TMI TAG!

1:31:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments


Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε;Ένα ωραίο tag με περίμενε από την φίλη http://fay-justbeauty.blogspot.gr/
fay-justbeauty και την ευχαριστώ πολύ!Είναι ένα ωραίο tag με ωραίες και ποικίλες ερωτήσεις άρα και απαντήσεις!Για δείτε τις δικές μου:

-Τι φοράς τώρα;
Φουστίτσα μαύρη μίνι,άσπρη μπλούζα,μαύρη ζακέτα,καλσόν δέρματος και μπότες επειδή ήμουν βόλτα!

-Ήσουν ποτέ ερωτευμένη;
Είμαι πολύ ερωτευμένη!

-Είχες ποτέ κάποιον απαίσιο χωρισμό;
Προσπερνάω αυτήν την ερώτηση!

-Πόσο ύψος έχεις;
1.62!

-Πόσα κιλά είσαι;
44!

-Έχεις τατουάζ;
Στο σώμα μου όχι ακόμα,στο μυαλό μου έτοιμο αυτό που θα κάνω σύντομα!

-Έχεις piercing;
Έχω κλασσικά στα αυτιά 4τρύπες,μία στο κάτω χείλος και στον αφαλό!Παλιά είχα στην μύτη και στο φρύδι!

-Αγαπημένη σειρά;
Πολλές!Μην αρχίζεις την μουρμούρα και η προδοσία,το μοναδικό Τούρκικο σίριαλ που με κέρδισε τόσο και κάθομαι και το βλέπω!Γιατί απλά έχει απίστευτη πλοκή,μυστήριο,ενδιαφέρον και πολύ καλούς ηθοποιούς!Από τον πιο μικρό,μέχρι τον πιο μεγάλο!Απίστευτη υποκριτική!

-Κάτι που σου λείπει;
Αρκετά!Αρχικά κάτι που περιμένω καιρό να συμβεί και ύστερα μία δουλειά!

-Αγαπημένα συγκροτήματα;
Θα πω από τελευταία μέλισσες!

-Αγαπημένο τραγούδι;
Let her go!

-Πόσο χρονών είσαι;
20!

-Τι ζώδιο είσαι;
Το καλύτερο!Ψαράκι!

-Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλλο;
Δεν αναζητώ κανέναν τύπο πλέον!Αλλά πιστεύω ότι στον έρωτα και γενικά στις ανθρώπινες σχέσεις,δεν μπορούμε να κατηγοροιοποιούμε τους ανθρώπους,ούτε να κολλάμε σε στερεότυπα,ούτε να ψάχνουμε το τέλειο!Το απροσδόκητο είναι το πιο ωραίο!Το ξαφνικό!Αυτά δεν προγραμματίζονται!Αυτός-αυτή που θα σου κάνει το κλικ,είναι ο τύπος σου!

-Αγαπημένος ηθοποιός;
Έχω αρκετούς!Θα πώ Λευτέρης Ελευθερίου από Έλληνες!Γιατί απλά ο τύπος,έχει απίστευτο ταλέντο και χιούμορ και πρέπει να πάει ψηλά!

-Αγαπημένο χρώμα;
Φούξια και κόκκινο!

-OTP(με ποίους δύο ανθρώπους θέλω να είμαι μαζί;)
Δεν μπορώ να πω δύο!Θα πώ σίγουρα την οικογένεια μου και τον άντρα μου!Οι άνθρωποι που με μεγάλωσαν και τους λατρεύω και ο αρραβωνιαστικός μου που η ζωή μας είναι μία!

-Δυνατή η απαλή μουσική;
Δυνατή!Ότι είδος και εάν είναι!

-Που πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;
Κλείνομαι μέσα μου!Ίσως θέλω να πάω κάπου πιο μόνη για να ξεσπάσω,ίσως και όχι!Εξαρτάται!

-Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
1 ώρα σίγουρα!

Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
1 ώρα σίγουρα!

-Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;
Αρκετές φορές!

-Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Η αγάπη μου και το πάθος μου από μικρή ηλικία για την ομορφιά,το μακιγιάζ,την μόδα,τα καλλυντικά,τις αγορές!Οι γνώσεις μου γύρω από όλα αυτά και τα όσα θέλω να μεταδώσω!Επίσης,η θέληση για ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων!

-Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Πολλοί!Ποτέ δεν τους λέω!

-Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;
Ένας συγγενής μου και η στάση του,κάποια λόγια και κάποιες παρεξηγήσεις που έγιναν!

-Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς;
Πρίν λίγο!

-Ποια σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger;
Katia's beauty world!Η ονομασία μου ήρθε ξαφνικά,σκεφτόμουν σκεφτόμουν και μου ήρθε αυτό!Ο δικός μου κόσμος ομορφιάς που θέλω να μοιράζομαι μαζί σας!

-Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
Γράμματα στον παράδεισο!Ένα βιβλίο του γιου του ηθοποιού Λάμπρου Κωνσταντάρα!Γράφει αφιερώσεις και κάποιες κουβέντες σε ανθρώπους που έχουν φύγει!

-Τελευταία σειρά που είδες;
Η Λόλα!χαχα!

-Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Τον άντρα μου!

-Αγαπημένο φαγητό;
Κοκκινιστό κρέας με πατάτες τηγανητές!

-Μέρος που θέλεις να επισκεφτείς;
Πολλά!Τώρα την Νάξο!

-Που ήσουν πρίν;
Ήμουν στην γιαγιά του αρραβωνιαστικού μου!

-Σου αρέσει κάποιος;
Ναι!Ο άντρας μου!

-Τελευταία φορά που σε προσέλαβαν;
Νομίζω ότι αυτό κανείς δεν το ξέρει!Γιατί πολύ απλά μπορεί να γίνει πίσω από την πλάτη σου!

-Αγαπημένη γλυκειά γεύση;
Cookies!

-Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Έπαιζα φλογέρα!Έχω κιθάρα και πρόκειται να μάθω!

-Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Χορό και βόλλευ!

-Αγαπημένο μου κόσμημα;
Η βέρα μου!

-Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Πριν λίγο με τον αρραβωνιαστικό μου!


Αυτό ήταν το tag!Εγώ κάνω tag τις εξής:
http://marwmew.blogspot.gr/
http://love4glam3.blogspot.gr/
http://kwnstantinan.blogspot.gr/

Θα χαρώ να δώ τις δικές σας απαντήσεις!Φιλάκια!Κάτια!



You Might Also Like

0 σχόλια: