FAVORITES

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟΥ!

2:07:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟΥ!


Γεια σας κορίτσια!Άλλος ένα μήνας έφτασε στο τέλος του,ο μήνας των Γενεθλίων μου ο δικός μου ανοιξιάτικος μήνας!Μας έκανε και ωραίες μέρες και μερούλες με κρύο!Η αλήθεια είναι ότι αυτόν τον μήνα δοκίμασα αρκετά νέα προιόντα και πολλά έγιναν αγαπημένα μου!Οι αγορές μου ήταν πετυχημένες καθώς και τα δώρα που μου έκαναν αυτόν τον μήνα,αγαπημένα μου άτομα!
Ας ξεκινήσουμε με τα αγαπημένα προιόντα του μήνα!

1).BODY LOTION ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ ΤΗΣ AVON!


Εντάξει τι να πώ,για αυτήν την body lotion!Απλά την έχω λατρέψει!Την φοράω κάθε μέρα!Έχει το αγαπημένο μου άρωμα βούτυρο κακάο σε πολύ έντονη απόδοση και μένει στο σώμα!Είναι 400ml και πολύ οικονομική!Στα 3,50 ευρώ την είχα πάρει εγώ πριν ασχοληθώ με την avon ακόμα!Είναι απλά μοναδική!Με έκανε να πάρω όλο το σετ βούτυρο κακάο!Έχει και βιταμίνη Ε,κάτι πολύ βασικό!Και πριν μου τελειώσει θα πάρω άλλες 2,3 να έχω!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΜΕ ΧΙΛΙΑ!


2).BODY SPRAY ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!


Άλλο ένα αγαπημένο προιόν της avon,που είχα αγοράσει!Το body spray με άρωμα τριαντάφυλλο και σοκολάτα!Τι συνδυασμός!Απίστευτος συνδυασμός!Είναι ένα προϊόν στα 100ml,το πήρα στα 3,50 ευρώ και το έχω συνεχώς μέσα στην τσάντα μου!Μπορείς να ψεκάζεσαι εύκολα όπου και να βρίσκεσαι!Η αλήθεια είναι ότι το έχω ήδη φάει το περισσότερο,οπότε πηγαίνω για το επόμενο!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΣΙΓΟΥΡΑ!


3).2 ΝΕΑ LIP BALM ΕΝΑ ΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ ΤΗΣ AVON ΚΑΙ ΕΝΑ FUCHSIA FLASH ΣΕΙΡΑΣ COLOR TREND ΤΗΣ AVON!

2 ακόμα προϊόντα από την avon!Το πρώτο της σειράς βούτυρο κακάο που σας είπα πιο πάνω!Είναι σε βαζάκι,μυρίζει πολύ έντονα και αυτό βούτυρο κακάο και με το που το είδα ήθελα να το αποκτήσω!Είναι πολύ ενυδατικό,διάφανο δεν βγάζει χρώμα μόνο γυαλίζει αλλά εγώ το έχω φορέσει και πριν από ένα ματ κραγιόν σαν βάση και έκατσε καλά!Το χρησιμοποιώ καθημερινά!Το δεύτερο προϊόν για τα χείλη είναι το λιπ μπαλμ από την σειρά color trend και μπορώ να πώ ότι το συγκεκριμένο είναι σαν ένα πολύ ενυδατικό κραγιόν!Βγάζει πολύ χρώμα και άνετα το πρωί το φοράς και σαν κραγιόν!Μυρίζει μέντα και εγώ το έχω συνέχεια μέσα στην τσάντα η την τσέπη μου!Κοστίζει μόνο 2,50ευρώ και πραγματικά αξίζει!Θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα 3 σε διαφορετικές αποχρώσεις!
ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!

4).ΚΡΑΓΙΟΝ SEVENTEEN ΝΟΥΜΕΡΟ 21 ΣΕΙΡΑ ΜΑΤ!                                                                 
Άλλο ένα κραγιόν της seventeen από την ματ σειρά μετά το πρώτο μωβ που λάτρεψα!Και αυτό δωράκι!Είναι ένα πολύ ωραίο καλοκαιρινό χρωματάκι που κάνει μπαμ!Σίγουρα ταιριάζει καλύτερα το καλοκαίρι με το μαύρισμα που θα κάνει αντίθεση!Ωστόσο το φοράω και τώρα,γιατί είναι κοντά στις αποχρώσεις μου!Είναι ένα ωραίο ματ κραγιόν απλά θα πώ το ελάττωμα του!Σε σύγκριση με το προηγούμενο ματ από seveteen,το συγκεκριμένο βγάζει στην εφαρμογή του γραμμές και δεν καλύπτει ομοιόμορφα το χρώμα στα χείλη!Κάτι που φυσικά,δεν περίμενα από την seventeen και από ένα κραγιόν των 10ευρώ!Ωστόσο το φοράω και θα το φορέσω πιο πολύ το καλοκαιράκι!Απλά πιστεύω ότι μια μικρή βελτίωση τα ματ κραγιόν της εταιρίας,πρέπει να την έχουν!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΣΑΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΝΑΙ,ΣΑΝ ΚΡΑΓΙΟΝ..

 5).ΚΡΕΜΑ ΧΕΡΙΩΝ DOVE ΒΑΝΙΛΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΡΙΤΕ!
Μία νέα κρέμα χεριών!Έτσι κι αλλιώς ήθελα να πάρω μία νέα κρεμούλα χεριών και τυχαία βρήκα αυτήν της dove σε προσφορά!Νομίζω κοντά στα 2 ευρώ!Είναι τέλεια κρέμα χεριών,μυρίζει και αυτή(τι άλλο;)βούτυρο κακάο φυσικά!Ο λόγος βασικά που την πήρα!Κάνει τα χέρια πολύ απαλά με μικρή ποσότητα!Είναι σε βολική συσκευασία και την έχω μέσα στην τσάντα μου!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!


6).ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ESSENCE!
Σας έκανα και review για αυτήν την κρεμούλα!Αρκετά καλή με όμορφο άρωμα!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ!



7).ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ BIOTEN!
Την έχω λίγο καιρό,αλλά την φοράω καθημερινά!Σας έκανα και για αυτήν review!Είναι η κρέμα που χρησιμοποιώ τώρα καθημερινά και κόστισε μόνο 4,50 ευρώ!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΣΙΓΟΥΡΑ!


8).ΚΡΑΓΙΟΝ SEVENTEEN ΝΟΥΜΕΡΟ 13 ΜΑΤ ΣΕΙΡΑ!
Το πρώτο μου κραγιόν από seventeen και μάλιστα από την ματ σειρά!Λατρεμένο χρώμα και πολύ καλή απόδοση στα χείλη!Ο λόγος που λάτρεψα τα μωβ κραγιόν!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΜΕ ΧΙΛΙΑ!


9).ΛΕΟΠΑΡ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ!
Όμορφα αθλητικά και μοντέρνα παπουτσάκια με λεοπάρ print!Δωράκι!Άνετα παπουτσάκια που φοριούνται σε κάθε εποχή!
ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ!


10).ΑΣΕΤΟΝ EXPRESS NAIL ΜΕ ΤΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙ!
Σωτήριο πραγματικά!Το πήρα για πρώτη φορά και απλά με ενθουσίασε!Το εύρημα του μήνα!Το αγόρασα από jumbo και για εμένα πλέον είναι κάτι απαραίτητο!Κοστίζει 2 ευρώ και είναι το ασετόν με το σφουγγαράκι που σας έχω ξανά πεί!Στριφογυρνάς το δάχτυλο και αφαιρείται το βερνίκι πολύ γρήγορα!Πολύ χρήσιμο!Το μόνο αρνητικό είναι ότι όταν ξεβάψεις με αυτό τα νύχια σου από ένα έντονο σκούρο χρώμα τότε αυτό μένει στο σφουγγαράκι και στην επόμενη χρήση τα δάχτυλα σου γίνονται χάλια από το προηγούμενο χρώμα μανό!Επίσης,τελειώνει γρήγορα!Ωστόσο αν πλύνεις τα χέρια σου είναι και πάλι οκ!Οπότε εγώ το χρειάζομαι και θα το ξανά πάρω!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ!


11).ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΤΗΣ CASTALIA!
Σας έχω κάνει και review για αυτήν την υπέροχη ενυδατική από την castalia που μου έστειλαν να δοκιμάσω!Επειδή έχω πολλές τώρα ενυδατκές της χρησιμοποιώ εναλλάξ!Αυτή μένει πάντως μία σταθερή αξία και σίγουρα εάν μου τελειώσει θα την αγοράσω!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΣΙΓΟΥΡΑ!


12).ΘΗΚΗ ΓΥΑΛΙΩΝ!
Χαχα!Κάτι που μου άρεσε πολύ μόλις το είδα!Η θήκη γυαλιών σε φούξια απόχρωση και με ωραίο σχέδιο!Την πήρα 75λεπτά!Απίστευτο;Ότι πρέπει για τα γυαλιά το καλοκαίρι στην παραλία!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!


13).AVON MASCARA AEROVOLUME!
Η μάσκαρα aerovolume της avon!Μία καλή μάσκαρα που το θετικό της είναι ότι διαχωρίζει ωραία τις βλεφαρίδες!Δεν δίνει μεγάλο όγκο,για αυτό όμως την συνδυάζω με μία άλλη για όγκο και το αποτέλεσμα σε συνδυασμό είναι υπέροχο!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ!


14).ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΤΗΣ AVON!
Ένα κραγιόν της avon στα 3,50 μόνο ευρώ που από εμφάνιση είναι το πιο ωραίο που έχω δεί ποτέ!Έχει καρδούλες πάνω το κραγιόν στο χρώμα του!Τέλειο;Είναι της συλλεκτικής έκδοσης του Αγίου Βαλεντίνου και είναι ένα κόκκινο με πορτοκαλί μέσα!Ωραίο χρώμα!Ενώ δεν είναι ματ,δεν γυαλίζει πολύ,κάτι που μου άρεσε και είναι τόσο όμορφο εμφανισιακά το πιο όμορφο στην συλλογή μου!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ!


15).POM PON EYES EXPERT ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ!
Καινούργια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που πήρα να δοκιμάσω από jumbo!Είχα πάρει κάτι άλλα και ήταν αποτυχία!Αυτά αν και δεν έχουν πολλά μέσα για την τιμή τους είναι πολύ καλά!Οπότε και θα τα ξανά πάρω!Βγάζουν εύκολα και γρήγορα το μακιγιάζ!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΝΑΙ!

16).BODY SCRUB ΚΑΡΑΜΕΛΑΣ!

Άλλο ένα προιόν από jumbo,που ήθελα να δοκιμάσω!Το body scrub caramel!Είναι πολύ ωραίο όταν το τοποθετείς,μυρίζει τέλεια το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι πολύ υγρό για body scrub!Αλλά οκ!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΕΑΝ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

17).ΝΕΣΕΣΕΡ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΛΕΟΠΑΡ!
Πόσο το λάτρεψα αυτό το νεσεσέρ!Υπέροχο ύφασμα,μεγάλο σε χωρητικότητα και τόσο τέλεια εμφάνιση!Με στύλ λεοπάρ!Το διάλεξα σε αυτήν την τέλεια απόχρωση και έχω βάλει πολλά καλλυντικά μέσα!Κυρίως τα κραγιόν μου και τα πιο καινούργια και αγαπημένα μου καλλυντικά!Επειδή μου άρεσε τόσο,πήρα άλλο ένα σε διαφορετική απόχρωση για την τσάντα της παραλίας το καλοκαίρι,τα αντηλιακά,τα λαδάκια,τις κρέμες!Όλα αυτά!Τα βρήκα σε περιοδικό μόνο 2,50 ευρώ!Τι να πώ!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ: ΗΔΗ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΣΑ!

Αυτά ήταν κορίτσια τα αγαπημένα μου για τον μήνα Μάρτιο όπου και αυτόν τον μήνα τα αγόρασα!Δεν ξέρω αν σας φάνηκαν πολλά,αλλά μάλλον μου τύχαν αρκετά καλά προϊόντα τον μήνα Μάρτιο!Πιστεύω,θα γίνουν σταθερές αξίες αυτά τα προϊόντα και για τους επόμενους μήνες!Έχετε εσείς κάποιο κοινό με τα παραπάνω στην κατοχή σας;Πως σας φάνηκαν τα αγαπημένα μου του μήνα Μαρτίου;Έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλύτερο body scrb σώματος αλλά και κάποιο προσώπου;
Συγνώμη,εάν η διάταξη των εικόνων,δεν βγήκε καλή οπτικά!
Τα λέμε στο επόμενο post κορίτσια!Φιλιά!










You Might Also Like

0 σχόλια: