my summer make up!collab with Κωνσταντίνα!

2:23:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                           my summer make up!collab!


Γεια σας κορίτσια μου!Τι κανετε;Σήμερα σας έχω αλλο ενα collab με την φίλη μου Κωνσταντίνα από http://kwnstantinan.blogspot.gr/ Αφού έχουμε παρει σβάρνα όλα τα καλοκαρινα θέματα,δεν θα μπορούσαμε να μην σας δείξουμε και το καλοκαιρινό μας μακιγιάζ!Τι επιλέγει κάθε μία από καλλυντικά,για να κάνει το μακιγιάζ της το καλοκαίρι!Προσωπικά,θα σας δείξω την πιο καλοκαιρινή μου επιλογή που προτιμώ για απόγευμα και βράδυ και γενικά στο πιο έντονο μακιγιάζ μου!Όχι ας πούμε για κάθε μέρα πρωί!Θα δείτε στα μάτια να κυριαρχεί η αγαπημένη μου επιλογή χρώματος που έχετε σίγουρα ξανά δει από εμένα!Το συγκεκριμένο μακιγιάζ μέσα σε 10λεπτά έχει γίνει!Θα αρχίσω με τα προιόντα που χρησιμοποιώ και στο τελος θα δείτε ολοκληρωμενο το μακιγιαζ μου!Ας ξεκινήσουμε!

                                                    step 1: face-πρόσωπο:



Αφού έχω ενυδατώσει το πρόσωπο μου ξεκινάω απλώνοντας την bb cream μου από holika holika η απόχρωση watery με spf 25 για μία αρκετά καλή κάλυψη και διάρκεια χωρίς λιπαρότητα(φώτο 2!)Θα συνεχίσω με την αγαπημένη μου πούδρα,που θέλω να σας κάνω ξεχωριστό post για αυτήν,την πούδρα της avon,από την σειρά color trend η συγκεκριμενη είναι αρκετά ανοιχτή για το καλοκαίρι και δεν την πήρα ξανά σε πιο σκούρα αλλά είναι μία πούδρα που δίνει πολύ καλή κάλυψη και ματ αψεγάδιαστο αποτέλεσμα!(φώτο 1!)Τρίτο προιόν το concealer μου!Χρησιμοποιώ την corrector παλέτα με 4 αποχρώσεις απο avon και εγώ επιλέγω για κάτω από τα ματια αλλα και γύρω από τα ματια την μπεζ απόχρωση πάνω δεξια!(φώτο 3!)
Συνεχίζω με το πρόσωπο,δίνοντας χρώμα!Για πιο ηλιοκαμμένη όψη σε μάγουλα και όχι μόνο επιλέγω τις περλες της avon σειρα avon glow απόχρωση warm για μπρονζέ αποτέλεσμα με μέτρο!(φώτο 1!)Καλοκαίρι είναι θέλω λίγο ροζ χρώμα στα μαγουλα μου!Οπότε στα μήλα θα βάλω και λίγο ρουζακι!Το συγκεκριμένο είναι του 1ευρώ ένα ωραίο φωτεινό ροζ με καλή διαρκεια και απόδοση!(φώτο 2!)Και για να δώσουμε και λίγο λάμψη στην επιδερμίδα μας δεν μπορεί να λείπει ενα highligter!Το συγκεκριμενο προιόν είναι πολύ αγαπημένο!Είναι μία παλετα της famous x η shinning star shimmer brick beyonce shimmer!Έχει 5 αποχρώσεις που μπορεί να χρησιμοποιηθούν και ως ρουζ αλλα και σκιες!Εγώ επιλέγω την πρώτη φωτεινή απόχρωση που θυμίζει το χρώμα της αμμου!Τι πιο καλοκαιρινό;Το τοποθετώ κάτω από τα μάτια,πάνω από τα μήλα για highligter!Δίνει λάμψη,φωτεινότητα και παίζει με το φως!Στο φως της ημερας τα shimmer που περιεχει,κανουν την δικια τους παιχνιδιαρικη εμφανιση!(φώτο 3!)Θα ερθει αναλυτικό post,για το συγκεκριμένο προιόν!Και φυσικα όλα αυτα(εκτός του τελευταίου)τα χρησιμοποιώ με το αγαπημένο μου πινέλο από ebay απομίμιση γνωστής εταιρίας!Εξαιρετικό!(φώτο 4!)

                                                     step 2: eyes-ματια!


Αγαπημενο μέρος του μακιγιαζ!Τα ματια!Αφού έχω τοποθετήσει το concealer μου για καλυψη και βαση,αρχίζω με την αγαπημενη μου σκια που θα δείτε πολλές φορές από εμένα ξανα και ξανα!Είναι η μπλέ απόχρωση της παλέτας beauty uk η posh palette no.3 festival!Χρησιμοποιώ την έντονη μπλέ απόχρωση της παλέτας για κατω από το ματι,στις κατω βλεφαρίδες αντί μολύβι!Με αυτόν τον τρόπο το αποτελεσμα είναι πολύ έντονο και με μεγαλη διαρκεια!
Στην εσωτερική γωνία,φυσικα τοποθετώ την ασπρη απόχρωση της παλέτας για βλέμμα φωτεινό!(φώτο 1!)Ύστερα,συνεχίζω με το eyeliner από essence το liquid απόχρωση μαύρη για γραμμή πανω στο ματι και τραβηγμα εξωτερικα στο πλαι!(φώτο 3!)Μετά για πιο εντονο αποτελεσμα,χρησιμοποιώ το μαύρο αδιάβροχο μολύβι luxury 01 της erre due!(φώτο 4!)Με αυτόν τον τρόπο γεμίζω το εσωτερικό του ματιού,γίνεται αντίθεση με το μπλε της σκιας και συνεχεια του eyeliner,γιατί η γραμμή στο πλάι φαίνεται σαν να ενώνεται με το μολύβι!Και τελευταία η μασκαρα!Ότι πιο απαραίτητο!Χρησιμοποιώ της golden rose την wonder lash 12x volume με pro-vitamin b5!Είναι από τις πιο ακριβές μασκαρες της εταιρίας και η λιγότερη ξακουστή!Όμως για εμένα,είναι από τις καλύτερες μασκαρες που κυκλοφορούν!Σας την προτείνω σίγουρα!Δίνει πραματικα πολύ όγκο αλλά και μήκος!Κάνει τις βλεφαρίδες,πανέμορφες!Στην αρχή,δεν την είχα εκτιμήσει σωστα!Όμως τώρα ήδη,την τελείωσα!Υπέροχη!(φώτο 2!)

                                                     step 3:lipstick-κραγιόν!  


Ένα κραγιόν που στέκεται μόνο του χωρίς μολύβι,χωρίς να χρειαζεται καλή ενυδατωση πριν!Με καλή διαρκεια και τέλεια χρωματική απόδοση!Το εχετε ξανα δει!Της beauty uk το gossip girl!Ενα φωτεινο φούξια-κοκκινο χρώμα!Πολύ καλοκαρινό!

                                                    my summer make up: 


αυτό είναι το τελικό αποτελεσμα!το καλοκαιρινο μου μακιγιαζ!Πως σας φαινεται;σας αρεσει;Το θεωρείτε τολμηρό;Έχω τονίσει και τα ματια και τα χείλη παίζοντας με αντίθεση!Κατι που αγαπώ και μου αρεσει,γιατί ξεφεύγω από τους κανόνες!Το μπλε είναι το δικό μου καλοκαιρινό χρώμα για τα ματια!

blue eyes and pink lips!

Αυτό ήταν το collab κορίτσια μου με το καλοκαιρινό μου μακιγιαζ!Αυτές είναι οι καλοκαιρινες μου επιλογες!Πως σας φαίνεται;Θέλω την γνώμη σας!Να τονίσω ότι το μακιγιαζ μας,πρέπει να ταιριαζει και να υποστηρίζεται από το στυλ μας!Οπότε αναλόγως το τι μας ταιριαζει,μπορούμε για λίγο να αφήνουμε τους κανόνες και να αυτοσχεδιαζουμε!Μην ξεχασετε φυσικα,να δείτε και το καλοκαιρινό μακιγιαζ της Κωνσταντίνας http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/08/collab-with-katia.html
Συνεχίζουμε δυναμικα στην καλοκαιρινή μας διαθεση!Σας φιλώ!Να περνατε τέλεια!Κατια!








You Might Also Like

0 σχόλια: