REVIEWS

REVIEW ESSENCE MY SKIN ALL DAY MATTIFIED SKIN!ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ESSENCE!

12:44:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ESSENCE!

Γεια σας κορίτσια!Σήμερα θα σας μιλήσω για άλλη μία ενυδατική κρεμούλα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό!Είναι της essence η mattified skin all day,με 12ωρη διάρκεια για κανονικές επιδερμίδες με lychee και μπλε σταφύλι!Ήθελα καιρό να δοκιμάσω τις κρεμούλες της essence,μιας και είναι μία αγαπημένη μου και οικονομική εταιρία!Πήγα λοιπόν στα hondos και την προμηθεύτηκα!Την έχω περίπου 2 εβδομάδες!

Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ:

Η τιμή της είναι κοντά στα 4,50 ευρώ μόνο!Για ενυδατική κρέμα τίποτα δηλαδή!Είναι 50 ml και σε ωραία μωβ συσκευασία!

Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ:

Είναι μία κρέμα που υπόσχεται μακρά διάρκεια,ελαφριά κρέμα για εντατική ενυδάτωση,αφήνοντας το δέρμα φυσικό και απαλό!Έχει δείκτη προστασίας και συνιστάται για πρωί και βράδυ!Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα!



ΓΙΑ ΤΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ:

Η συγκεκριμένη είναι για κανονικές προς μεικτές επιδερμίδες!Η σειρά,βγαίνει όμως για όλους τους τύπους δέρματος!Εγώ πήρα την συγκεκριμένη γιατί δεν είχε κανονική προς ξηρή,δεν έχω μεικτή επιδερμίδα!Όμως δεν είχε σκέτη για κανονική η για κανονική προς ξηρή!Εσείς έχετε βρεί της essence για κανονική προς ξηρή;Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε την επιδερμίδα σας και να παίρνετε προιόντα κατάλληλα για εσάς και τον δικό σας τύπο!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ:

Ποια είναι η άποψη μου για την συγκεκριμένη ενυδατική;Είναι η τρίτη μου ενυδατική κρέμα γενικά,η πρώτη μου απο την essence!Η αλήθεια είναι ότι άλλη μία φορά,η εταιρία με έχει αφήσει ικανοποιημένη και καθόλου απογοητευμένη!Για την τιμή της,άλλη μια φορά ξεπερνά κάθε προσδοκώμενο!Εγώ την χρησιμοποιώ και βράδυ και πρωί,εξαρτάται από το αν θα χρησιμοποιήσω το πρωί της castalia άρα θα χρησιμοποιήσω το βράδυ της essence!Της πάω εναλλάξ!Της αλλάζω,για να έχω καλύτερη άποψη!Της esence λοιπόν,πέρα από ένα ωραίο και διακριτικό φρουτένιο άρωμα και χρώμα,αφού το χρώμα της κρέμας μωβίζει,είναι μία κρέμα ελαφριά δεν νιώθεις ότι την φοράς,όχι πολύ παχύρρευστη και πολύ δροσιστική!Εγώ για το πρωί την βάζω πριν το μακιγιάζ μου!Δεν χρειάζεται πολύ ποσότητα,λίγη είναι αρκετή!Το μόνο μικρό αρνητικό της είναι ότι εάν βάλεις λίγο περισσότερη ποσότητα δεν είναι τόσο ματ το αποτέλεσμα,δηλαδή δεν δίνει γενικά πολύ ματ αποτέλεσμα αλλά ούτε γυαλάδα!Για μια πολύ λιπαρή επιδερμίδα δηλαδή δεν θα πρότεινα με τίποτα την συγκεκριμένη!Δεν είναι κιόλας για λιπαρά δέρματα και έχει δίκιο!Κατά τα άλλα,μου αρέσει πολύ που αφήνει αυτήν την δροσιά στο πρόσωπο μου και το ενυδατώνει ευχάριστα!!Γενικά η essence,είναι αγαπημένη μου εταιρία,απλά  θα επιθυμούσα μεγαλύτερη ποικιλία στις αποχρώσεις της σαν εταιρία!Κατά τα άλλα,είναι υπέροχη και πρωτοποριακή!Σίγουρα θα βελτιωθεί κι άλλο!Εγώ την προτείνω σαν ενυδατική πραγματικά!

Εάν έχετε την δυνατότητα,αγοράστε και δοκιμάστε τις ενυδατικες κρεμούλες της essence σύμφωνα πάντα με τον δικό σας τύπο δέρματος!Αξίζει!Εσείς έχετε κάποια άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν;Για κάποια άλλη κρεμούλα της essence;Έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη καλή ενυδατική;Εσάς ποια είναι η δικιά σας;Φιλάκια!Τα λέμε στο επόμενο post!Κάτια!


You Might Also Like

0 σχόλια: