CHRISTMAS TAG!

5:56:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

CHRISTMAS TAG!




Καλό μήνα!Ήρθε ο μήνας των Χριστουγέννων!Τι καλύτερο από ενα χριστουγεννιατικο tag;Το συγκεκριμενο tag το είδα από http://mybeautylaw.blogspot.gr/2014/12/christmas-tag-2014-greek-edition.html!


-Αγαπημενη Χριστουγεννιατικη ταινία;


 

•ενταξει υπαρχει αλλη ταινία που να συμβολίζει πιο εντονα τα Χριστούγεννα;Φυσικα μόνος στο σπίτι!Οι καλύτερες χριστουγεννιατικες ταινίες που από μικρή εβλεπα καθε χρόνο!



-Εχεις περασει Χριστούγεννα με χιόνι;


•Δεν θυμαμαι!Θυμαμαι χρονια με χιόνι όμως δεν θυμαμαι εαν ήταν Χριστούγεννα!Θελω όμως Χριστούγεννα με χιόνι!




-Που περνας συνήθως την ημερα των Χριστουγεννων;


Σπίτι οικογενειακα!



-Ποιο είναι το αγαπημενο σου χριστουγεννιατικο τραγούδι;






-Ανοίγεις τα δώρα σου την Παραμονή των Χριστουγεννων;


Την Πρωτοχρονια!




-Ποια καθιερωμενη συνήθεια εχεις κατα την περίοδο των χριστουγεννιατικων διακοπών;


Μικρή είχα να ντύνομαι αγιος βασίλης!χαχα!Τώρα θα ελεγα ότι εχω στη σκεψη μου τι θα φορεσω τα Χριστούγεννα,το μακιγιαζ μου κλπ.Η αγορα καποιου φουστανιού ίσως!Και φυσικα συνήθεια μου είναι να περναω τα Χριστούγεννα οικογενειακα!



-Στολίζεις αληθινό η ψεύτικο δεντρο;



                  Εννοείται ψεύτικο!Είναι απαραδεκτο να χαλαμε την φύση μας για το κεφι μας!



-Ποιο είναι το all time favourite χριστουγεννιατικο γεύμα και χριστουγεννιατικο γλυκό;

Το κοτόπουλο μου θυμίζει Χριστούγεννα!


Και το ρολό!


Οτιδήποτε κοκκινιστό!Όπως κρεας!


Και οι χυλοπίτες μου θυμίζουν παραδοση!

Σοκολατενια μπισκότα!


απόλυτο χριστουγεννιατικο γλυκό!


Οτιδήποτε σοκολατενιο!


Κεικ σοκολατας!


Σοκολατακια χριστουγεννιατικα!





-Ειλικρινα σου αρεσει καλύτερα να δίνεις η να λαμβανεις δώρα;


Εφόσον εχω χρήματα και τα δύο!Μου αρεσει πολύ να κανω πρωτότυπα δώρα που συμβολίζουν κατι!




-Ποιο θα ήταν το ιδανικό μερος να επισκεφθείς αυτή την περίοδο των διακοπών;

Από Ελλαδα,πρώτος προορισμός Αραχωβα για πολύ χιόνι!



Δεύτερος προορισμός η Εδεσσα που θεωρώ πολύ χειμωνιατικη πόλη!

                                                           

Τρίτος προορισμός Δραμα-Ονειρούπολη!


από ξενες χώρες σίγουρα Παρίσι!





-Είσαι καλή στο τύλιγμα δώρων η αποτυγχανεις παταγωδώς;


Είμαι καλή στα δώρα γενικα!



-Η πιο αξιομνημόνευτη στιγμή εως τώρα από τις χριστουγεννιατικες διακοπες σου;

Περυσι τα Χριστούγεννα εγινε ο αρραβώνας μου!Ήταν Χριστούγεννα προετοιμασίας αφού όλα φιαχτήκαν από τα χερακια μας(εκτός το φαγητό!)Ήταν τα πιο όμορφα Χριστούγεννα πολύ ζεστα και συμβολικα!



-Πως ανακαλυψες την αλήθεια γύρω από τον Αγιο-Βασίλη;


•Δεν θυμαμαι πως!Θυμαμαι όμως ότι από μικρή εκανα εγώ τον αγιο βασίλη!χαχα!



-Θετεις μία λίστα με στόχους που θελεις να εκπληρώσεις για το νεο ετος;Και αν ναι,είσαι συνεπής σε αυτούς;


Όχι!Δεν μου αρεσει να προγραμματίζω!Μου αρεσουν τα όνειρα αλλα όχι τα σχεδια!





Σας εύχομαι ολόψυχα αυτός ο μήνας να σας φερει ότι επιθυμείτε!Να περασετε όμορφα τις γιορτες!Σύντομα με πιο χριστουγεννιατικα αρθρα ομορφιας!Πείτε μου καποια ιδεα χριστουγεννιατικου post που θα θελατε να κανω!Και φυσικα όσες το διαβασετε αυτό το tag να το κανετε!Φιλια! 






You Might Also Like

0 σχόλια: