empties,

mini haul and mini fail!

10:14:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                               mini haul and mini fail!

Γεια σας κορίτσια!Τόσο σύντομα δεύτερο post!Γιατί;Γιατί παρέλαβα ένα πακετάκι από ebay και bangood και ήθελα να σας τα δείξω!Δεν αντεξα λόγω του εκνευρισμού μου με ένα προιόν που πιο fail δεν έχω ξανά τύχει!Θα το δείτε όμως τελευταίο!Λέω να αρχίσω με τα καλα!Για να σας κρατήσω σε αγωνία!Όχι μην πηγαίνετε πιο κάτω,μη!Με την σειρά διαβάστε τα!Μην κάνετε αταξίες!χαχα!Παμε να ξεκινήσουμε με τα πραγματακια!

Το βλέπετε και λέτε τι κόσμημα είναι αυτό;Γιατί εγώ αυτό είπα!Είναι το νέο μου πορτοφόλι!Όσες αγαπατε τα animal prints με καταλαβαίνετε!Φαίνεται ένα ακριβό πορτοφόλι και το πήρα μόλις 5ευρώ!Διάλεξα την μαύρη απόχρωση γιατί του ταίριαζε πιο πολύ!Είναι πανέμορφο!Με έχει ενθουσιασει!Μου αρεσει πολύ η εμφάνιση του,το κούμπωμα του και γενικά το πώς είναι εσωτερικα!Είναι πολύ βολικό και όμορφο πορτοφόλι!Δείτε το εσωτερικα:
Ανοίγει σε δύο κομμάτια,στο ένα έχει θήκες για κάρτες,ταυτότητα,φωτογραφία πορτοφολιού!Και η δεξια μεριά έχει και αλλες μικρές θήκες αλλα και όπως βλέπετε δύο μεγαλες θήκες για τα χοντρα χρήματα και μία στην μέση με φερμουαρ για τα ψιλα!Εσωτερικα το ύφασμα του είναι ένα υπέροχο καφε χρώμα με λουλούδια!Εξαιρετικό!Θεωρώ ότι χωραει πολλα πραγματα και ότι θα το χαρώ πολύ!Δείτε και το κούμπωμα του:
Ήταν το καλύτερο προιόν από όλα!Το πήρα από το ebay και αναζητώντας πορτοφόλια με animal print,θα το βρείτε εύκολα!Συνεχίζουμε!Με προιόντα για τα χείλη!

Ποιο από αυτα είναι το fail αραγε;


Συνεχίζω με το δεύτερο αγαπημενο προιον!Το jumbo lip crayon από bangood!Είναι η απόχρωση 005 και αν θυμαμαι καλα ονομασία baby pink!Είναι ένα υπέροχο ανοιχτό ροζ χρώμα ακριβώς της barbie,αυτό που ήθελα!Είναι το πρώτο μου κραγιόν μολύβι jumbo και πραγματικα είναι πολύ βολικα στην χρήση τους και η συσκευασία τους!Το περιεχόμενο βγαίνει γυρίζοντας το κάτω μέρος!Είναι προιόν 2 σε 1!Και κανεις το περίγραμμα σου και γεμίζεις!Το συγκεκριμένο είναι πολύ ενυδατικό και η απόδοση του θα έλεγα ότι είναι μέτρια και χρειαζεται αρκετό προιόν για να χτιστεί το χρώμα όμορφα στα χείλη!Αυτό θεωρώ και το αρνητικό του!Κατά τα αλλα είναι πολύ όμορφο!Η μυρωδιά του ελαφριά φρουτενια!Η αξία του?1ευρώ και κάτι!Οπότε,για την τιμή του πολύ καλό!Από διαρκεια δεν γνωρίζω γιατί δεν το φόρεσα για να παω καπου!Σίγουρα θα παρω και αλλα από τα συγκεκριμενα αλλα και γενικα αλλα jumbo κραγιόν!

Εδώ το βλεπετε φορεμενο στα χείλη μου!Υπεροχο χρώμα?

Προχωραω με το κραγιονακι που αγορασα!Το οποίο καλα βλεπετε είναι ενα εντονο ανοιχτό μωβ!Οι αποχρώσεις αυτών των κραγιόν θυμίζουν τα lime crime τα οποία είναι πολύ ακριβα κραγιόν!Για τα συγκεκριμενα κραγιονακια από bangood εχω να πω οτι με ενθουσίασαν!Λόγω της συσκευασίας τους!Η συσκευασία του κραγιόν είναι απίστευτη!Με τίποτα δεν νομίζεις ότι αυτό το κραγιόν κοστίζει περίπου 2ευρώ!Ανθεκτική συσκευασία,μαύρη με ροζ γραμματα ματ υφή,υπέροχο ανοιγμα και πλήρης αφαλεια!Δεν το περίμενα!Καμία σχέση με τα τα κραγιόν του 1ευρώ που έχουμε εδώ στην Ελλαδα και όχι μόνο!Μόνο η συσκευασία του προιόντος αξίζει πολλα χρήματα!Ένα μεγάλο + λοιπόν αυτό!Μετα,σαν κραγιόν το χρώμα του ειναι αυτό που ήθελα και εβλεπα στην φωτογραφία!Πολύ ωραίο χρώμα!Για εμενα ήταν ενα ρίσκο η απόχρωση γιατί φοράω μωβ με ροζ υποτόνους και πιο σκούρα!Τόσο ανοιχτό μωβ με μπλε υποτόνους δεν έχω ξανα βάλει!Ήξερα λοιπόν ότι μπορεί να μην μου ταιριάζει σαν χρώμα!Μια δοκιμή την ήθελα όμως και σταθηκε ευκαιρία για να γνωρίσω αυτή την σειρα κραγιόν!Είναι πολύ ενυδατικα κραγιόν με satin τελείωμα και μετρια απόδοση!Τουλαχιστον η συγκεκριμενη απόχρωση που είναι ενα πολύ ανοιχτό μωβ!Μπορεί τα πιο σκούρα χρώματα να έχουν πιο έντονη απόδοση!Το συγκεκριμένο αφήνει λίγα κενά για αυτό θέλει καλή τοποθέτηση και θα χρειαστεί να το περασεις καποιες φορες μεχρι να είναι ικανοποιητικό το αποτέλεσμα!Από διαρκεια δεν γνωρίζω γιατί ούτε αυτό δεν το έχω φορέσει για να βγώ!Λόγω όμως ότι η σύσταση του είναι πολύ κρεμώδης δεν νομίζω ότι θα διαρκεί!Αυτό θεωρώ ότι είναι και το μειονέκτημα του,η σύσταση του!Όμως είναι ένα κραγιόν που το φοράς για καθε μερα και δεν με απογοήτευσε!Το χρώμα του βέβαια θα δείξει κατά πόσο μου αρέσει!Ακόμα,δεν το έχω συνηθίσει!Όμως θα πάρω άλλες αποχρώσεις από το συγκεκριμένο κραγιόν γιατί θεωρώ ότι κάποια πιο ροζ και πιο σκούρα απόχρωση θα είναι καλύτερη και φυσικα λόγω συσκευασίας που αξίζουν για στόλισμα και συλλογή!χαχα!

Δείτε το και φορεμενο!Ειναι η απόχρωση 11 και το βρίσκεται στα bangood,η ονομασία των κραγιόν είναι balala setting the color lipstick!Είναι πολύ extreme το χρώμα σωστά?:p χαχα!

Και για το τελος αφησα όπως σας υποσχεθηκα το πιο fail προιόν ever!Ο λόγος που εκανα αυτό το post τόσο γρήγορα!Πραγματικα,δεν μου έχει ξανα τύχει κατι αναλογο με κανενα οικονομικό προιόν!Δεν θα το πιστεψετε τι επαθα!Ενα θα σας πω,το πεταξα ήδη!Λοιπόν για τα συγκεκριμενα long lasting με ματ τελείωμα lip gloss που κυκλοφορούν σε ebay και bangood,σίγουρα θα εχετε ακούσει!Πολλές youtubers τα εχουν αγορασει και εχουν πει τα καλύτερα!Και εγώ απορώ τώρα!Σίγουρα το δοκιμάσανε?Μήπως έπεσα εγώ σε χαλασμένο?Δηλαδή εχω παθει την πλακα μου!Το συγκεκριμενο προιόν μου προκαλεσε ερεθισμό στα χείλη με τσούζαν για ώρες και τα εκανε αρκετα ξηρα μετα την τοποθέτηση του!Επίσης,δεν έβγαινε με τίποτα από τα χείλη,μόλις 2λεπτα αφότου το είχα φορεσει!Έτριβα τα χείλη μου και δεν έβγαινε,τα έπλενα με νερό και δεν έβγαινε!Είχαν γίνει τα χείλη μου δίχρωμα μέχρι να βγεί τελείως και νόμιζα καποια στιγμή ότι δεν θα φύγει ποτε!Τρόμαξα!Παλευα για να το αφαιρέσω!Είχε κολλήσει στα χείλη μου!Λες και το προιόν εχει κόλλα μεσα!Δεν υπερβάλλω!Τα χείλη μου πανω κατω κολλούσαν μεταξύ τους!Δεν ανοιγε το στομα!Δεν εχω περασει πιο φρικιαστική εμπειρία με προιόν καλλυντικό!Το μίσησα,και το πέταξα αμέσως!Εκνευρίστηκα παρα πολύ γιατί μπορούσα να εχω παθει ζημιά!Τελικα το αφαίρεσα μετα από κόπο με μαντηλακι ντεμακιγιαζ!Η ενόχληση στα χείλη μου όμως συνέχισε και συνέχισε!Θα στείλω μήνυμα στο bangood να τους το πω!Δεν τα κατασκευάζουν αυτοί,όμως τουλαχιστον ας μην τα πουλανε!Είναι απαραδεκτα!Αυτοί που τα πουλανε δεν τα δοκιμαζουν να ξερουν τι πουλανε?Και οι ελληνίδες youtubers ρε κορίτσια τι σας αρεσε?Δεν παθατε το ίδιο?Αφού για καποια στιγμή νόμιζα ότι είχα πάθε αλλεργία!Κορίτσια,ήθελα οπωσδήποτε να σας μιλήσω για αυτό το προιόν για να σας αποτρέψω να το παρετε!μην το παρετε!Είναι ότι πιο απαίσιο κυκλοφορεί στα κινεζικα καλλυντικα!Το μόνο θετικό του το όμορφο χρώμα του!
Δείτε το φορεμενο!Μετα την τοποθετηση γίνεται ματ!Και φυσικα αρχίζει να κολλαει τα χείλη!Σαν χρώμα υπέροχο!Ακόμα και η απόδοση του δεν ήταν καλή,άφηνε κενα!


Λοιπόν αυτό ήταν το mini haul κορίτσια μου!Συγνώμη εάν σας κούρασα αλλά ήθελα να είμαι αναλυτική!Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο αυτό το post και να σας βοήθησε για επόμενες αγορές σας από εξωτερικό!Πείτε μου εαν εχουμε κατι κοινό!Εαν εχετε αγορασει και εσείς πορτοφόλι από ebay η bangood,δείξτε το μου!Πείτε μου εαν έχετε δοκιμασει καποιο από τα προιόντα για τα χείλη,και κυρίως εαν εχετε αναλογη εμπειρία για το τελευταίο προιόν!Θα τα πούμε στο επόμενο post!Φιλάκια,Κατια!









You Might Also Like

0 σχόλια: