GIVEAWAY

it's time for giveaway!ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!

3:16:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                      NEW GIVEAWAY!


Γεια σας,κορίτσια μου!Σήμερα,σας έχω ένα giveaway λόγω της ανανέωσης του blog μου αλλά και των like της σελίδας μου!Σιγά σιγά ανεβαίνουμε!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!Λοιπόν,θέλετε να δείτε το δώρο σας?Τι είναι,τι είναι;Είναι το απόλυτο γυναικείο δώρο!Δείτε το:

Αυτή είναι η φώτο του giveaway και το δώρο σας!Είναι το εκπλητικό άρωμα της avon,το
instinct!Το πιο ελκυστικό,sexy,το απόλυτο γυναικείο άρωμα με την υπογραφή της megan fox τώρα μπορεί να γίνει δικό σας!Αξίας 38ευρώ!Για να το έχετε δίπλα σας,στις πιο δυνατές και όμορφες στιγμές σας!Ένα άρωμα που συνδιάζει λαμπερή πρασινάδα,καμέλια και φυσικά σανδαλόξυλο!Τι καλύτερο;Σε συνεργασία λοιπόν με την σελίδα https://www.facebook.com/allaboutavonkaterinasotirakou?fref=ts
σας δίνουμε την ευκαιρία να κάνετε αυτό το άρωμα δικό σας!Τα βήματα είναι απλά που πρέπει να ακολουθήσετε:


                        ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ:


1).Like στην σελίδα https://www.facebook.com/allaboutavonkaterinasotirakou?fref=ts στο facebook!Που συνεργαζόμαστε!
3).Εγγραφή στο blog μου! http://katiasbeautyworld.blogspot.com/ πάρα πολύ εύκολα,δεξιά στο blog μου,εκεί που λέει αναγνώστες γίνετε μέλη,με το email σας,γίνεστε μέλη στο blog μου!
4).Καντε το σχόλιο σας κάτω από αυτό το post η στην φώτο του διαγωνισμού στο facebook,λέγοντας για τα βήματα που ακολουθήσατε η ότι άλλο θέλετε!

                                                           ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

Προαιρετικα,όσες θέλετε μπορείτε να κάνετε share(κοινοποίηση)αυτό εδώ το post,στο facebook σας,η να κάνετε κοινοποίηση την φώτο με τον διαγωνισμό,που θα δείτε στην σελίδα μου στο facebook!

Αυτά ήταν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό!Θέλω να τονίσω,ότι μέρος θα πάρουν όσοι ακολουθήσουν όλα τα βήματα μόνο!Ο διαγωνισμός,θα λήξει τέλη Αυγούστου!Οπότε,έχετε ένα μήνα μπροστά σας!Θα χαρώ να δώ πολλές συμμετοχές!Γιατί κάθε γυναίκα,αξίζει να έχει ένα τέτοιο άρωμα στην συλλογή της!Δείτε και πάλι το δώρο σας!

Πέρα από το υπέροχο άρωμα του,νομίζω ότι σε κερδίζει και η εμφάνιση του!Η λεοπαρ πινελιά κάτω από το άνοιγμα,νομίζω ότι το κάνει πολύ ξεχωριστό!Συνδιάζεται και χειμώνα και καλοκαίρι!Έχει μεγάλη διάρκεια και είναι ένα άρωμα που το εντοπίζεις από μακριά!Εξαιτίας της μυρωδιάς του!
Δείτε εδώ και το βίντεο για το αρωμα αυτό!
http://youtu.be/WPDPN0Q8wRk
Ποια γυναίκα δεν θέλει να το κάνει δικό της?Ήρθε λοιπόν η ώρα!Καλή επιτυχία σε όλες σας!Και πάλι ευχαριστώ για την στήριξη σας!Χαίρομαι,όταν βλέπω τα σχόλια σας και τα μηνύματα σας!Όταν βλέπω ότι διαβάζετε τα άρθρα μου!Αυτό είναι για μένα πολύ σημαντικό!Απλά θέλω να βλέπω και τα σχόλια σας!Ευχαριστώ που με διαβάζετε συστηματικα,απλα νομίζω ότι δεν κοστίζει τίποτα εφόσον διαβάζετε το άρθρο μου,να κάνετε και ένα σχόλιο από κάτω!Γιατί με αυτόν τον τρόπο ανταλλάσουμε γνώμες και ιδέες!Γνωριζόμαστε καλύτερα!Οπότε,θα χαρώ όπως εγώ σας ευχαριστώ κάνοντας το giveaway για όλες σας,να βλέπω και τα σχόλια σας κάτω από τα post μου!Επίσης,μπορείτε όποιο post,σας αρέσει και το θεωρείτε χρήσιμο,να το κάνετε share να το δουν και τα δικά σας άτομα!Δεν χρειάζεται να με ρωτάτε!Για μένα είναι χαρά μου!Αυτά από εμένα!Και πάλι καλή επιτυχία σε όλες!Φιλακια,Κατια!

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ:




a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 σχόλια: