HAULS

HAUL FROM MAQUILLALIA E-SHOP!

8:34:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                    HAUL FROM MAQUILLALIA E-SHOP!



Πριν καποιες μερες εκανα την πρωτη μου αγορα απο το ισπανικο site http://www.maquillalia.com/  και ο βασικος λογος της παραγγελιας μου ηταν αρχικα το mary-lou manizer απο the balm μιας και οι τιμες στο συγκεκριμενο site ειναι πολυ χαμηλοτερες απο οτι βρισκεις τα συγκεκριμενα καλλυντικα και εταιριες εδω στην Ελλαδα!Οι διαφορες τιμων ειναι μεγαλες!Αυτες ηταν οι αγορες μου:


mary-loo manizer highligter the balm


Οπως σας ειπα ο λογος της παραγγελιας μου το highligter mary-loo manizer απο the balm,ενα προιον μακιγιαζ που ηθελα καιρο να αποκτησω και εχω ακουσει τα καλυτερα!Η συσκευασια του πολυ vintage και προσεγμενη και η αποχρωση του θεωρω ιδανικη για την χρηση που προοριζεται με μια πρωτη εικονα!Δεν το εχω δοκιμασει ακομα,αναμενετε καποιο review συντομα!Σε τιμη μολις 12,70ευρω!Βρειτε το προιον εδω:

-http://www.maquillalia.com/balm-mary-manizer-highlighter-p-6191.html



                                               make up revolution lipstick

Μια εταιρια που ηθελα να δοκιμασω κυριως τα κραγιον της(η συγκεκριμενη σειρα θυμιζουν τα κραγιον της mua)ειναι η make up revolution!Τα κραγιον αυτα κοστιζουν μονο 1,45ευρω και η συσκευασια τους ειναι πολυ καλη για την τιμη τους,αφου στο καπακι του κραγιον απεικονιζεται και η αποχρωση του προιοντος κατι που βολευει πολυ και στην αποθηκευση και γενικα στην χρηση!Ποιοτικη συσκευασια για την αξια της τιμης!Διαλεξα την αποχρωση dazzle ενα εντονο φουξ-ροζ χρωματακι!Οταν το δοκιμασω θα σας πω περισσοτερα ως προς την συσταση,την αποδοση,την διαρκεια!Βρειτε το προιον εδω:


-http://www.maquillalia.com/makeup-revolution-amazing-lipstick-dazzle-p-12343.html



                                               batiste dry shampoo

Νεα μοδα στα προιοντα περιποιησης και στη beauty κοινοτητα τελευταια ειναι τα dry shampoo!Δεν μπορουσα να μην δοκιμασω κι εγω καποιο!Μια απο τις πιο γνωστες εταιριες dry shampoo που κυκλοφορει πολλα διαφορετικα ειδη και μεγαλη ποικιλια ειναι τα dry shampoo batiste!Διαλεξα φυσικα αυτο με το κερασι(cherry)στα 200ml μονο 3,99ευρω!Δεν ειχαν πολυ κυκλοφορησει τα συγκεκριμενα στην Ελλαδα,τωρα τα εφερε το eyewish.gr(οχι ολα τα ειδη)και φυσικα σε λιγο πιο αυξημενη τιμη!Το εχω δοκιμασει δυο φορες,μυριζει ομορφα(οχι πολυ εντονα)και με διευκολυνε στο χτενισμα των μαλλιων μου!Αυτα ως πρωτες παρατηρησεις!Εγω το χρησιμοποιησα σαν να χρησιμοποιω καποιο αλλο προιον styling!Η χρηση του γενικα ειναι για ενδιαμεσα στις μερες που εχουν περασει απο το λουσιμο των μαλλιων σας μεχρι το επομενο(π.χ.την δευτερη μερα)και χρειαζεστε ανανεωση!Σε λιγο καιρο review!Βρειτε το προιον εδω:


-http://www.maquillalia.com/batiste-shampoo-200ml-cherry-p-11084.html



                                                i love...body spray

Αγαπημενη εταιρια προιοντων σωματος που βρισκουμε και εδω στην Ελλαδα η i love...Το συγκεκριμενο προιον της i love...ηθελα πολυ να το δοκιμασω μιας και η συγκεκριμενη σειρα raspberry&blackberry της εταιριας μου αρεσει πολυ σαν μυρωδια(εχω αφρολουτρο και κρεμα σωματος)και ηθελα και το body spray ειδικα τωρα που ο καιρος ανοιγει και προτιμω τα body mist απο αρωματα-κολωνιες!Μυριζει οντως υπεροχα,φρουτωδη και ξεσηκωτικο,σε μια βολικη συσκευασια των 100ml ιδανικη για μεσα στην τσαντα!Θα σας πω περισσοτερα για την διαρκεια του!Εδω το εβρισκα στα 5,50ευρω και το πηρα μονο 2,90 απο το site αυτο!Βρειτε το προιον εδω:


-http://www.maquillalia.com/love-raspberry-blackberry-refreshing-body-spritzer-p-15624.html


Τα μεταφορικα για παραγγελιες εως 2κιλα και αξιας εως 50ευρω ειναι 4,99ευρω με μεθοδο αποστολης κουριερ στο σπιτι με παραδοση μεσα σε 5-10μερες εντος Ευρωπης!Εμενα η παραγγελια μου ηταν 1κιλο αξιας 17,39ευρω και μου χρεωσαν μεταφορικα 4,12ευρω με μεθοδο κουριερ χωρις φπα ομως!+Το φπα 4,52 ευρω πληρωσα συνολικα με μεταφορικα 26,03ευρω!Δεν γνωριζα για το φπα οπως και να εχει ομως συμφερει γιατι και εδω στην ελλαδα σε πολλα eshop με μεθοδο αντικαταβολης τα μεταφορικα σου φτανουν κοντα στα 5ευρω!Το συγκεκριμενο site εχει εκπληκτικες τιμες,βρισκεις προιοντα και εταιριες σε πολυ χαμηλοτερες τιμες απο οτι στην Ελλαδα!Σιγουρα σας προτεινω να του ριξετε μια ματια!Η παραγγελια μου,μου ηρθε σε 11μερες μονο!Εγω πληρωσα με μεθοδο paypal που γενικα προτιμω!Αυτο ηταν το mini haul μου απο ενα site ανακαλυψη για μενα που θα ξανα προτιμησω!Συντομα review των προιοντων!Φιλια!



You Might Also Like

0 σχόλια: