FOOD LOVERS TAG!!

12:52:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                              FOOD LOVERS TAG!!


Γεια σας!Είδα σε πολλά blog να παίζει αυτό το tag με τα φαγητά και μου άρεσε!Είδα σε μία blogger φίλη ότι κάνει tag όλα τα μέλη του blog της,έτσι είπα να κάνω και εγώ αυτό το tag!Αν και δεν έχω καμιά τρέλα με το φαγητό μου άρεσε σαν ιδέα!Ξεκινάμε με τις ερωτησούλες:

1).ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ;                                                                     

 Είναι το κοκκινιστό κρέας με πατάτες τηγανητές!Λατρεύω οτιδήποτε μπορώ να συνδυάσω με πατάτες τηγανητές!Οι πατάτες τηγανητέ είναι το φαΐ μου!Μου αρέσουν πολύ!

2).ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΟ;                                                                   

       Είναι το παγωτό βανίλια το καλοκαίρι και οτιδήποτε έχει σοκολάτα γενικά!Είμαι σοκολατού!          Μου αρέσει πολύ η σοκολατόπιτα,το σουφλέ σοκολάτες,η κρέπα,οι κορμοί σοκολάτας με μπισκότο!Ότι έχει σοκολάτα!Με τίποτα σιροπιαστά και με κρέμα!

3).ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΣ ΠΟΤΕ;                                          

Πολλά!Δεν δοκιμάζω γενικά!Από μικρή,είμαι πολύ δύσκολη στο να δοκιμάζω φαγητά!Τρώω συγκεκριμένα φαγητά!Δεν τρώω π.χ.όσπρια,περίεργες σάλτσες και γενικά φαγητά περίεργα!Π.χ.δεν θα δοκίμαζα όσπρια φαγητά,πατσά,σαλιγκάρια και τέτοια!

4)ΕΛΛΗΝΙΚΗ,ΙΤΑΛΙΚΗ,MEXICAN Η ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ;                                                       
    Εννοείται Ελληνική κουζίνα!Υπάρχει πιο ωραίο φαγητό από το ελληνικό;Δεν μπορώ να φάω αυτά τα περίεργα η τα πικάντικα που έχουν άλλες χώρες!Απορώ με μερικά φαγητά πραγματικά!Η Ελλάδα μας έχει τα πιο ωραία φαγητά για αυτό και οι ξένοι έρχονται και τρελαίνονται με την κουζίνα μας!Χωριάτικη σαλάτα,σουβάκι!Πολλά!

5).ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΑΓΗΤΟ;                                                                              

Δεν ξέρω!Αφού από μικρή τρώω συγκεκριμένα φαγητά και δεν δοκιμάζω!Αλλά δεν νομίζω! 

6).ΣΕ ΠΟΙΟ ΦΑΓΗΤΟ/ΓΛΥΚΟ ΕΙΣΑΙ ΕΞΠΕΡ;                                                                                    

   Γενικά δεν μαγειρεύω,δεν μου αρέσει η μαγειρική και ακόμα δεν έχω μάθει πολλά!Μακαρόνια με δικιά μου καρμπονάρα θα έλεγα μέχρι τώρα!

7).ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ ΠΡΩΤΑ;                               

   Κλασσικά μακαρόνια!Με καρμπονάρα!                                                                                          

8).ΕΙΣΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ;                                                                                                                  

     Όχι!Είμαι τόσο δύσκολη με το φαΐ,που αν ήμουν και χορτοφάγος,τώρα δεν θα ήμουν εδώ!χαχα!

9).ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ ΑΠΕΞΩ;                                                                                 

      Σουβλάκι!Και αυτό φυσικά μόνο κρέας με πατάτες!                                                                                                                       
10).ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΑΤΖΟΥ Η FAN ΤΩΝ ΑΛΜΥΡΩΝ ΣΝΑΚ;                                                                 
     Ανάλογα την ώρα!Τι θα μου έρθει!                                                                                                         
11).ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΝΑΚ;                                                                                                                      
     Πατατάκια με μπάρμπεκιου και ρίγανη!Και σοκολάτες!Ακόμη,φράουλες με ζάχαρη!Τέλειο!                                   
 12).ΠΩΣ ΤΡΩΣ ΤΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΣΟΥ;                                                                                               

    Αυγό,πατάτες η πατατάκια,μπιφτέκι,κέτσαπ,τυρί!                                                                                 
13).ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΤΡΩΣ ΥΓΙΕΙΝΑ Η ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΣΑ;              

    Ποτέ δεν έτρωγα υγιεινά!Γιατί ποτέ δεν έχει χρειαστεί να προσέξω και γιατί τρώω ελάχιστα φαγητά και τα περισσότερα τηγανητά!Τώρα υπάρχουν μέρες που έχω περισσότερη όρεξη!Τελευταία θέλω να πάρω ένα δύο κιλάκια,οπότε δεν έχω κάποιο θέμα και τρώω!Βέβαια όπως τρώει ένας 44κιλά άνθρωπος!χαχα!  

14).ΠΟΙΟΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;                                            

     Η μαμά!Μου αρέσει όπως μαγειρεύει,με ξέρει κιόλας τι μου αρέσει!Ειδικά τελευταία το έχει ρίξει και στα γλυκάκια και τα καταφέρνει πολύ!Το φαγητό της μαμάς,δεν συγκρίνεται!Μετά ο αρραβωνιαστικός μου,μαγειρεύει πολύ καλά και ειδικά γλυκά που μου κάνει!Και η πεθερά μου μαγειρεύει καλά! 

Αυτό ήταν το food lovers tag!Ωραίο δεν είναι;
Με την σειρά μου,κάνω tag όσες bloggers είναι μέλη
στο blog μου!Θα ήθελα να δω και τις δικές σας
απαντήσεις γύρω από τα φαγητά!Φιλάκια,Κάτια!
Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μου που τρέχει!
Περιμένω τα δικά σας tag προς εμένα!

                                    

                                 

                             





   
                                                                                                                                                                   

              

You Might Also Like

0 σχόλια: