FAVORITES

august fav's 2014!

6:38:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                                 august fav's 2014!

Ναι!Μετα από πολύ καιρό είμαι εδώ με αγαπημενα προιόντα!Απίστευτο;χιχι!Χαίρομαι πολύ!Ετοιμα λοιπόν τα αγαπημενα του Αυγούστου,του τελευταίου επίσημα μήνα του καλοκαιριού!Δεν ξερω για εσας κορίτσια μου,αλλα εγώ με αυτήν την ζεστη δεν μπορώ αλλο!Ανυπομονώ να ερθει ο χειμώνας πραγματικα!Εχω χασει τον ύπνο μου πια!χαχα!Λοιπόν επειδή ανυπομονώ ελπίζω και εσείς ας δούμε τις αγαπημενες και συχνες μου επιλογες για τον μήνα αύγουστο!

                                                            SHINING STAR SHIMMER BRICK FAMOUS X


Πρώτο προιόν η συγκεκριμενη παλετίτσα με shimmer που χρησιμοποιώ για highliter κατω από τα ματια επιλεγοντας την πιο ανοιχτή μπεζ-ασπρη απόχρωση!Πολυχρηστικό προιόν και για τα ματια,και για τα μαγουλα με εντονη απόδοση και καλή διαρκεια της famous x!


                                                  CAT WALK MASCARA GOLDEN ROSE(ΠΕΡΙΠΟΥ 4ΕΥΡΩ!)


Για τα ματια,μία νεα μασκαρα μπήκε στην συλλογή μου και ήρθε για να μείνει!Είναι η cat walk της golden rose που ήθελα καιρό να δοκιμασω!Όταν είδα το βουρτσακι δεν ενθουσιαστηκα,μου εκανε εντύπωση το περίεργο σχήμα του!Ωστόσο αυτή η μασκαρα μπορεί να συναγωνιστεί  πολλες επώνυμες και ακριβες!Με ενθουσίασε!Δίνει τρομερό μήκος στις βλεφαρίδες και καλό όγκο!Σας την προτείνω σίγουρα!


                                                CREAM POWDER MINERAL COSMETICS NR.7(2,50ΕΥΡΩ!)


Μία νεα πούδρα δοκίμασα αυτόν τον μήνα καθώς λόγω μαυρίσματος είπα να αφήσω στην ακρη την αγαπημενη μου αλλα ανοιχτόχρωμη πούδρα από avon και σαν εκτατη επιλογή είπα να αναζητήσω μία αλλη πιο σκουρόχρωμη στην αγορα!Με μόλις 2,50ευρώ βρήκα την συγκεκριμενη από mineral cosmetics!Σαν απόχρωση μου εκατσε σωστα αλλα σαν απόδοση,καλυψη και διαρκεια δεν είναι και η καλύτερη επιλογή!Καμία σχεση με την πούδρα της avon,επρεπε λοιπόν να την παρω και σε πιο σκούρα απόχρωση!Όμως αυτή η πούδρα ήταν ενα προιόν που χρησιμοποίησα πολύ αυτόν τον μήνα ίσα ίσα για λίγο χρώμα στο πρόσωπο μου!


                                                       GOLDEN ROSE VELVET MATTE 11(4ΕΥΡΩ!)


Ενα ακόμη νεο κραγιόν στην συλλογή μου!Είναι της golden rose της σειρας velvet matte η απόχρωση 11,ενα πολύ φωτεινό και εντονο φούξια!Που λατρεψα από την στιγμή που το είδα!Η συγεκριμενη σειρα κραγιόν της golden rose,εχει κανει τρομερή επιτυχία και όχι αδικα!Είναι πολύ καλα και οικονομικα κραγιόν!Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν λίγο μεγαλύτερη ενυδατωση σε αυτα τα κραγιόν!Ωστόσο,είναι υπεροχα!Εαν θελετε ενα φωτεινό φούξια ματ κραγιονακι,αναζητήστε το!


                                                     ESSENCE LIQUID EYELINER(ΠΕΡΙΠΟΥ 3ΕΥΡΩ!)


Το εχετε ξανα δει!Σταθερή μου επιλογή από essence!Είναι το liquid eyeliner σε μαύρη απόχρωση!Πολύ καλή διαρκεια και καλή απόδοση!Συχνή αγορα!



                                                CREAM SHOWER HAPPY TIME NIVEA(ΠΕΡΙΠΟΥ 3ΕΥΡΩ!)


Η καθημερινή μου επιλογή για το μπανιο μου ήταν το συγκεκριμενο cream shower από nivea!Σας εκανα αναλυτικό post review για αυτό το προιόν δείτε το εδώ:http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/08/its-happy-time-with-nivea.html


                                                             FAR AWAY AVON 100ML(20ΕΥΡΩ!)


Το αρωμα που επελεξα και φόρεσα περισσότερο για τον μήνα αύγουστο είναι το αγαπημενο από avon,και σε όλες σας γνωστό το faw away!Η συγκεκριμενη είναι η συσκευασία των 100ml!Ναι,100ml!Τι να πώ για αυτό το αρωμα!Γλυκό αρωμα,χαρακτηριστικό που το αναγνωρίζεις από μακρια,και με πολύ καλή διαρκεια!Δεν θα πώ το δικό μου αγαπημενο από avon όμως!


                                                LAVERA ΜΑΛΑΚΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ


Μία νεα μαλακτική μαλλιών που μου εστειλε η lavera και σύντομα θα δείτε σε review εγινε ήδη αγαπημενο προιόν!Δεν λεω περισσότερα,θα ακολουθήσει αναλυτικό review!Ενα πρώτο σχόλιο;Πολύ καλό conditioner!


                                                        ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ YVES ROCHER(7,00ΕΥΡΩ!)


Η πρώτη τονωτική λοσιόν που δοκίμασα είναι η συγκεκριμενη και είναι από την yves rocher η γαλλική εταιρία με τα φυτικα προιόντα!Ενα υπεροχο προιόν!Που δίνει απίστευτη ενυδατωση,τόνωση και δροσια στην επιδερμίδα!Αυτή η λοσιόν είναι για κανονικες προς μεικτες επιδερμίδες(και ας εχω εγώ κανονική προς ξηρή επιδερμίδα!)Την διαλεξα γιατί η σειρα αυτή χαρη στους φυσικούς χυμούς της εχει την ιδιότητα να συλλεγει την υδρασία και να λειτουργεί ως δεξαμενή νερού για το δερμα!Κατι που το δικό μου δερμα εχει αναγκη!Την συγκεκριμενη τονωτική λοσιόν μπορείς είτε να την εφαρμόσεις και να την αφαιρεσεις από το δερμα σου,είτε να την αφήσεις να απορροφηθεί,όπως επιλεγω και εγώ!Την χρησιμοποιώ ως τελευταίο βήμα στον καθαρισμό μου και πραγματικα ότι υπόσχεται κανει!


                               CRANBERRY MASK 3MIN&APRICOT FRUTY SCRUB(5,00ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ!)


Και αλλα δύο προιόντα από yves rocher η μασκα 3λεπτών με cranbnerry και το scrub προσώπου με βερίκοκο!Μπορώ να πώ ότι αν και μασκα και scrub τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθε μερα,γιατί είναι πολύ ήπια η δραση τους,δεν είναι πολύ ισχυρα για την επιδερμίδα και είναι πολύ ευκολόχρηστα!Η μασκα είναι σε μορφή ζελε,μυρίζει υπεροχα φρουτενια τοποθετείται για 3 λεπτα και πολύ εύκολα χωρίς τρίψιμο και δυσκολία αφαιρείται δίνοντας μία λαμψη στην επιδερμίδα και το scrub με τους μικρούς κόκκους του δεν γρατζουναει καθόλου το δερμα,αντίθετα καθαρίζει σε βαθος,αφαιρώντας καθε τυχόν ρύπο της επιδερμίδας σας!Το αρωμα του αν και βερίκοκο δεν με τρελανε!Καθαρίζει όμως υπεροχα!Σε συνδιασμό και τα δύο μαζί,λειτουργούν αψογα ακόμα και για καθημερινή χρήση!Οπότε σας τα προτείνω!

Αυτα ήταν λοιπόν τα προιόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο για τον μήνα αύγουστο!Προιόντα μακιγιαζ και περιποίησης!Αλήθεια,εχουμε καποιο κοινό;Σας επεισα ενδεχομενως για καποια επόμενη σας αγορα;χιχι!Μπορεί να τελειωνει ο αύγουστος,παντως νομίζω ότι όλο τον σεπτεβρη,ο καιρός θα μας παει ετσι!Με ζεστη,δυστυχώς!Δεν αντεχω αλλη ζεστη!χιχι!Ελπίζω να σας αρεσε το post με τα αγαπημενα προιόντα του μήνα,που είχατε να δείτε πολύ καιρό από εμενα!Πείτε μου,πως σας φαίνονται οι φωτογραφίες;Πραγματικα,αφιερώνω πολύ χρόνο στο θεμα φωτογραφία πλεον στο blog μου!Ελπίζω να το εχετε προσεξει!Ελπίζω να σας αρεσει αυτή η αλλαγή!Γιατί παλια,δεν αφιερωνα τόσο χρόνο στις φωτογραφίες!Πως σας φαίνονται λοιπόν;Ακόμα,ήθελα να σας πω ενα ευχαριστώ για την στήριξη σας και την αγαπη που δείξατε στην νεα μου στήλη την diary of my pregnancy στο blog μου!Χαίρομαι να βλεπω τα σχόλια σας και φυσικα,όταν γίνεστε μελη στο blog μου!Ευχαριστώ!Τα λεμε σε επόμενο post!Φιλια!













You Might Also Like

0 σχόλια: