REVIEWS

REVIEW ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΕΣ LOVIE!

5:12:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

REVIEW ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΕΣ LOVIE!

Γεια σας κορίτσια!Σήμερα έκανα κάποιες νέες αγορές από την αγαπημένη μου ελληνική εταιρία lovie!
Και το ερώτημα που σας θέτω είναι:Τι μπορεί να πάρει κάποια με 20ευρώ απο το κατάστημα καλλυντικών lovie?Για δείτε παρακάτω:
Βλέπετε 12 προιόντα λοιπόν!Ας δούμε αναλυτικά,το καθένα:
Αρχίζοντας από τα κραγιονάκια!Πήρα 5!3 σε μορφή στυλό,που δεν είχα δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια,και δύο κανονικά!Πήρα πρώτη φορά και nude κραγιονάκι!Γιατί δεν αγόραζα μέχρι τώρα,πάντα έντονα χρώματα έπαιρνα!Για να τα δούμε λοιπόν:
Το πρώτο σε μορφή κραγιόν-στυλό είναι το nude χρωματάκι που πήρα,no.16!Η πρώτη μου αγορά κραγιόν σε nude απόχρωση!Έχω άλλο ένα nude της dior δώρο,οπότε αυτό είναι το πρώτο μου που αγοράζω!Πως μου φάνηκε;Σαν χρώμα ωραίο,κάτι διαφορετικό για εμένα!Σαν κραγιόν,δεν είναι ματ είναι γυαλιστερό και πολύ κρεμώδης!Κάτι που δεν περίμενα!Ωστόσο γράφει καλύτερα από τα άλλα δύο σε στυλό κραγιόν που πήρα!Θέλει καλή βάση για να αποδώσει σωστά!Σαν αγορά,καλή!Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας πιο κάτω που θα δείτε φώτο για το εάν μου πηγαίνει το χρώμα αυτό!Η τιμή του όπως όλα τα κραγιόν,2ευρώ!
Το δεύτερο κραγιονάκι που αγόρασα αλλά και το δεύτερο αγαπημένο μου είναι αυτό το μωβάκι ανοιχτό,όπως το ονόμασα εγώ το μωβ του πάγου,no.59!Δεν ανήκει στα στυλό κραγιόν που πήρα και έτσι δεν είναι κρεμώδης,είναι γυαλιστερό αλλά σε σύγκριση με τα άλλα λίγο πιο ματ όταν το απλώνεις!Μου άρεσε πολύ σαν χρώμα αν και θα το θεωρούσα δύσκολο χρώμα!Είναι της μόδας και ήθελα ένα τέτοιο χρωματάκι!Μου αρέσει πολύ!Η απόδοση του είναι πολύ καλή!Η τιμή του 2ευρώ!
Το τρίτο κραγιονάκι σε μορφή στυλό είναι αυτό το ροζ που κοκκινίζει,η όπως χαρακτηριστικά είπε η μαμά μου μωβίζει!Είναι παρόμοιο σαν μια πρώτη ματιά με το από κάτω που θα δείτε,όμως στα χείλη και στην απόδοση είναι αρκετά διαφορετικά!Είναι πολύ κρεμώδης σαν κραγιόν αλλά πιο έντονο από το από κάτω που θα δείτε!Δεν με τρέλανε σαν κραγιόν γιατί θέλει καλό πέρασμα,δεν έχει πολύ καλή απόδοση,ωστόσο σαν χρωματάκι είναι ωραίο!Θα φορεθεί μια χαρά!Με μια καλή βάση και ένα lip gloss από πάνω,θα ναι οκ!
Το επόμενο που σας έλεγα!Νομίζω είναι αισθητή η διαφορά με το πάνω!Αν δείτε όμως τα κραγιόν χωρίς να τα δοκιμάσετε φαίνονται ίδια!Αυτό είναι το ροζάκι no.20σε μορφή στυλό,πολύ πιο ανοιχτό από το πιο πάνω!Σαν απόδοση έχει την μικρότερη από όλα!Θέλει πολλές φορές πέρασμα,για να γράψει καλά!Ούτε σαν χρωματάκι,δεν με τρέλανε αλλά οκ!Για ένα ελαφρύ και απαλό μακιγιάζ καλό είναι!Η τιμή του 2ευρώ!
Τελευταίο άφησα το αγαπημένο μου από αυτά που αγόρασα και σίγουρα θα το φορέσω πολύ,το έντονο ροζ προς φούξια,no.57!Αυτό μου άρεσε πάρα πολύ,έχει την καλύτερη απόδοση και το πιο όμορφο χρώμα από τα άλλα!Επίσης μου άρεσε πιο πολύ πάνω μου!Οι εικόνες,το αδικούν!Ωστόσο,η απόδοση φαίνεται!Αυτό μαζί με το μωβάκι μου άρεσαν πιο πολύ από όλα!Δεν είναι κρεμώδης και απλώνεται όμορφα χωρίς να χρειάζεται πέρασμα ξανά και ξανά!Γράφει πολύ καλά!

Το συμπέρασμα μου από την αγορά των νέων μου κραγιόν είναι ότι τα κραγιονάκια σε μορφή στυλό είναι πολύ γυαλιστερά,έχουν κάτι σαν glitter μέσα,το οποίο όταν βγάλετε το κραγιόν,θα το δείτε να μένει στα χείλη σας και είναι πολύ κρεμώδης!Η απόδοση τους,δεν είναι πολύ καλή και θέλουν καλή βάση πριν την εφαρμογή και ίσως κάποιο lip gloss διάφανο η στο ίδιο χρώμα με το κραγιόν από πάνω για περισσότερη ένταση!Η αλήθεια είναι ότι εκτός από πολύ παλιά,δεν είχα ξανά πάρει κραγιονάκια της εταιρίας σε μορφή στυλό και δεν ήξερα το πώς είναι!Δεν έχουν καμία σχέση με τα κανονικά σε μορφή κραγιονάκια της εταιρίας!Το μόνο τους κοινό είναι ότι όλα έχουν υπέροχη μυρωδιά,μια φρουτένια μυρωδιά!Κατά τα άλλα καμία σχέση!Για αυτό και τα δύο κραγιονάκια σε κανονική μορφή που πήρα,που μου ήταν οικεία γιατί έχω ξανά πάρει,μου άρεσαν πολύ!Θα έλεγα ότι πρέπει να αλλάξουν τα κραγιονάκια στυλό που έχουν και γενικά να βγάλουν πιο ματ κραγιονάκια!Ωστόσο έμεινα ευχαριστημένη από τις επιλογές μου,όλα θα χρησιμοποιηθούν κανονικά απλά τα δύο θα φορεθούν τρελά!
Αλήθεια,εσάς πιο σας άρεσε περισσότερο σαν χρώμα;Έχετε κάποιο κραγιονάκι εσείς από τα παραπάνω;Έχετε δοκιμάσει τα κραγιονάκια στυλό της εταιρίας;

Ας συνεχίσουμε με τις υπόλοιπες αγορές μου!
Δύο σφουγγαράκια πον πον πολύ μαλακά για διάφορες χρήσεις!Εγώ τα πήρα κυρίως για το concealer!Τα πήρα με το που τα είδα,γιατί λάτρεψα το πρώτο το ασπρόμαυρο που με τρέλανε!Δεν ξέρω αν θα το χρησιμοποιήσω τόσο όμορφο που είναι!Χαχα!Είχα καιρό να πάρω σφουγγαράκια για το πρόσωπο μου!Η τιμή τους μόνο 1ευρώ!

Άλλα δύο που πήρα είναι πάλι δύο καινούργια για εμένα από την εταιρία,μία σκιά μονή σε γήινη απόχρωση το no.50,ένα μπεζ-ασημί γυαλιστερό,όμορφο χρώμα με καλή απόδοση που πριν την πάρω την δοκίμασα και μου άρεσε στο χέρι!Θα δω πως θα είναι και στο μάτι!Η τιμή της,μόνο 1.25ευρώ!Έχω άλλη μία παλέτα από την εταιρία,με έντονα ροζ χρώματα,δεν έχω δοκιμάσει κάποια γήινη ούτε άλλη σκιά της lovie!Μου άρεσε πολύ η ποικιλία στις σκιές που είχε!Και ένα concealer stick 2,50ευρώ την light απόχρωση για κάλυψη μαύρων κύκλων και κάλυψη πάνω σε κάποιο πιθανό σπυράκι!Ούτε αυτό το έχω ξανά αγοράσει!Η συσκευασία του είναι πρακτική!

2 καινούργια και έντονα σε χρώμα μανό που πήρα από την lovie!Αυτήν την σειρά μανό της,δεν την είχα δοκιμάσει!Είχα πάρει ένα κρακελέ και ένα με glitter από άλλη της σειρά μανό!Δοκίμασα το μοβ και μου άρεσε πολύ!Βάφουν πολύ καλά και έντονα!Και όμορφα χρώματα!Ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός!Έχει μεγάλη ποικιλία σε χρώματα!Ωραία χρώματα!Τα συγκεκριμένα είναι ένα έντονο μοβ,το no.101,και ένα έντονο μοβ-ροζ το no.188!Χρώματα φανταχτερά!Η τιμή τους 1,50ευρώ το ένα!

Για nail art αγόρασα για πρώτη φορά velvet σε ένα έντονο φούξια!Είναι αυτό το βελούδο σε μορφή σκόνης!Το είχε σε αρκετά χρώματα!Η τιμή του 2ευρώ!Δεν είχα ξανά πάρει velvet!Το δοκίμασα και μου άρεσε!Μόλις κάνω ολοκληρωμένο μανικιούρ με σχέδιο velvet,θα σας το δείξω βήμα-βήμα!Σύντομα!

Ακόμα,πήρα αυτοκόλλητα της lovie,που μου αρέσουν πολύ!Είχαν 1,20 και τώρα τα πήγαν 1ευρώ!Πήρα με λουλουδάκια σε άσπρο χρώμα για ένα πιο καλό μανικιούρ!Και στα αυτοκόλλητα η ποικιλία είναι μεγάλη!

Αυτές ήταν οι αγορές μου!Το σύνολο ήταν 20ευρώ και τα πραγματάκια αρκετά!Η lovie,έχει γίνει μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες και έχω γίνει συχνή πελάτισσα!Μου αρέσουν πολύ τα προιόντα της και κυρίως τα κραγιόν και τα μανό της!
Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες μου με τα κραγιόν μου και πείτε μου ποιο σας αρέσει περισσότερο και νομίζετε ότι μου πηγαίνει!

;;;Ποιο κραγιονάκι ψηφίζετε;;;
Οι φώτο είναι στις 3 την νύχτα και το όλο μακιγιάζ από το πρωί!Ξενύχτι!Μόνο τα κραγιόν άλλαζα,για να γράψω το review post μου!Ποιο κραγιονάκι σας αρέσει περισσότερο λοιπόν,σε μένα;Ποιο νουμεράκι;Πείτε μου την γνώμη σας!Εγώ πάντως αν εξαιρέσετε τα κραγιόν στυλό όλα τα υπόλοιπα καλλυντικά σας προτείνω να τρέξετε να τα πάρετε!Αυτό ήταν το πρώτο τόσο αναλυτικό μου post review!Ελπίζω,να σας αρέσει!Περιμένω τα σχόλια σας και την γνώμη σας για τα κραγιονάκια!Σύντομα θα έχω review σε άλλα προιόντα!Περιμένω απο avon,golden rose και castalia!Εάν έχετε λίγα χρήματα αξίζει να τα ξοδέψετε για lovie καλλυντικα!Και όσες δεν έχετε δοκιμάσει τα καλλυντικά αυτά,σας τα προτείνω με απόλυτη σιγουριά!Για να δείτε τα προϊόντα της εταιρίας,τις υπέροχες τιμές και τα καταστήματα που υπάρχουν,δείτε το site τους:http://www.lovie.gr/
Φιλιά κορίτσια!Κάτια!







You Might Also Like

0 σχόλια: