SPRING LOVERS TAG!!

10:19:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

FOOD LOVERS TAG!!



Γεια σας κορίτσια!Επίσημα,η Άνοιξη έχει μπει ο μήνας Μάρτιος των γενεθλίων μου και για εμένα συνδυασμένος μήνας με την Άνοιξη,πέρασε και σύντομα θα καλοσωρίσουμε τον Απρίλιο!Ο καιρός,έχει αρχίσει να φτιάχνει σιγά σιγά,δειλά δειλά είδαμε κάποιες μέρες ζεστές με ήλιο αλλά ακόμα έχουμε και την δροσιά μας!Με την Άνοιξη παρέα λοιπόν ήρθε και το Spring Lovers Tag από την φίλη http://marwmew.blogspot.gr/ !

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
1).Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag και το άτομο που δημιούργησε το tag http://dimitrasopinion.blogspot.gr/ (εαν θέλουμε!)
2).Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικά με την Άνοιξη!
3).Κάνουμε tag 10 κοπέλες η όσες θέλουμε!
4).Τις ενημερώνουμε σχετικά!

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1).Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την Άνοιξη;
Οτιδήποτε λεοπάρ που γενικά μου αρέσει πολύ
και οτιδήποτε με χρώμα και σχέδιο λουλουδάκια!

2).Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την Άνοιξη;
Θεωρώ must το καινούργιο μου κραγιονάκι από
seventeen και ματ σειρά το νούμερο 21 ένα ωραίο πορτοκαλί
που ειδικά με μαύρισμα θα είναι υπέροχο και οτιδήποτε
ροζ και φούξια!

3).Ποιο χρώμα σε εμπνέει γενικά την Άνοιξη;
Το ροζ όπως πάντα αλλά και το πορτοκαλί μου
θυμίζει Άνοιξη!Έντονα μου αρέσει και το άσπρο!

4).Αγαπημένο outfit για την Άνοιξη;
Φουστίτσες σε όμορφο χρώμα και
κολάν με διάφορα σχέδια και print!
Ανάλαφρες μπλουζίτσες,με έξω κοιλιά
και έντονα χρώματα!Μου αρέσει και 
οτιδήποτε σε άσπρο!

5).Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Κλασσικά οι τσάντες,αλλα μου αρέσουν 
τα φουλάρια και οι ζώνες!Και από
κοσμήματα εννοείται σκουλαρίκια!

6).Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Οι Φράουλες!Τις λατρεύω!

7).Ποια μυρωδιά σου θυμίζει Άνοιξη;
Εκτός από οποιαδήποτε φρουτένια μυρωδιά,
λατρεύω την βανίλια και κλασικά ότι έχει σοκολάτα και
καραμέλα!Αλλα θα προτιμήσω και κάτι πιο ανάλαφρο
με λουλουδάτο άρωμα!

8).Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτήν την εποχή;
Τα έντονα ανοιχτά χρώματα!Πορτοκαλί,ροζ,φούξια
γαλάζιο!Όχι τα σκούρα και μουντά χρώματα του Χειμώνα!
Αν και πιστεύω ότι γενικά δεν υπάρχουν κανόνες!
Ανάλογα την διάθεση,το ντύσιμο,τι αρέσει στην καθεμία!

9).Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Τα τριαντάφυλλα και η γαρδένια!Λατρεύω το άρωμα
της γαρδένιας!

10).Τι συναισθήματα σε γεμίζει η Άνοιξη;
Με προετοιμάζει για το καλοκαίρι!Χαίρομαι
που σιγά σιγά η μέρα μεγαλώνει!Με γεμίζει με διάφορα,ανάμικτα
συναισθήματα!Επειδή συνδυάζω την Άνοιξη και με τα γενέθλια μου!

11).Την Άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες;Αν ναι,τι;
Αρχίζω να πίνω τις φραπεδιές μου!Αυτό για μένα σημαίνει ο καιρός ανοίγει!

12).Ποιο άρωμα βάζεις την Άνοιξη;
Τώρα θα πάρω το soft musk της avon ένα υπέροχο
ανάλαφρο άρωμα που μένει!Λουλουδάτο άρωμα!

13).Πές μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως με το που μπεί η Άνοιξη;
Πολλά!Αρώματα καινούργια,scrub σώματος,προϊόντα με δείκτη προστασίας
απλά για την προστασία μας,και θέλω ήδη από τώρα να πάρω το σετ
μαυρίσματος μου,τα λάδια μαυρίσματος μου,την καλοκαιρινή μου τσαντούλα
για την παραλία και γενικά οτιδήποτε χρειάζομαι για την θάλασσα!Θέλω
να οργανωθώ από τώρα!

14).Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης;
Με αγχώνει ο ερχομός της ζέστης και των κουνουπιών!

15).3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματα σου για την Άνοιξη;
Ανυπομονησία,χαμόγελο,φρεσκάδα!


3 ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΚΑΝΩ TAG ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΆΝΟΙΞΗ:
1).Περιέγραψε μου το δικό σου ανοιξιάτικο μακιγιάζ!
2).Αλλάζεις κάτι στην διατροφή σου την Άνοιξη,πριν το καλοκαίρι;Αν ναι τι;
3).Ποια είναι η προετοιμασία σου για το καλοκαίρι κιόλας από την Άνοιξη;

ΚΑΝΩ TAG ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
http://love4glam3.blogspot.gr/
http://fay-justbeauty.blogspot.gr/
http://kwnstantinan.blogspot.gr/
Ας καλωσορίσουμε με αυτό το όμορφο tag μαζί την Άνοιξη!Εξαιτίας αυτού του όμορφου ανοιξιάτικου tag θα δείτε και μία μικρή ανανέωση εμφανισιακά στο blog μου!Μία πιο ανοιξιάτικη εικόνα και γεύση!Τα λέμε στο επόμενο post!Φιλάκια,Κάτια!






You Might Also Like

0 σχόλια: