The diary of my pregnancy!Baby is coming....

5:47:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                   The diary of my pregnancy:baby is coming....



Μετα απο λιγο καιρο ειμαι εδω με νεο αρθρο στη στηλη the diary of my pregnancy για να σας μεταφερω τα νεα μου!Στις 22 του μηνα λοιπον 22/3 μπαινω στον μηνα μου και θα αναμενουμε πλεον τον πριγκιπα να ερθει!Ευτυχως,μεχρι στιγμης ολα πηγαινουν καλα,εκανα τον τελευταιο υπερηχο και ολα εδειξαν ομαλα!Οσον αφορα την περιοδο της εγκυμοσυνης μου τωρα,να σας πω οτι τους τελευταιους μηνες υπαρχει συχνη κουραση και αδυναμια και βασικος λογος ο αιματοκριτης μου που επεσε αρκετα λογω εγκυμοσυνης και γρηγορα χρονικα,με αποτελεσμα να με ταλαιπωρουν καποιες ταχυπαλμιες και μια πιο συχνη κουραση!Αυτο λοιπον ετυχε στη δικη μου εγκυμοσυνη καθως κι ο ανεβασμενος θυροειδης(που πριν δεν υπηρχε φυσικα κανενα προβλημα)ειναι η πρωτη ορμονη μου που αντεδρασε λογω εγκυμοσυνης!Ολα αυτα ομως μετα θα επανελθουν κανονικα,ετσι πρεπει σιγα-σιγα!Ευτυχως ζαχαρο και αλλα τυχον θεματα δεν μου προεκυψαν!Και οσον αφορα τα κιλα,χωρις να εχω αλλαξει κατι απο τις διατροφικες μου(ανθυγιεινες)προ-εγκυμοσυνης συνηθειες φυσικα πηρα καποια κιλα(δεν εμεινα στα 46που ημουν πριν)και ειναι λογικο αλλα χωρις καποια σωματικη εμφανη αλλαγη(περα απο την κοιλιτσα που ειναι μικρη οπως μου λενε χαχα!)δεν εχει αλλαξει κατι λοιπον στην εικονα του σωματος μου απο πριν απλα θα ελεγα μια πιο ομορφη καμπυλοτητα δημιουργηθηκε κανοντας ετσι τα ρουχα μου πιο εφαρμοστα απο πριν που δεν ηταν!αρα καλυτερα τωρα!χαχα!Πραγματικα περα απο την κοιλιτσα δεν υπαρχει καποια αλλη διαφορα λογω εγκυμοσυνης και ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη για αυτο γιατι το ειχα ενα αγχος και παρολα αυτα δεν προσεξα καθολου την διατροφη μου,δεν στερηθηκα τιποτα και ενω πηρα μερικα φυσιολογικα κιλα δεν αλλαξε η εικονα μου!Ουτε ρουχα εγκυμοσυνης φορεσα καθολη τη διαρκεια φορουσα τα ρουχα που ειχα και πριν μεχρι τωρα(οποτε δεν ειναι κατι απαραιτητο η αγορα ρουχων εγκυμοσυνης να ξερετε)Θελω να σας δειξω φωτογραφια του προτελευταιου υπερηχου και συγκεκριμενα του υπερηχου β'επιπεδου που εκανα τον 6ο-7ο μηνα και η εικονα του ηταν 3D!Ηταν πραγματικα απιστευτο το πως βλεπαμε τοσο αληθινα και ζωντανα το μωρο μεσα στη κοιλια,τι κανει,πως κινεται..κουνουσε τα χερακια του,τα εβαζε συνεχως κοντα στο προσωπο του,καταπινε..μαγικο!Θα επρεπε ολοι οι υπερηχοι να γινονται ετσι και στα δημοσια νοσοκομεια!Βλεπεις το προσωπο του παιδιου σου!
Να το αγορακι μου!Οπως βλεπετε εχει τα χερακια του στο προσωπο του με πολυ στυλ(χαχα)και φαινονται και τα μαλλακια του!Μολις μας το εδειξαν σε 3D,ξαφνιαστηκαμε τοσο ευχαριστα!Εκανα και τον τελευταιο υπερηχο προσφατα το doppler και ολα εδειξαν μια χαρα με βαρος του μωρου 2.100k.Ο γιατρος μου ειπε οτι βλεπει να φτανει μεχρι 3.300k.ο μπεμπης!Για να δουμε!
Ειμαστε στον 8μηνα και κατι λοιπον με τελικη ημερομηνια τοκετου 22/4!Ελπιζω να πανε ολα καλα και σωστα στην ωρα τους γιατι πραγματικα εχω αγχωθει και εχω πολυ αγωνια!Να ευχηθω σε ολες σας να ειστε καλα,οσες εχετε παιδακια να σας ζησουν και οσες θελετε να αποκτησετε να αποκτησετε συντομα!Θα χαρω να σας δω στα σχολια!



You Might Also Like

0 σχόλια: