HAULS

It's a mini haul!

9:19:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                   It's a mini haul!


Μου αρεσουν τα haul!Μικρα,μεγαλα haul να ειναι!χαχα!Η αληθεια ειναι οτι οσο αφορα το blogging επειδη εχει να κανει με αναγνωση τα τεραστια haul ειναι λιγο κουραστικα!Οποτε λοιπον μαζευω καποιες αγορες μου ειτε συγκεκριμενες(π.χ.απο ενα μαγαζι)ειτε διαφορες,και σας τις δειχνω σε mini haul!Τα haul ειναι για να μας δινουν ιδεες αγορας,να βλεπουμε τι νεο κυκλοφορει,να βρουμε ισως κατι που θα μας ταιριαξει και θα θελησουμε να το αποκτησουμε,τι αξιζει σαν αγορα και τι οχι!

•προιοντα χειλιων:


√ seventeen matte 27
Τα matte κραγιον της seventeen ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου κραγιον και μια σιγουρη ασφαλη επιλογη για νεα αγορα!Ειναι ματ,εχουν πολυ καλη διαρκεια και απλωνονται ευκολα στα χειλη!Η συγκεκριμενη αποχρωση 27 ειναι ενα εντονο φουξια καλοκαιρινο(fluo)χρωματακι!Ιδανικο για μαυρισμενες επιδερμιδες!Θελω να αποκτησω κι αλλες αποχρωσεις αυτης της σειρας!(μεχρι τωρα εχω 3!)

√ baolishi 23
Πρωτη φορα δοκιμασα κατι απο τη συγκεκριμενη οικονομικη εταιρια!Ηταν μια αυθορμητη αγορα σε περασμα οικονομικων καλλυντικων που επεσε το ματι μου!Δεν το εχω φορεσει στα χειλη,συμφωνα με το swatch του ειναι ενα πολυ ενυδατικο κραγιον,χωρις εντονη αποδοση που μου θυμιζει περισσοτερο lip balm με χρωμα!Υπεροχο φρουτενιο αρωμα!

√ avon ultra colour indulgence spf15 garden rose
Η νεα σειρα κραγιον της avon η ultra colour indulgence με spf 15(κατι θετικο!)Η σειρα αυτη εχει πολλες αποχρωσεις κραγιον!Η garden rose που επελεξα να δοκιμασω ειναι μια πολυ ομορφη ροζ αποχρωση ιδιαιτερη και μυριζει πολυ ομορφα!Αυτη η σειρα κραγιον περα απο ενυδατωση,υποσχεται πιο πλουσιο χρωμα!Το εχω δοκιμασει μια φορα στα χειλη,ειναι πολυ ενυδατικο,κρεμωδη συσταση αλλα χωρις αρκετα εντονη αποδοση χρωματος!Οποτε ειναι για πιο light εμφανισεις!χαχα!

√ lip pencil pink candy 08
Πολλες γνωριζετε την συγκεκριμενη οικονομικη εταιρια λογω κυριως των βερνικιων της,των κραγιον και των μολυβιων της!Η συγκεκριμενη ροζ αποχρωση εχει εντονη αποδοση και ταιριαζει πολυ για συνδιασμο με τα υπολοιπα κραγιον που αγορασα!Η υφη τους σαν μολυβια χειλιων δεν ειναι ουτε βουτυρενια(στυλ essence)ουτε πολυ σκληρα!Θα τα προτιμουσα πιο μαλακα!Διαρκεια ακομα δεν γνωριζω!Τιμη 1ευρω!

Swatches των προιοντων!


•προιοντα ματιων:


√ erre due luxury waterproof 01
Γνωριζετε την αγαπη μου για τα luxury αδιαβροχα μολυβια ματιων της erre due!Βουτυρενια υφη,εντονη αποδοση χρωματος,με συσταση υγρου eyeliner ιδανικα για το πανω βλεφαρο και εξωτερικη γραμμη,αγορασα με το που μου τελειωσε ξανα την μαυρη αποχρωση!Εγω το χρησιμοποιω κυριως για περιγραμμα και στη θεση υγρου eyeliner!Συντομα θα αγορασω πιο ανοιξιατικες/καλοκαιρινες αποχρωσεις!Τιμη 5,50ευρω!

√ erre due eccentric eyeliner black 01
Η erre due αποτελει πλεον για μενα ιδανικη εταιρια για προιοντα ματιων!Πηρα πρωτη φορα να δοκιμασω υγρο eyeliner της εταιριας με πινελακι πολυ σταθερο και παχυ που δεν κουνιεται κατα την τοποθετηση(κατι πολυ σημαντικο)σε μαυρη αποχρωση!Ειναι πολυ σταθερο απο διαρκεια και εχει εντονη αποδοση χρωματος!Επισης ευκολοχρηστο προιον!Πολυ ωραιο!Τιμη 6,10ευρω!

√ mascara kiazhimei-the prodigious waterproof
Καμια φορα απο πολυ οικονομικες εταιριες τυπου 1ευρω,δεν περιμενουμε πολλα και ειμαστε λιγο προκατειλημενες πριν αγορασουμε κατι!Καποιες φορες ομως γνωριζουμε οικονομικες εταιριες και προιοντα που μας διαψευδουν!Ετσι και η συγκεκριμενη αξιολογη μασκαρα
 αξιας 1ευρω!Αδιαβροχη,δινει πολυ ομορφο μηκος στις βλεφαριδες και εντονη αποδοση χρωματος!Δεν το περιμενα!Και ετσι,την επομενη φορα την αγορασα x3!


Τελευταιο προιον ενα αρωματακι απο την αξιολογη εταιρια ventus που προσφατα γνωρισα σαν εταιρια και θα ακολουθησει συντομα review!Τα συγκεκρενα αρωματακια στα 30ml τα πετυχα 1+1 στα 3ευρω και κατι,οποτε αξιζαν!Σαφως επελεξα την πιο γλυκεια εκδοχη τους(χαχα)την choco-cookies!Ενα αρωμα για φαγωμα!Η διαρκεια τους σαν αρωματα ειναι μετρια!Οι συγκεκριμενες συσκευασιες ειναι οτι πρεπει για την τσαντα!

Αυτο ηταν το mini haul μου με διαφορες αγορες!Ελπιζω να σας αρεσε!Πειτε μου εαν εχετε δοκιμασει τα luxury μολυβια ματιων της erre due τι αποχρωσεις σας αρεσαν και μου προτεινετε!
Να σας πω επισης κοριτσια,οτι εχω μπει στο μηνα μου και αναμενω ανα πασα ωρα και στιγμη να ερθει ο μπεμπης!Εαν θελετε λοιπον να μαθετε νεοτερα μου οταν συμβει το ευτυχες γεγονος σας περιμενω στη σελιδα μου στο facebook:
(Katia's beauty world")

https://m.facebook.com/profile.php?id=550032891746617

Και στο instagram:
(Follow Katianikos)Ειναι το προσωπικο μου προφιλ!

https://instagram.com/katianikos/

Σας περιμενω πραγματικα να τα πουμε και στα αλλα social media,να γνωριστουμε καλυτερα!Θα χαρω να σας δω εκει και να ανταλλαξουμε σχολια και μηνυματα!



Και για το τελος δυο φωτο μου απο τον πολιτικο μου γαμο!χαχα!Και ναι,αλλαξα το μαλλι μου!Παει το κοκκινο!Θα τα πουμε σε επομενο post αν και σας περιμενω σε σχολια και fb,instagram!Φιλια!




You Might Also Like

0 σχόλια: