HAULS

LOVIE HAUL!

8:00:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

LOVIE HAUL!

Γεια σας!Σήμερα σαε εχω ενα haul αποκλειστικα της lovie!Ελληνική εταιρία,ποιοτική,οικονομική!Λόγω της γιορτής μου και όχι μόνο ο καλός μου με πήγε lovie!Και να τα αποτελεσματα!Ας δούμε τι επελεξα!Για ότι εχω δοκιμασει θα υπαρξει και μια μικρή αποψη σαν review!Για ότι δεν εχω δοκιμασει σε συνεχεια!

ΣΚΙΕΣ:


Δυο σκιες που επελεξα μία ματ λευκή απόχρωσης 30 απο την σταθερή σειρα της lovie με μονες σκιες!Την εχω δοκιμασει την πηρα για την εσωτερικη γωνια και ειναι πολυ καλη!Η δεύτερη είναι από την σειρα cotto eyeshadow σκιες σαν μορφή teraccotta που δεν εχουν ξεκαθαρο χρωμα και περιεχουν λιγο glitter!Είναι η απόχρωση 105 ενα μπλε μεταλλικο με λιγο γκρι!Οι αποδοσεις τους εξαιρετικες,η διαρκεια τους καλη!Κοστιζει 1,25 και 2ευρω αντιστοιχα!




Αλλη μια σκια σε μορφη μολυβι της σειρας diamond eyeshadow waterproof ειναι η 306 αλλο ενα μεταλλικο μπλε που σβηνει ευκολα και για smokey μακιγιαζ!Θεωρω εξαιρετικη την συσκευασια αυτων των μολυβιων σκιων λογω της χρωματιστης πετρουλας που εχει στο κατω μερος που δειχνει το χρωμα της σκιας που εχετε επιλεξει!Το διαμαντακι!Για αυτο και η ονομασια αυτης της σειρας!Με αυτο τον τροπο μπορεις ευκολα να βρισκεις την αποχρωση που θες στα καλλυντικα σου!(τιμη 3ευρω!)

                                                                    ΜΟΛΥΒΙΑ:


Απο μολυβια ματιων επελεξα 3 αποχρωσεις!Την no.02 ενα πιο σκούρο μπλε που ανήκει στην σειρα smooth touch(τιμη 1,50ευρω!),ενα μεταλλικο γαλαζιο με λιγο glitter no.403 που ανηκει στην σειρα metallic stars με τις χαριτωμενες συσκευασιες(τιμη 2ευρω)και ενα μαυρο το no.01 της κλασσικης σειρας!(τιμη 1,50ευρω!)Τα θεωρω υπεροχα μολυβια μαλακα,με πολυ καλη αποδοση και διαρκεια σε πολυ καλη τιμη!Σας τα προτεινω!

ΚΡΑΓΙΟΝ:



Lovie χωρις κραγιον γινεται;Δεν γινεται!Επελεξα μονο κοκκινες αποχρωσεις!Απο την κλασσικη σειρα επελεξα το νουμερο 46 μια κατακοκκινη επιλογη,αρκετα σταθερο με τελεια αποδοση!Και ενα νεο απο την lovie!Η νεα σειρα κραγιον της lovie με μονο κοκκινες αποχρωσεις(συνολικα 6 νομιζω)με διαφορετικες συσκευασιες αυτη τη φορα!Πιο γιορτινες θα ελεγα!Πηρα την αποχρωση 254 ενα κοκκινο με ελαφρυ ροζ τελειωμα και το νουμερο 256 ενα κοκκινο πιο απαλο!Σαν συσταση εχουν διαφορετικη,ειναι λιγοτερο σταθερα και με οχι τοσο καλη αποδοση!Ολα ομως ενυδατικα!Τα νεα κραγιον κοστιζουν 3ευρω αντι για 2 που κοστιζουν τα υπολοιπα!


Ενα μολυβι για τα χειλη το νουμερο 30,ενα berry χρωματακι!Δεν το εχω δοκιμασει ακομα!Είναι λιγο πιο σκληρο απο οτι τα υπολοιπα μολυβια που διαλεξα!(τιμη 1,50ευρω!)

ΝΥΧΙΑ:



Ενα σετ που ηθελα να δοκιμασω της konad το double side stamp set που περιεχει το εργαλειο που αποτυπωνει απο τον δισκο το σχεδιο και το μεταφερει στο νυχι με δυο μεγεθη για σταμπα ενα μεγαλο και ενα μικρο καθως και ενα ξυραφακι που καθαριζει τον δισκο απο το υπολοιπο μανο που δεν χρειαζεται ωστε να βγει με χρωμα μονο το σχεδιο που επιλεγεις!Ξεχωριστα πηρα τον δισκο με τα σχεδια που περιεχει 7 διαφορετικα!Σαν ιδεα ειναι πολυ καλη ομως ακομα δεν την εχω δοκιμασει καλα για να σας πω!Μια φορα πηγα να την δοκιμασω και δεν μου εβγαινε το σχεδιο δεν μεταφεροταν απο τον δισκο στο εργαλειο και στο νυχι!Θα το δοκιμασω καλυτερα και θα σας πω!Στις οδηγειες λεει οτι το μανο που πρεπει να χρησιμοποιειται πανω στο σχεδιο που θελετε να βγαλετε πρεπει να μην ειναι καινουργιο για να μην ειναι αραιο!Θελει πηχτο!Εδω μπορειτε να δειτε πως χρησιμοποειται: http://www.konadnail.gr/wwwgreek/zografiki-nixion.asp Το σετ κοστιζει 4ευρω και ο δισκος 5ευρω!Το εχετε δοκιμασει εσεις;




4 μανο φυσικα!Απο την μονιμη σειρα που εχω ξανα αγορασει,μια μπλε αποχρωση no.133,ενα κλασσικο κοκκινο το no.58 και ενα φουξ-κοκκινο χρωματακι no.41α!Γενικα εχουν πολυ καλη αποδοση με ενα περασμα και καλη διαρκεια!Μια πολυ ομορφη αποχρωση της σειρας spreed dry 60'' που δεν ειχα ξανα δοκιμασει το νουμερο 443 ενα τελειο γκρι!Το δοκιμασα μια φορα στεγνωνει γρηγορα αλλα οχι τελειως!Απο διαρκεια μετρια!(τιμη 1,50ευρω!)


Πηρα και ενα top coat που υποσχεται spreed dry!Δεν το εχω δοκιμασει ακομα!(τιμη 1,50ευρω!)

Αυτες ηταν οι αγορες-δωρα μου απο lovie!Τι απο αυτα εχετε δοκιμασει εσεις και τι αλλο μου προτεινετε να δοκιμασω;Τα λεμε σε επομενο haul!Φιλια!




You Might Also Like

0 σχόλια: