THIS THAT OR ELSE?TAG!

5:18:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

   


Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε;Να σας πώ,ότι δεν σας ξέχασα απλά έχω κάτι δουλείτσες τελευταία!Όμως είμαι εδώ με πολλά posts για εσάς!Πολλές ιδέες!Σε αυτό το post σας έχω ένα tag με διάφορες ερωτήσεις!Το είδα από την http://kwnstantinan.blogspot.gr/ και μου είπε να το κάνω και εγώ!Γιατί όχι;Ας ξεκινήσουμε!

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ:

-Sephora η Hondos Center?
 Hondos Center θα έλεγα λόγω περισσότερων επιλογών και ποικιλίας σε εταιρείες και τιμές!

-Too faced η benefit?
 Θα έλεγα benefit αν και ακριβή εταιρία!
  
-Radiant,erre due η seventeen?
 Seventeen για ματ κραγιόν και erre due για μολύβια ματιών και προσώπου!Radiant,θέλω να δοκιμάσω!

-Αφρόλουτρο η αφροντουζ?
 Αφρόλουτρο σίγουρα!

-Body lotion η body butter?
 Body lotion!Έχω πολλές!

-Κρεμοσάπουνο η κλασσικό σαπούνι?
 Σίγουρα κρεμοσάπουνο!Κλασσικό σαπούνι δεν χρησιμοποιώ!

-Νύχια κοντά η μακριά?
 Πάντα μακριά!Από μικρή ηλικία!Και μου αρέσουν τα μακριά νύχια και τα έχω συνηθίσει πλέον!Χωρίς μακριά νύχια,δεν μπορώ να κάνω τίποτα!

-Online shopping η βόλτα στα μαγαζιά?
 Εάν έχω χρήματα πολλά θα επιλέξω και την βόλτα στα μαγαζιά γιατί είναι άλλη φάση,να χαζεύεις τις βιτρίνες,να έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις πριν αγοράσεις οτιδήποτε!Ειδικά ρούχα!Αλλά κυρίως για καλλυντικά στις μέρες μας,για εμένα πιο άμεσος τρόπος είναι το online shopping!Γιατί οι επιλογές είναι πολλές,δεν χρειάζεσαι πολλά χρήματα και με ελάχιστα μπορείς να ψωνίσεις από διάφορα site!

-Μονές σκιές η παλέτες?
 Παλέτες!Εάν βέβαια μου αρέσει πολύ το χρώμα μιας μονής σκιάς θα την πάρω!Αλλά γενικά έχω και επιλέγω παλέτες,που συνδυάζουν πολλά χρώματα μαζί και έχεις έτσι πολλές επιλογές!

-Αγαπάς τα κοντά η τα μακριά μαλλιά?
 Πιστεύω ότι τα μακριά μαλλιά είναι η θηλυκότητα!Μικρή είχα πολύ μακριά μαλλιά και μου έχει κοστίσει που τα έκοψα!Τώρα όμως προσπαθώ και τα μακραίνω πάλι!Τα πολύ κοντά μαλλιά στις γυναίκες δεν μου αρέσουν,σπάνια μου αρέσουν!Ωστόσο εάν πηγαίνει πολύ σε κάποια γυναίκα(το πολύ κοντό μαλλί)το θαυμάζω!Επίσης μου αρέσει το καρέ,όπου και τα είχα κάνει παλιά!Αλλά σαν τα μακριά τίποτα!Πολλές ωστόσο που έχουν μακριά φυσικά η βάζουν extension δεν τους πηγαίνει καθόλου!Είναι λοιπόν τι μας πηγαίνει κιόλας!

-Ysl,Dior η Este Lauder?
 Dior!

-Glowbox,cherrybox η beautytestbox?
 Θέλω να πάρω beutytestbox,φαίνεται ωραίο κουτάκι ωραίο περιεχόμενο και πολλές είναι ευχαριστημένες αλλά μου την έχει δώσει που χρειάζεται να περιμένεις σε λίστες αναμονής και βγαίνουν αμέσως εκτός αποθέματος!Εγώ είχα πάρει το glowbox μία φορά,και ήμουν ευχαριστημένη και με την εξυπηρέτηση και με την αμεσότητα και με το περιεχόμενο!Άρα θα το ξανά επέλεγα!Και το cherrybox θα ήθελα να αγοράσω!Εάν επέλεγα ένα όμως,glowbox!

-Υγρό η gel eyeliner?
 Λατρεύω το eyeliner!Χωρίς eyeliner,δεν μπορώ!Προτιμώ σε gel το eyeliner μου,δεν χρησιμοποιώ σε μορφή στυλό γιατί δεν βγάζουν αρκετό χρώμα!Ωστόσο τώρα χρησιμοποιώ για eyeliner,ένα απίστευτο μολυβάκι της erre due με σύσταση eyeliner μέσα και πραγματικά το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και γρήγορο!

-Ηλεκτρική η κλασσική οδοντόβουρτσα?
 Έχω και τα δύο!Προτιμώ όμως την κλασσική!

-Σφουγγάρι η λούφα?
 Χρησιμοποιώ αυτό το σφουγγάρι,αυτό το είδος εδώ και χρόνια!Με βολεύει!Ωστόσο,έχω βάλει ήδη στην λίστα μου να αγοράσω φυσικό σφουγγάρι!


-Χωρίστρα στην μέση η στην άκρη?
 Με φράντζα,εδώ και χρόνια!Καμιά φορά την γυρνάω και στην μέση,όμως!

-Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε βραχιόλια,δαχτυλίδια η σκουλαρίκια?
 Φοράω δαχτυλίδια,την βέρα μου και άλλα από τον αρραβώνα μου,ενώ παλιά δεν φορούσα καθόλου!Αλλά λατρεύω τα σκουλαρίκια!Τώρα περιμένω και παραγγελία,κάτι ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά σκουολαρικάκια με ωραία χρώματα και σχέδια,ότι πρέπει!Μου αρέσουν και τα βραχιόλια ωστόσο!Αλλά θα διάλεγα σκουλαρίκια!Τώρα τελευταία έχω αρχίσει και αγοράζω πολλά αξεσουάρ!

-Ματ η shimmer σκιές?
 Γενικά ματ καλλυντικά προτιμώ!Ειδικά σε κραγιόν αλλά και σκιές!

-Ηλιοθεραπεία η όχι?
 Εννοείται ναι!Μαζί με τα λαδάκια μαυρίσματος που από τώρα θα αγοράσω!Μαυρίζω εύκολα!

-Χτενίζεσαι στο κομμωτήριο η σπίτι?
 Στο σπίτι εννοείται για κάθε μέρα!Αλλά εάν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα,θα επέλεγα το κομμωτήριο φυσικά!Για πιο καλές εμφανίσεις η αλλαγές το επισκεπτόμαστε όμως και αυτό!

-Θέλετε να κάνετε τατουάζ η όχι?
 Έχω ήδη έτοιμα τα τατουάζ,που πρόκειται να κάνω!Τα λατρεύω!Ήδη θα είχα κάνει,αλλά..

-Πέρα απο τρυπημένα αφτιά θέλετε η έχετε κάνει αλλού piercing?
 Τα piercing είναι για μένα μία ιστορία!Εκτός από αυτιά που έχω 3 και 2 στο καθένα,έχω στον αφαλό εδώ και χρόνια και κάτω δεξιά στο χείλος!Επίσης είχα στο φρύδι που την είχα κρατήσει για 1 χρόνο και στην μύτη που ήταν και η πρώτη που είχα κάνει στο γυμνάσιο και την έκανα 2 φορές(και στο λύκειο μετά!)Έχω πολλές γνώσεις γύρω από τα piercing λοιπόν!Ρωτήστε με!

-Εάν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα η καλλυντικά?
 Καλλυντικά μετά μανίας!

-Όταν κάποιος σου πάρει δώρο ένα καλλυντικό,θες να γνωρίζεις τι είναι η θα τον αφήσεις να διαλέξει μόνος του?
 Θα προτιμούσα να το γνωρίζω,για να μην πάει χαμένο!Αλλά μου αρέσουν και οι εκπλήξεις!

-Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ.η χαλαρώνεις στο σπίτι με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς?
 Όχι!Εάν είχα τα χρήματα,θα το έκανα όμως!Σε κέντρο αισθητικής πήγα μόνο για τα φρύδια μου(σχηματισμό)και θα ξανά πήγαινα άνετα!Γενικά,στο σπίτι όμως!

Αυτό ήταν το tag!Ελπίζω να σας άρεσε!Φυσικά μπορεί να το κάνει όποια θέλει!Τα λέμε στο επόμενο post μου,που μάλλον θα έρθει και αυτό σήμερα!Έκπληξη!Φιλάκια κορίτσια!Αλήθεια,έχετε να μου προτείνετε εσείς κάποιο tag να κάνω η θέλετε κάποιο συγκεκριμένο post να φτιάξω?Πείτε μου τις ιδέες σας!Φιλάκια!

You Might Also Like

0 σχόλια: