ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ!

2:32:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

 FEBRUARY'S FAVORITES!

Γεια σας!Αυτό είναι το πρώτο μου post σχετικά με τα αγαπημένα του μήνα!Είπα να το ξεκινήσω και εγώ!Θα σας δείξω λοιπόν τα προϊόντα που ξεχώρισα τον μήνα Φεβρουάριο!Ας ξεκινήσω!

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ:

ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ NIVEA,ΣΕΙΡΑ SOFT!
Πραγματικά έχω λατρέψει αυτό το προϊόν!Για εμένα είναι η πρώτη μου ενυδατική κρεμούλα,η πρώτη κρέμα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση βράδυ-πρωί!Αυτό που υπόσχεται,αυτό κάνει!Κάνει την επιδερμίδα σαν μετάξι!Και έχει και ευχάριστο άρωμα!Την έχω και σε μικρό μέγεθος,που μπορώ να την κουβαλάω συνέχεια μαζί μου αλλα και σε κανονικό!Μέσα σε λίγες μέρες,απέκτησα 4nivea soft!Χαχα!Την προτείνω σίγουρα!



ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER!
Η αγαπημένη μου πούδρα,που αγοράζω συνέχεια!Πήρα την απόχρωση 04perfect beige από τις ανοιχτές αποχρώσεις της,γιατί οι άλλες ήταν πολύ σκούρες!Την έχω ξανά-πάρει και είναι η αγαπημένη μου πούδρα!Πολύ καλύτερη από άλλες ακριβές και επώνυμες μάρκες!Και έχω πάθει από πούδρα επώνυμης μάρκας και μάλιστα πιο ακριβή!Οπότε,μπορώ να έχω άποψη!Είναι λοιπόν,μία πολύ καλή πούδρα!



ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ:


ΑΜΥΓΔΑΛΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΔΑΦΝΕΛΑΙΟ!
Τα πρώτα φυτικά λαδάκια που πήρα και δοκίμασα!Το γνωστό αμυγδαλέλαιο και το δαφνέλαιο!Από τις ονομασίες τους καταλαβαίνετε από ποια προϊόντα της φύσης προέρχονται!Εγώ τα πήρα και τα δύο για τα μαλλιά αλλά το αμυγδαλέλαιο το πήρα και για τους μαύρους κύκλους!Είχα διαβάσει αρκετά για αυτά,πριν τα αγοράσω!Στα μαλλιά μου είδα σχετικά άμεση δουλειά,γίνανε πιο απαλά και ευκολοχτένιστα!Δεν βάζω πολύ συχνά η αλήθεια είναι στα μάτια για να δω αποτέλεσμα!Εάν όμως το χρησιμοποιήσω πιο συχνά και δω το αποτέλεσμα που υπόσχεται μετά από 2εβδομάδες καθημερινής χρήσης θα σας το πω!Για τα μαλλιά πάντως είναι πολύ καλά και τα δύο!Για τις άκρες και την μέση των μαλλιών!



SUNSILK LEAVE ON CONDIOTENER ΓΙΑ ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΑ ΜΑΛΛΙΑ!
Ένα πολύ φθηνό προϊόν που κάνει πολύ καλά την δουλειά του!Κάνει τα μαλλιά πιο μαλακά και να ξεμπερδεύονται πιο εύκολα!Η χρήση του είναι σε βρεγμένα μαλλιά!Εγώ είδα αποτέλεσμα!Και μυρίζει ωραία!






ΨΑΛΙΔΙ ΜΑΛΛΙΩΝ!
Το καινούργιο ψαλίδι μαλλιών!Το ήθελα κυρίως για χρήση τοστιέρας!Έχει βέβαια πολλά εξαρτήματα!Ένα όμορφο δώρο του Φεβρουαρίου!






ΑΞΕΣΟΥΑΡ:

Η ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ!
Καινούργια τσάντα!Μου άρεσε από ότι την είχα δει και είναι μία τσάντα που χωράει πολλά πράγματα και χρωματικά πάει με όλα και στιλιστικά για όλες τις ώρες!Μου αρέσει πολύ!Το σχέδιο της είναι capitone και η τιμή της μόλις 15ευρώ!



ΠΡΟΙΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ:


ΔΥΟ ΝΕΑ ΜΑΝΟ!
Δύο ζεστά χρώματα μανό ότι πρέπει για τον μήνα αυτόν!Ένα ωραίο μπεζ-γκρι και ένα μπορντό!






ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ:


LIP BUTTER VANILIA&MACADAMIA ΤΗΣ NIVEA!
Με το που το είδα ότι έχει έρθει στην Ελλάδα,ήθελα να το αποκτήσω!Έχει ως συστατικό το αμυγδαλέλαιο κάτι που με παρότρυνε πιο πολύ στο να το αγοράσω!Κάνει τα χείλη πολύ απαλά όπως υπόσχεται και η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη!Δείτε το αναλυτικό μου post για αυτήν την αγορά μου εδώ:http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/02/new-nivea-lip-butter-vanilia-and.html?spref=fb




  APIVITA LIP CARE ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ!
Η γνωριμία μου με αυτήν την εταιρία που τόσες φορές ήθελα να δοκιμάσω!Η apivita είναι μία ελληνική εταιρία που υπόσχεται πολλά!Έχει ποικιλία στα προϊόντα της,οι τιμές είναι ούτε πολύ οικονομικές ούτε ακριβές και η ποιότητα της πολύ καλή,όπως και τα συστατικά της!Είπα να αρχίσω την γνωριμία μου με αυτήν την εταιρία με την αγορά ενός προϊόντος για τα χείλη που ήθελα να αγοράσω!Μου άρεσε η ποικιλία της στις αποχρώσεις,οι συσκευασίες της και τα συστατικά τους!Είχα δει το προϊόν και ήθελα να το αποκτήσω!Έχει μία δικιά του μυρωδιά!Είναι με πρόπολη,ιδανικό για σκασμένα και ξηρά χείλη!Αφήνει ένα μικρό χρώμα στα χείλη!Το χρησιμοποιώ καθημερινά!


LIPSTICK ESSENCE 08!
Είναι η πιο καινούργια σειρά της essence στα κραγιόν που εγώ δεν είχα δοκιμάσει!Φυσικά,έχουν μεγάλη διαφορά με τα προηγούμενα κραγιόν της εταιρίας,αφού έχουν πολύ καλύτερη συσκευασία αλλά και πολύ καλύτερη ποιότητα και απόδοση χρώματος!Είναι πιο ματ,δεν έχουν αυτό το glitter που πέτυχα στα προηγούμενα,είναι πιο σταθερά στα χείλη και γράφουν καλύτερα!Διάλεξα ένα έντονο ροζάκι,έχω πάθει κάτι με τα ροζ κραγιόν και μου αρέσει πολύ!Είναι το ροζ της barbie θα έλεγα!



LIPOSAN NIVEA VOLUME!
Καινούργιο προϊόν για μένα,πάλι της nivea!Αυτόν τον μήνα γνώρισα καλύτερα αυτήν την εταιρία και πραγματικά πλέον την εμπιστεύομαι πολύ!Αυτό το προϊόν είναι για ενυδάτωση των χειλιών και για περισσότερο όγκο στα χείλη!Είναι σαν lip gloss,διάφανο και είναι για καθημερινή χρήση!Μου αρέσει αρκετά!Κάνει τα χείλη πιο ενυδατωμένα!Ωραίο προϊόν!




Αυτά ήταν τα 11αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Φεβρουάριο!Όπως θα είδατε,έδωσα περισσότερη βάση στα μαλλιά και στα χείλη!Στην περιποίηση των μαλλιών και στην φροντίδα των χειλιών μου!Έχω αγοράσει και άλλα προϊόντα τον μήνα αυτόν που όμως δεν έχω ακόμα δοκιμάσει για να σας πω την γνώμη μου!Γενικά,έμεινα ευχαριστημένη από τις αγορές μου,δεν έπεσα έξω και τα περισσότερα προϊόντα ήταν για μένα χρήσιμα και απαραίτητα!Χάρηκα που τα απέκτησα!Και θα τα ξανά-αγόραζα!Δεν έβγαλα φώτο να σας δείξω το αγαπημένο μου κολάν του μήνα!Αν μπορέσω θα σας το δείξω άλλη στιγμή!Ελπίζω,να σας άρεσαν τα προϊόντα μου και να θελήσετε να αγοράσετε και εσείς μερικά!Θα τα πούμε,με το ίδιο θεματικό άρθρο τον μήνα Μάρτιο,να είμαστε καλά!Μέχρι τότε καλές μας αγορές!Καλή Άνοιξη!




You Might Also Like

0 σχόλια: