MAKE UP COLLAB WITH ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ!

11:09:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

            MAKE UP COLLAB WITH ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ!


Γεια σας κορίτσια!Σήμερα σας έχω ένα διαφορετικό post,κάτι καινούργιο για μένα!Όπως λέει και ο τίτλος:ΕΝΑ COLLAB!Μία συνεργασία με την http://kwnstantinan.blogspot.gr/ και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!Ποια ήταν η ιδέα μας?Η ιδέα μας ήταν να κάνουμε με κάποια κοινά προϊόντα από κοινές εταιρίες δύο μακιγιάζ!Ένα πρωινό και ένα βραδινό!Εγώ επέλεξα να κάνω το βραδινό μακιγιάζ,όπου και θα σας παρουσιάσω!Αρχικά ας δούμε τα προϊόντα που διαλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε!

                                                     ΠΡΟΙΟΝΤΑ:

ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ: ΣΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ AVON(ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!)ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΑΠΟ GOLDEN ROSE!
ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ: ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ LOVIE!
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ: BB CREAM ΑΠΟ ESSENCE!

                                                                 ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Προσωπικά επέλεξα να χρησιμοποιήσω σκιές από δύο παλετίτσες που έχω χρόνια από την Avon!Επέλεξα μία σκούρα μπλέ σκιά και μία πολύ ανοιχτή γαλάζια με πολύ άσπρο μέσα!Από την άλλη παλετίτσα επέλεξα μία σκιά,την πιο ανοιχτόχρωμη άσπρη με ροζ και shimmer μέσα για χρήση λάμψης κάτω από το φρύδι και λίγο στο μάγουλο,στα μήλα!Από μάσκαρα εγώ χρησιμοποίησα την wonder lash 12x volume με pro-vitamin B5 από golden rose!Για το πρόσωπο επιλέξαμε την bb από essence με Δ.Π.30,και η δικιά μου είναι η απόχρωση 01 universal!Τέλος,για τα χείλη επέλεξα από lovie την απόχρωση no.57,ένα έντονο φούξια-ροζ χρωματάκι!

                                                         Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ:

ΣΚΙΕΣ AVON: Η παλετίτσα με τα πιο σκούρα και έντονα χρώματα που χρησιμοποίησα έχουν πολύ έντονη απόδοση όλες οι σκιές και κυρίως οι πιο σκούρες!Το ίδιο καλά γράφει και η άλλη παλετίτσα!Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις συγκεκριμένες σκιές της avon,της έχω καιρό και δυό τρεις αποχρώσεις της έχω χρησιμοποιήσει πολύ!
ΜΑΣΚΑΡΑ GOLDEN ROSE: Μία υπέροχη μάσκαρα!Πραγματικά δίνει όγκο στις βλεφαρίδες και τις διαχωρίζει πολύ καλά!Μου αρέσει και η συσκευασία της πολύ!Σας την προτείνω σίγουρα!
ΚΡΑΓΙΟΝ LOVIE: Γενικά,μου αρέσουν πολύ τα κραγιόν της συγκεκριμένης εταιρίας και τα χρησιμοποιώ πολύ!Έχει πολλές αποχρώσεις σαν εταιρία,οι τιμές της είναι πολύ οικονομικές και η ποιότητα της πολύ υψηλή!Το συγκεκριμένο κραγιόν είναι αρκετά ενυδατικό(όπως και τα περισσότερα θα έλεγα της lovie)και έχει μία έντονη φούξια απόχρωση που λατρεύω!Η απόδοση του και η διάρκεια του είναι πολύ καλή!
BB CREAM ESSENCE: Είναι η πρώτη μου bb που είχα αγοράσει,η bb της essence!Και νομίζω και το πρώτο μεικ απ που είχα δοκιμάσει από την εταιρία!Σαν bb έχει μέτρια απόδοση και μπορώ να πώ ότι δίνει μία λάμψη και μία ομοιομορφία στο πρόσωπο,χωρίς να έχει έντονη κάλυψη!Το μόνο αρνητικό είναι ότι μου βγήκε λίγο σκούρα η συγκεκριμένη απόχρωση!Αλλιώς είναι μία οικονομική bb,που θα ξανά πάρω σίγουρα!Ιδανική για καλοκαιράκι και πρωινές ώρες αφού περιέχει και μεγάλο δείκτη προστασίας 30!
(Φυσικά να πώ ότι από μόνη μου χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω και δύο ακόμα προϊόντα για να πετύχω το βραδινό μου μακιγιάζ!Ένα concealer από την essence για κάτω και γύρω από τα μάτια,και ένα μολυβάκι-eyeliner από την erre due για περίγραμμα και γραμμή στο πάνω βλέφαρο και στο πλάι!)

                                                       ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ:

Δείτε τώρα με τα παραπάνω προϊόντα το έντονο βραδινό μακιγιάζ που δημιούργησα!Και πείτε μου την άποψη σας!







Αυτό ήταν το βραδινό μου μακιγιάζ και η πρόταση μου για εσάς!Πως σας φαίνεται?
Μην ξεχάσετε να πάτε να δείτε φυσικά και το πρωινό μακιγιάζ της Κωνσταντίνας που συνεργαστήκαμε για να κάνουμε αυτό το make up collab!Δείτε το πρωινό μακιγιάζ της Κωνσταντίνας εδώ http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/04/make-up-collab-with.html  !Πώς σας φάνηκε η ιδέα μας?Ποια είναι η άποψη σας για τα προϊόντα που χρησιμοποιήσαμε?Έχετε κάποιο κοινό με εμάς?
Τα λέμε σε ένα επόμενο post και σέ ένα επόμενο collab!Κωνσταντίνα,η συνεργασία μας ήταν σούπερ!Έχουμε και συνέχεια!Φιλιά!

   






You Might Also Like

0 σχόλια: