The Diary of my pregnancy!The beginning!#1

5:12:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                               The Diary of my pregnancy!The beginning!#1

                                                 Σας καλωσορίζω στην νεα φρεσκια στήλη του blog μου!

Μπορεί να μην εχει σχεση με καλλυντικα,αγορες καλλυντικών,reviews προϊόντων,είδη περιποίησης σίγουρα όμως εχει να κανει με ομορφια!Εχει να κανει με την ομορφια της ζωής!Το θαύμα της ζωής!Που δεν είναι αλλο από την γεννηση και την εξελιξη της ζωής!Για την γυναίκα είναι η περίοδος της εγκυμοσύνης!Ότι πιο σπουδαίο μπορεί να ζήσει μία γυναίκα!Αλλα και για τον αντρα,που είναι δίπλα στην γυναίκα του και ζει και αυτός από κοντα αυτό το θαυμαστό γεγονός!Και για τους δύο,ειδικα η πρώτη φορα,η πρώτη εγκυμοσύνη είναι μία ανεπαναληπτη και ασύγκριτη εμπειρία!Έτσι συνεβη λοιπόν!Πρίν λίγες μερες εμαθα ότι θα γίνω μητερα!Ότι ενα φασολακι περιμενει να κανει την εξοδο του προς τον κόσμο!Δεν μπορώ να περιγραψω την στιγμή που εμαθα ότι είμαι εγκυος!Πραγματικα,δεν μπορώ!Θυμαμαι μόνο τα δακρυα στα ματια μου!Αυτή ήταν η αντίδραση μου!Τα δακρυα χαρας και συγκίνησης που με το θετικό αποτελεσμα που αντίκρισα αυτόματα ετρεξαν σαν ποταμι!Στις 18/08/2014 λοιπόν πρωί πρωί είχα το θετικό τεστ εγκυμοσύνης στα χερια μου!
Το πρώτο τεστ εγκυμοσύνης που εκανα και ποτε!Μπορεί από ελαχιστα πραγματα-συμπτώματα η απαντηση να ήταν αναμενόμενη!Για εμενα όμως δεν ήταν!Ήταν απίστευτη η θετική ενδειξη στα ματια μου!Δεν το πίστευα!Όσο και αν το ακουγα,δεν το είχα πιστεψει!Ίσως για να μην ενθουσιαστώ,πριν σιγουρευτώ!Μετα από 5μερες καθυστερηση λοιπόν,επιτελους εμαθα τι συμβαίνει!Γιατί τόση κούραση χωρίς λόγο και τόση υπνηλία!Τελικα,όλα τα εκανε αυτό το μικρό φασολακι!Χαλαλι του όμως!
           Η πρώτη επίσκεψη στον γιατρό εγινε γρήγορα!Δεν ήθελα να χασω χρόνο!Ανυπομονούσαμε να μαθουμε για το φασολακι!Τελικα,δεν μπορεσαμε να το δούμε,όπως πιστεύαμε!Απλα,επιβεβαιώθηκε η εγκυμοσύνη!Μου είπαν ότι είμαι 5εβδομαδων(το ήξερα όμως ήδη χάρη στους ηλεκτρονικούς υπολογισμούς μεσω ίντερνετ και τα ηλεκτρονικα ημερολόγια εγκυμοσύνης χαχα!)με ζύγισαν(46κιλα η μαμα!)και μου πήραν την πίεση!Τίποτα αλλο φοβερό!Φυσικα,κλείσαμε το επόμενο σύντομο ευτυχώς ραντεβού για να γίνει ο πρώτος υπερηχος επιτελους!Και το πόσο ανυπομονώ δεν λεγεται!Επίσης,ο γιατρός μου έδωσε μόνο το πρώτο συμπλήρωμα που για αρχή πρεπει να παρω,και δεν είναι αλλο από τον σίδηρο φυσικα!Για αρχή αυτό,τίποτα αλλο!
         Ανυπομονούμε λοιπόν μεχρι τον πρώτο υπερηχο!Μεχρι την επιβεβαίωση ότι όλα πανε καλα και μεχρι να μπορεσουμε όσο μικρό και αν είναι να το δούμε!Μεχρι τότε όμως,η κοιλίτσα παρακαλώ μεγαλώνει!Ναι ήδη!Ήδη η κοιλίτσα,εχει αρχίσει και φουσκώνει!Απίστευτο;Κι όμως αληθινό!Αρχίζει να μεγαλώνει!Πλεον είμαι στις 6 εβδομαδες,σε λίγο αρχίζει να σχηματίζεται το μωρο!Ακόμα,δεν μπορώ να το πιστεψω!Νομίζω ότι ονειρεύομαι!Τελικα,ο Θεός αποφασίζει πότε θα σου στείλει το θαυματακι σου!Σε 8 μήνες λοιπόν εχοντας πανε όλα καλα.θα ερθει το δικό μας θαυματακι!Και ήδη το ονειρευόμαστε δίπλα μας!
        Δεν υπαρχει μεγαλύτερη ευτυχία!Μεγαλύτερη συγκίνηση!Αυτό είναι το νόημα της ζωής!Η εξελιξη της ζωής!Ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας,με εσας που με διαβαζετε τόσο καιρό και με στηρίζετε αυτό το υπεροχο γεγονός της ζωής μου!Μεσα από αυτήν την στήλη θα μοιραζόμαστε τους 9 υπεροχους μήνες της εγκυμοσύνης μου,θα σας περιγραφω τις στιγμες μου,θα σας μεταφερω το πως είναι αυτή η εμπειρία που βιώνω!Καποιες μανούλες θα γνωρίζουν ήδη,θα το εχουν ζήσει και ίσως καταφερω να τους θυμίσω αυτήν την περίοδο της ζωής τους όσο πιο γλυκα μπορώ,αλλες αναγνώστριες ίσως σας πετυχαίνω και εσας σε αυτήν την υπεροχη φαση της ζωής σας και αλλες κοπελες ίσως μαθουν κατι από αυτήν την στήλη και γνωρίσουν λίγο πως είναι αυτή η σιτγμή για μια γυναίκα και να ονειρευτούν την δική τους εγκυμοσύνη για το μελλον τους!Θα χαρώ να μου γραφετε στα σχόλια τις δικες σας εμπειρίες και συναισθήματα!Να μου πείτε εαν εχετε βιώσει και εσείς αυτήν την περίοδο στην ζωή σας η εαν θελετε σύντομα να γίνετε μητερα!Θα χαρώ να σας βοηθήσω όσο μπορώ,με τις δικες μου γνώσεις πλεον γύρω από αυτόν τον φανταστικό κόσμο!Σας εύχομαι όσες επιθυμείτε ενα παιδακι,σύντομα να μείνετε εγκυες!Θα τα πούμε στο επόμενο post που ελπίζω να περιεχει τον πρώτο μου υπέρηχο!Πείτε μου πως σας φανηκε αυτή η ιδεα των νεων μου post και η νεα μου στήλη στο blog μου!
Φιλια κορίτσια!Τα λεμε στο επόμενο the diary of my pregnancy post!

You Might Also Like

0 σχόλια: