GIVEAWAY

MY FIRST GIVEAWAY!ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΕ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΟΜΟΦΙΑΣ AVON!

12:18:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                 FIRST GIVEAWAY!

Γεια σας κορίτσια!Αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου giveaway για εσάς με προιόντα avon!Επέλεξα για εσάς 3 πολύ όμορφα προιόντα!Τα προιόντα που μπορείτε να κερδίσετε μπαίνοντας στην κλήρωση στον διαγωνισμό μου είναι τα εξής:
-1 μάσκαρα σειράς color trend σε black απόχρωση!
-1 κραγιόν καινούργιο διπλής απόχρωσης και όψεως color trend!Σε ωραία συλλεκτική συσκευασία!Οι αποχρώσεις που θα επιλέξετε είναι δική σας επιλογή!Ανάμεσα σε:φούξια με ροζ,φούξια με πορτοκαλί,κόκκινο με ανοιχτό πορτοκαλί,ανοιχτό καφέ με ροζ!Το ένα χρώμα είναι για πρωινό μακιγιάζ και το άλλο για βραδινό!Πολύ χρήσιμο!
-1 διπλή σκιά ματιών!Πάλι δική σας επιλογή οι αποχρώσεις!Της σειράς color trend!Ανάμεσα σε:άσπρο με μπλε,άσπρο με καφέ,ανοιχτό πράσινο με σοκολατί,μωβ ανοιχτό με μωβ σκούρο και κίτρινο με ροζ!
Δείτε τις φώτο με τα δώρα σας:

                                                                  Η ΜΑΣΚΑΡΑ: 






ΚΡΑΓΙΟΝ:





ΣΚΙΑ:





Ο διαγωνισμός λήγει στις 22Απριλίου και η νικήτρια θα ανακοινωθεί στο facebook και θα επικοινωνήσω προσωπικά μαζί της!Εάν όμως,σε 2 μέρες δεν έχει γίνει η επικοινωνία μου μαζί της,τότε νικήτρια θα ανακοινωθεί η αμέσως επόμενη σε σειρά της κλήρωσης!Τα δώρα τα επέλεξα μόνο για εσάς!Είναι σε ωραίες συσκευασίες και χρώματα!Μοντέρνα και ωραία σχέδια!Νομίζω είναι πολύ σημαντικό ότι σας δίνω την ευκαιρία να επιλέξετε εσείς τις αποχρώσεις που επιθυμείτε αφού έτσι μπορείτε να συνδυάσετε το κραγιόν μαζί με την σκιά σας!Εάν ο διαγωνισμός πάει καλά,σύντομα θα κάνω και δεύτερο!Τι θα θέλατε να περιέχει ο επόμενος;

-ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ:

Αν και βλέπετε παρακάτω το πως συμμετέχετε θέλω να σας εξηγήσω τα βήματα!Τα βήματα είναι μόνο 5 και όλα απαραίτητα!Είναι τα εξής:
1).Να γίνετε μέλη στο blog μου!
2).Like στην σελίδα μου στο facebook!https://www.facebook.com/pages/Katias-beauty-world/550032891746617
3).Σχόλιο στο post μου εδώ στο blog!Στην συγκεκριμένη ανάρτησή μου!
4).Like στην φώτο του διαγωνισμού που θα βρείτε στην σελίδα μου στο facebook αλλά και στο προφίλ μου!Αυτή είναι η φώτο:

5).Κοινοποίηση share του διαγωνισμού μου στο προσωπικό σας fb η στην σελίδα σας!Είτε της ανάρτησης μου αυτής είτε της φώτο του διαγωνισμού στο facebook στην σελίδα η στο προφίλ μου!
Αυτά τα απλά βήματα είναι για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό και να μπείτε στην κλήρωση!Το like στην φωτογραφία μου πιάνει για 3 συμμετοχές και τα υπόλοιπα για 2!


Πως σας φαίνεται ο διαγωνισμός μου;Σας αρέσει;Θα θέλατε κι άλλον μετά;
Ευχαριστώ όσες θα συμμετάσχετε και όσες θα προωθήσετε τον διαγωνισμό μου!Η νικήτρια θα βγει από κλήρωση χωρίς να παίξουν ρόλο συγγένεια και συμπάθειες!Παρακαλώ για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας να κάνετε όλα τα βήματα!Καλή επιτυχία!Η νικήτρια να περιμένει ανακοίνωση και μήνυμα μου!Ελπίζω το δώρο της να της φανεί χρήσιμο και να κάνει τα πιο ωραία μακιγιάζ με αυτά!Φιλάκια!Κάτια!

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 σχόλια: