IT'S A BOY!

4:22:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                            IT'S A BOY!

Μαθαμε και το φυλο!Σας ειχα πει οτι θα σας το ελεγα μολις το μαθαινα!Καναμε τον υπερηχο και επιτελους μαθαμε οτι ειναι....αγορακι!Φανηκε καθαρα!Η χαρα μου ειναι απεριγραπτη,πως και πως το περιμενα και το ηθελα!Δεν ξερω εαν το διαισθανομουν αλλα ξερω οτι βαθια μου το περιμενα και το ηθελα πολυ!Να ακουσω οτι ειναι αγορακι!
Φτασαμε στον 5ο μηνα λοιπον,μαθαμε το φυλο και ολα κυλουν!Καποιες δυσκολιες της εχω στην εγκυμοσυνη μου λογω χαμηλου αιματοκριτη,ομως ελπιζω ολα να πανε καλα!Το τελευταιο καιρο το αισθανομαι κιολας!Αισθανομαι την κινηση του!Κλωτσαει,μας δειχνει οτι ειναι εδω μαζι μας!Ειναι το πιο ωραιο συναισθημα,να το νιωθεις μεσα σου!Ακομα δεν το εχω συνειδητοποιησει βεβαια!χαχα!Γιατι;Ακομα και τωρα που το αισθανομαι!Αυτο που θελω ειναι να ειναι γερο,ολα να ακολουθησουν καλα,να φανω δυνατη και να το κρατησουμε στην αγκαλια μας!Να ειμαστε καλα!
Ειναι 376 γραμμαρια!χαχα!Να πω χρονια πολλα στους εορταζοντες και φυσικα στον αντρα μου!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!



You Might Also Like

0 σχόλια: