FAVORITES

ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΜΟΥ!COLLAB!

9:40:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

           ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ MOY!COLLAB!

Γεια σας,κορίτσια μου!Που σας πετυχένω;Διακοπές η όχι ακόμα?Ετοιμάζεστε?Άλλο ένα καλοκαιρινό θεματακι είναι εδώ!Είχα πρόσφατα τα must have summer http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/07/summer-must-have-2014collab.html  τώρα έχουμε πιο συγκεκριμένα τις καλοκαιρινές μας επιλογές μόνο σε καλλυντικά για το νεσεσέρ των διακοπών μας!Σε αυτό το post,θα συνεργαστώ με μία κοπέλα που εκτιμώ πολύ και συνεργαζόμαστε πρώτη φορά σε post των blog μας!Έχουμε όμως συνεργαστεί σε κάτι άλλο,για το οποίο την ευχαριστώ πολύ αλλά δεν σας λέω πιο πολλά εδώ τώρα,γιατί θα ακολουθήσει ξεχωριστό post για αυτό το κομμάτι και για εκείνη!Το collab μου είναι με την Λυδία από το http://lillysdailyblog.blogspot.gr/ !Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμο το post μας αυτό και να σας δώσει ιδέες!Καθώς έτσι,θα δείτε και τα δικά μας νεσεσέρ με τις δικές μας επιλογές αλλά και το τι σας προτείνουμε!Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Αρχικά να σας συστήσω το νεσεσέρ μου!Όπως βλέπετε είναι ένα μεγάλο νεσεσέρ-τσαντάκι,με 4 θήκες διαφανείς έτσι ώστε να φαίνεται το περιεχόμενο τους και φυσικά με φερμουάρ για την απόλυτη ασφάλεια κάθε θήκης!Με αυτόν τον διαχωρισμό του νεσεσέρ μου,μπορώ να ξεχωρίζω σε κατηγορίες τα προιόντα μου!Π.χ.για μάτια,για χείλη,για πρόσωπο!Κάτι που με βοηθάει πολύ στην οργάνωση!Αυτό το νεσεσέρ είναι πραγματικά σωτήριο για εμένα!Δεν είναι χύμα τα προιόντα,βρίσκω εύκολα ότι θέλω,δεν λερώνεται εύκολα,είναι οργανωμένο και πλήρης ασφαλισμένο και βολικό!Δεν το αλλάζω!Πάμε πιο συγκεκριμένα!

Θα ξεκινήσω με την παλέτα σκιών που κουβαλώ μαζί μου ως σίγουρη καλοκαιρινή επιλογή!Χωράει όχι σε θήκη στο νεσεσέρ αλλά ενδιάμεσα!Έχει 10 αποχρώσεις καλοκαιρινές,έχουν φοβερές αποδόσεις και διάρκεια χωρίς βάση η primer!Είναι της beauty uk και είναι η posh palette no.3-festival!

Κάτι που έχετε ξανά δει!Τα luxury αδιαβροχα μολύβια της erre due!Κλασσικά ένα μαύρο μολύβι απαραίτητο στο νεσεσέρ μας και μία καλοκαιρινή επιλογή μου το έντονο μπλέ της σειράς!Μολύβια με βουτυρένια υφή,έντονη απόδοση,πολύ καλή διάρκεια!Τι άλλο ζητάμε;Το μπλέ μολυβάκι συνδυάζεται άψογα με την μπλέ σκιά της beauty uk από πάνω!Black 01,blue 30!

Συνεχίζουμε με τα μάτια!
1.concealer avon σε μορφή στικ!Πολύ βολικό,καλή κάλυψη,πολύ καλή διάρκεια!Ότι πρέπει για φωτεινά μάτια!Απαραίτητο καλλυντικό!
2.eyeliner black essence!Το αγαπημένο μου eyeliner!Οικονομικό,με πολύ καλό πινελάκι στο σωστό μέγεθος για την ιδανική γραμμή που ελέγχεται!Κρατάει όλη μέρα,απίστευτη διάρκεια και απίστευτη απόδοση!Υπέροχο!Μαύρη επιλογή για κάθε ώρα!
3.Βλέπετε το πινελάκι του eyeliner!

Φυσικά μάσκαρα!Μπορεί να λείπε από ένα νεσεσέρ;Έχω δύο επιλογές να σας δείξω!Μία μαύρη αδιάβροχη,για έντονο cat eye!Και μία σε μπλε απόχρωση για πιο πρωινές ώρες και πιο απαλά μακιγιάζ με ένα πολύ καλοκαιρινό χρώμα!Είναι και οι δύο της avon,είναι η μαύρη big daring και η μπλε supershock brights!Έχουν και οι δύο φοβερή απόδοση και διάρκεια!Ειδικά η μαύρη,έχει το βουρτσάκι που θεωρώ εγώ ως το καλύτερο!Σας τις προτείνω!

Περνάμε στα χείλη!Θα δείτε πολύ ροζ!Γιατί είναι το αγαπημένο μου χρώμα για τα χείλη μαζί με το μωβ!Και καλοκαιρινή επιλογή αλλα και all time classic!
Φωτο 1:
1.Beauty uk gossip girl νουμερο 9!
Δεν έχω να πώ πολλά!Ένα κραγιόν που δεν το βαριέμαι ποτέ!Το φοράω κάθε μέρα!Είναι ένα φούξια που κοκκινίζει!Ένα πολύ φωτεινό χρώμα,που μου αρέσει πολύ!Σαν κραγιόν τι να πώ;Από τα καλύτερα!Θα έρθει αναλυτικό post!
2.Matte fuchsia avon!
Θα το δείτε πολλές φορές ακόμα από εμένα!Το απόλυτο ροζ χρώμα και ματ!Λατρεύω την απόδοση του!Επίσης,την συσκευασία και το αρωμα του!Και για πρωί και για βράδυ επιλογή!
3.Doll pink avon color trend!
Για πιο πρωινό μακιγιάζ,ένα φωτεινό ροζ προς φούξια χωρίς να είναι ματ,έχει ένα ματ αλλά πολύ ενυδατικό τελείωμα!Πολύ ωραίο αρωμα!
Φώτο 2:
1.Dior lip gloss 047!
Κρυσταλλινο lip gloss,διαφανές με λίγο χρώμα που πορτοκαλίζει!Ότι πρέπει για πάνω από κραγιόν!
2.Beauty uk lip vinyl no.2 ibiza!
Κραγιόν με lip gloss μαζί!χαχα!Ένα όμορφο κόκκινο χρώμα έντονο!Πολύ βολική συσκευασία με σφουγγαράκι που κανει την εφαρμογή πολύ εύκολη!Όμορφο άρωμα,έντονη απόδοση και διάρκεια,ζουμερά χείλη,με τελείωμα προς ματ!Όχι όμως ματ ακριβώς!Σας το προτείνω!Ειδικά για βραδινή επιλογή αντικαταστατά επάξια κραγιόν!
3.Lip balm avon φούξια!
Δεν θα μπορούσε να λείπει από το νεσεσέρ μου ένα lip balm,για την σωστή ενυδάτωση των χειλιών!Όμως επειδή,θέλω να συνδυάζει και χρώμα για να φοριέται και στην παραλία επέλεξα της avon,το συγκεκριμένο το οποίο είναι σαν ένα πολύ ενυδατικό κραγιόν!Βγάζει κανονικά χρώμα και φοριέται και στην παραλία και σε ώρες που δεν επιθυμούμε μακιγιάζ,αλλά θέλουμε ένα χρώμα στα χείλη!
4.Lip gloss essence berry cupcake!
Ιδανικό για πρωινές ώρες,στέκεται μόνο του,δημιουργεί χείλη ζουμερά!Ότι πρέπει για κάθε ώρα!

Μια καλοκαιρινή επιλογή είναι το συγκεκριμενο στικ 3 σε 1!Χρησιμοποιείται για μάτια,χείλη και μάγουλα!Είναι της avon το συγκεκριμένο,έχει μία ροδακινή απαλή απόχρωση και εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για τα μάγουλα για ρουζάκι!Οικονομικό,βολικό προιόν!


Άλλο ένα προιόν απαραίτητο για το νεσεσέρ των διακοπών,είναι το blemish clearing της avon,ένα προιόν διορθωτικό το οποίο βοηθάει στην εξαφάνιση των σπυριών!Είναι πραγματικά μαγικό προιόν!Είναι διάφανο,έχει ένα σφουγγαράκι που βοηθάει στην τοποθέτηση και μυρίζει όμορφα!Πραγματικά,βοηθάει στο να εξαφανίζει τα σπυράκια γρήγορα!Τα ξηραίνει,και εύκολα τα εξαφανίζει!Μιλάμε για τοπική χρήση και για εμφάνιση σπυριών που και που!Για πρόβλημα ακμής δεν γνωρίζω!Αλλά για δέρματα που βγάζουν που και που κάποιο σπυράκι,είναι ότι πρέπει!


Αλλο ένα απαραίτητο προιόν!Ένα καλό πινέλο για κάθε χρήση!Που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορες χρήσεις!Εγώ επιλέγω για το νεσεσέρ το συγκεκριμένο,από ebay,απομίμηση real tec.το οποίο χρησιμοποιώ και για το μεικ απ,και για το ρουζ για ότι θελήσω!Πολύ βολικό και εξοικονόμηση προιόντων και χώρου!Ένα πινέλο,για όλα!

Κάτι που επίσης δεν λείπει από το νεσεσέρ μου είναι αυτά τα παιχνιδιάρικα σκουλαρικάκια!Τα απόλυτα καλοκαρινά,με πολλά χρώματα και με το σύμβολο του ζωδίου μου,ψαράκι!Τι πιο καλοκαιρινό;Κάποια στιγμή θέλω να φορέσω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια,που να συνδυάζεται με πολλά,ορίστε η λύση!

Φυσικα,δεν θα μπορούσε να λείπει απο το νεσεσέρ μου η ενυδατική κρεμούλα προσώπου που επιλέγω,για το καλοκαίρι!Είναι της η nivea η soft!Την εχετε ξανα δει από εμένα!Τον χειμώνα,την είχα βάλει λίγο στην ακρη!Όμως νομίζω ότι για καλοκαίρι είναι ιδανική και η σύσταση της και η ενυδάτωση που προσφέρει!Είναι σε travel size,αρα ιδανική για τις διακοπές!Είναι στα 50ml!Δεν είναι καλλυντικό,όμως υπάρχει στο νεσεσέρ μου!Αρα δεν θα μπορούσα να μην την αναφέρω!

Και φυσικα,ένα άρωμα που πρέπει να περιέχει το νεσεσέρ μου είναι αυτό της βανίλιας!Σε travel size για να χωράει παντού!Υπέροχο άρωμα βανίλιας!Το είχα αγοράσει από το time4beauty μόνο 1ευρώ!Νομίζω για τις διακοπές είναι ότι πρέπει!

Αυτό ήταν κορίτσια μου το περιεχόμενο του νεσεσέρ μου για το καλοκαίρι και τις διακοπές μου!Είναι προιόντα που χρησιμοποιώ καιρό και σας τα προτείνω!Κάνουν το μακιγιάζ μου εύκολο για κάθε ώρα!Πείτε μου εάν έχουμε κοινά προιόντα η τα δικά σας καλοκαιρινά απαραίτητα καλλυντικα!Μην ξεχάσετε να δείτε το post της Λυδίας!http://lillysdailyblog.blogspot.gr/2014/07/to-neseser-twn-diakopwn-mou.html
Φιλακια,κορίτσια μου!Πιστεύω,να περνάτε όμορφα!Είτε είστε διακοπές είτε όχι!Και μην ξεχνατε τον διαγωνισμό που τρέχει στο blog μου για το αρωμα!Παρτε όλες μέρος!Φιλιά,Κάτια!



















You Might Also Like

0 σχόλια: