ΤΑ ΝΥΧΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ!

10:51:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

ΤΑ ΝΥΧΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ!


Γεια σας κορίτσια!Δείτε σήμερα πώς έκανα τα νυχάκια μου!Με προϊόντα από την lovie που αγόρασα εχθές!

ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ;

Πολύ απλά και γρήγορα νυχάκια με προϊόντα απο την Lovie!
Τι χρησιμοποίησα για αυτό το μανικιούρ;


Χρησιμοποίησα το μοβ μανό της lovie no.101,μία βάση,και τα αυτοκολλητάκια,με σχέδιο λουλούδια που αγόρασα εχθές!
Η διαδικασία;
Βάζουμε την βάση,περνάμε το μανό χρώματος δικιάς μας επιλογής δύο στρώσεις και αφού στεγνώσει βάζουμε τα αυτοκολλητάκια μας!Εγώ έβαλα από δύο στο κάθε νύχι και επέλεξα τα δύο κλασσικά δαχτυλάκια που επιλέγουμε για σχέδιο,τον αντίχειρα και τον παράμεσο!
Δείτε ξανά το αποτέλεσμα!
Νομίζω ότι με λίγα χρήματα και λίγο κόπο,αλλά πάντα με πολύ όρεξη το αποτέλεσμα είναι πάντα ωραίο!Το χρωματάκι αυτό μου άρεσε πολύ,όπως και τα αυτοκολλητάκια!Φορέστε την καλή σας διάθεση,και κάντε και εσείς ένα εύκολο και γρήγορο μανικιούρ με σχεδιάκι,χωρίς να χρειάζονται πολλά πολλά!
Περιμένω να δω τα δικά σας αποτελέσματα!
Φιλιά,Κάτια!



You Might Also Like

0 σχόλια: