι χάρηκα πολύ με αυτήν την αγορά!Μου είχε πει,πως θα..ανοίξω όμως το δώρο μου(αν και το ήξερα!)το Σάββατο!Έτσι και έγινε!Κρατήθηκα δεν τα δοκίμασα στα χείλη,μέχρι το Σάββατο!Με το που σηκώθηκα,δοκίμασα το πρώτο που παρατήρησα ότι έγραφε ματ,κάτι που δεν είχα δει και με ενθουσίασε πολύ!Με το που το δοκίμασα,απλά ξετρελάθηκα!Δεν έχω ξανά δοκιμάσει πιο ωραίο ΜΑΤ ΚΡΑΓΙΟΝ και ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ!Υπέροχο πραγματικά!Άξιζε πολύ τα λεφτά του!Το πιο ωραίο κραγιόν που είχα ποτέ!Ωραίο ματ αποτέλεσμα,χρώμα που διαρκεί τόσο όμορφο μωβ!Το αγάπησα!Έγινε το αγαπημένο μου κραγιόν!Το άλλο το δοκίμασα πολύ αργότερα,είναι πιο σκούρο και γυαλιστερό!Πολύ όμορφο χρώμα και αυτό!Αλλά καμία σχέση με το ματ!Και αυτό ωραίο κραγιόν όμως!Πιο σκούρο μωβ!Δεν πίστευα,ότι αυτό το μωβ χρώμα κραγιόν,θα μου πηγαίνει τόσο και θα γίνει το αγαπημένο μου!Νομίζω,είναι το χρώμα μου!Πήρα το ματ νούμερο 13 με SPF 15!Και το κανονικο-γυαλιστερό special sheer νούμερο 354!Δείτε τα:




                                                   ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΦΟΡΕΜΕΝΑ:
                                                                    ΤΟ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ:


ΤΟ ΜΑΤ:

                                                             

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΜΑΤ ΑΠΟΧΡΩΣΗ:

ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΟΜΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΩΒ ΧΡΩΜΑ!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΑΓΑΠΗΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΜΑΤ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ SEVENTEEN,ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑ!ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ,ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΑΛΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΤ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΚΡΑΓΙΟΝ!ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΔΩΡΟ!ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ,ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ,ΘΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΑΤ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΗΣ SEVENTEEN ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΜΑΤ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ!ΑΓΑΠΗΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΩΒ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ!ΤΟ ΜΩΒ,ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ!ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΩΒ ΚΡΑΓΙΟΝΑΚΙΑ;ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΜΑΤ Η ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ ΚΡΑΓΙΟΝ;ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΤ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ SEVENTEEN,ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ;

Και φυσικά,ο καλός μου δεν έμεινε στα κραγιόν!Αφού πήγαμε μια βόλτα στην Αθήνα,είδα κάτι υπέροχα παπουτσάκια που δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να τα αποκτήσω!Έτσι,μου πήρε και τα παπουτσάκια!Αγάπησα το leopar σχεδιάκι τους και αυτός ήταν και ο λόγος που τα πήρα!Η τιμή τους;20ευρώ!Δείτε τα:
Εγώ απλά τα αγάπησα!Γιατί είναι το στυλ μου!Και επιτέλους,θα ξεκολλήσω από τις μπότες!Χαχα!Τα είχε σε άλλες 2 αποχρώσεις,που ήταν πιο ωραίες!Σε ροζ και μπεζ,πάντα με λεοπάρ!Όμως συγκρατήθηκα,και δεν πήρα τα ροζ γιατί θέλω να τα φοράω όσο πιο συχνά γίνεται,άρα πρέπει να πηγαίνουν με όλα!Σχεδόν!Άρα κλασσικό χρώμα το μαύρο!Μου τα πήρε από το κατάστημα Soho!Έχει γενικά πολύ ωραία και νεανικά παππουτσάκια!Τα συγκεκριμένα φοριούνται και καλοκαίρι γιατί δεν είναι πολύ χοντρά!Αγαπώ ότι έχει λεοπάρ!
Και φυσικά,η μέρα μας τελείωσε με καφεδάκι στην Αθήνα και κρεπούλα στο σπίτι!Η μέρα ήταν απίστευτα ωραία με υπέροχα δώρα!Ευχαριστώ πολύ τον αρραβωνιαστικούλη μου,για τα υπέροχα δώρα του!Όλα υπέροχα!Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
Για το τέλος,άφησα τα λουλουδάκια που μου έφεραν οι γονείς μου!Υπέροχα!Τους ευχαριστώ πολύ!

8 Μαρτίου γιορτάζει η γυναίκα μητέρα,η γυναίκα εργαζόμενη,η γυναίκα νοικοκυρά Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!Χρόνια μας Πολλά!Μην ξεχνάτε αυτήν την γιορτή!

ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ:

ΑΝΤΡΕΣ VS ΓΥΝΑΙΚΕΣ:

Τα λέμε στο επόμενο post!Φιλάκια!







You Might Also Like

0 σχόλια: