REVIEWS

ΨΙΤ: ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ!REVIEW!

12:13:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                    ΨΙΤ ΑΡΩΜΑΤΟΠΩΛΕΙΟ-REVIEW:


            Γεια σας κοριτσάκια!Τι σας έχω σήμερα;Τι σας έχω;Είμαι πολύ χαρούμενη!Τι παρέλαβα και είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω για να σας πω την γνώμη μου;Υπέροχα προιόντα από το αρωματοπωλείο ΨΙΤ που βρίσκεται στην Φλώρινα,ένα πραγματικά υπέροχο κατάστημα σκέτο ομορφιά και άρωμα!Τι έχει το κατάστημα ΨΙΤ;Έχει ποικιλία αρωμάτων τύπου απομίμηση πολλών επώνυμων και ακριβών αρωμάτων όπως είναι: armani,dkny,burberry,chanel,moscino,dolce&cabbana,gucci,jadore,dior,lacoste,prada,bvlgari, και άλλα πολλά!Επίσης,βγάζει τα ίδια αρώματα και σε κρέμες σώματος κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό αφού μπορείτε να επιλέξετε άρωμα και κρέμα ίδιας μυρωδιας για ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα με μεγάλη διάρκεια σε όλο σας το σώμα!Ακόμα εχει αφρόλουτρα,κρέμες προσώπου,σαπούνια προσώπου και σώματος ελαιόλαδου και γλυκερίνης(το οποίο μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα τον τύπο επιδερμίδας σας)και κάτι πολύ πρωτότυπο νεροκολώνιες!Που εγώ προσωπικά δεν είχα ξανά ακούσει να υπάρχει κάτι τετοιο!Θα αναρωτιέστε,και εσείς τι είναι οι νεροκολώνιες!Ειναι κολώνιες με μικρότερη περιεκτικότητα οινοπνεύματος,είναι ιδανικες για μικρα παιδια και μωρα!Για να καταλαβετε είναι όπως ήταν η κολώνια μυρτώ εαν θυμαστε!
          Ακόμα,έχει ροδόνερα,ανθόνερα,άργιλο για μάσκες προσώπου(διάφορα είδη όπως ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΦΑΙΣΤΙΑΚΗ ΑΡΓΥΛΟ,που θέλω πολύ να δοκιμάσω)και άλατα μπάνιου!Οι τιμες είναι πολύ καλες!Παρτε μία γεύση!Τα αρώματα στα 30 ml έχουν 5,50ευρώ,στα 50ml 8ευρώ και στα 100ml 13ευρώ!Οι κρεμες σώματος εχουν τα 100ml μόλις 4 ευρώ και τα 250 ml 10ευρώ!Κρατηθείτε για τα αφρόλουτρα!Τα 100ml 2 ευρώ και τα 250ml 5ευρώ!Τέλειο;Οι νεροκολώνιες έχουν τα 30ml 2 ευρώ,τα ροδόνερα και τα ανθόνερα των 100ml μόλις 2,50 ευρώ,τα αλατα μπανιου 200gr μόνο 4,50ευρώ και ο αργυλος ξεκιναει από 1,80ευρώ και φτανει τα 3ευρώ!Οι κρέμες προσώπου έχουν τα 30ml 7,50ευρώ!Τα σαπουνάκια ελαιόλαδου έχουν 3,50ευρώ!Απίστευτο;Σούπερ τιμές;Και για αυτό θέλω να πώ,ένα μεγάλο μπράβο στο υπέροχο αυτό κατάστημα για τις πολύ καλές τιμές του,γιατί οι εποχές δεν είναι και οι πιο εύκολες!Νομίζω πήρατε μία γεύση από τις υπεροχες τιμες αυτού του καταστημάτος έτσι;Το λατρεψατε ήδη;Γιατι εγώ ναι!Βρίσκετε το καταστημα εδώ:https://www.facebook.com/pages/%CE%A8%CE%B9%CF%84/683719184981853
όπου μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και να ρωτήσετε ότι θέλετε!Εκεί θα βρείτε μία νέα κοπελα πολύ ευγενική να σας απαντά άμεσα και να σας εξηγεί ότι θέλετε!Πολύ εξηπηρετική!Όπως είπε και εκείνη οι νέοι ανθρωποι πρέπει να αλληλουποστηριζόμαστε,πόσο μαλλον στην εποχή μας!Εγώ να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υπέροχη αυτή μας συνεργασία πραγματικά πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση και πολύ ανθρώπινη!Σας εύχομαι ολόψυχα καλές δουλειές γιατί σας αξίζει,έχετε ένα υπέροχο μαγαζί φιαγμένο με πολύ αγάπη και αυτό φαίνεται από την δουλειά σας αλλά και την ευγένεια σας!Είστε από τα λίγα μαγαζάκια που πραγματικά λατρεψα και όπου γυρίσω θα το προτείνω!Ευχαριστώ για όλα!Ας ξεκινήσουμε με το review:


Μου εστειλαν λοιπόν 5 πραγματακια!Ενα σετ αρωμα και κρεμα σώματος αντιγραφή του γνωστού αρώματος lolita lempicka,ενα σαπούνι προσώπου με λαδι ελιας και μελι,ενα ελαιο αβοκαντου και ροδόνερο!Όπως βλεπετε ποικιλία!Τα πραγματα,μου ήρθαν σε πολύ ωραία συσκευασία σε κόκκινο πουγκί,πολύ προσεγμενα,καθε προιόν γραφει πανω τι είναι και εχει ετικετα του καταστήματος!Πλήρης οργανωση!Παμε να δούμε την γνώμη μου για καθε προιόν ξεχωριστα!


                                              ΑΡΩΜΑ ΤΥΠΟΥ LOLITA LEMPICKA:



Ως αρωματοπωλείο θα ξεκινήσω φυσικα με το αρωμα που μου στείλαν!Το lolita lempicka!Πολλες θα το ξερετε!Γνωστό αρωμα,απόλυτα γυναικείο γλυκό αλλα και εντονο που σίγουρα δεν μενει απαρατήρητο!Επειδή είμαι των γλυκών αρωματων ζήτησα κατι αντίστοιχο και μου επελεξαν αυτό!Πολύ ωραία επιλογή!Θα το χαρακτήριζα λίγο βαρύ ως αρωμα για αυτό και το προτιμώ για βραδινες ώρες!Η διαρκεια του χωρίς ανανεωση είναι σίγουρα 4-5 ώρες!Οπότε μια χαρα για ενα αρωμα τύπου!Σκετο χωρίς την κρεμα του!Συνδυαζοντας την ίδια κρεμα σώματος σίγουρα η διαρκεια είναι πολύ μεγαλύτερη!Όσες θελετε ενα γυναικείο και εντονο αρωμα αλλα  ταυτόχρονα γλυκό που να θυμίζει βανίλια,σας το προτείνω!Το lolita lempicka περιεχει τις εξής νότες:βιολετα,κισσό,ατεροειδής γλυκανισο,ίριδα,γλυκόριζα,ρίζωμα ίρις,κερασι,σπόρο τόνκα,βανίλια,βετιβερ,λευκό μόσχο και πραλίνα! Δείτε όλες τις γυναικείες κολώνιες που μπορείτε να βρείτε στο ΨΙΤ  εδώ: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.701123139908124.1073741832.683719184981853&type=3
Και επειδή η λεπτομερεια κανει την διαφορα δείτε αυτοκόλλητο στο μπουκαλακι του αρώματος!Γλύκα;Το ίδιο σε μωβ είδα και στην κρεμα σώματος από πίσω!Υπεροχη κίνηση!


                                           ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ LOLITA LEMPICKA:



Συνεχίζω με την κρεμα σώματος lolita lempicka!Η οποία ήρθε σε μία πολύ πρακτική συσκευασία πλαστική ότι πρεπει και για την τσαντα!Όποιο αρωμα από το ΨΙΤ και αν θελετε  μπορείτε να το ζητήσετε σε κρεμα σώματος!Το συγκεκριμενο,μυρίζει το ίδιο εντονα όπως και το αρωμα με την διαφορα ότι η διαρκεια της είναι μεγαλύτερη!Δηλαδή εαν την φορεσετε το βραδυ,θα την μυρίζετε μεχρι και το επόμενο πρωί!Όχι βεβαια,με την ίδια ενταση όπως όταν την πρωτο-φορεσεις αλλα θα είναι εκεί!Τις πρώτες ώρες είναι πολύ εντονη η μυρωδια της!Κανει καλή ενυδατωση,δημιουργεί μία ευχαριστη δροσια όταν την τοποθετείτε και απορροφαται σχετικα γρήγορα!Λόγω ότι η σύσταση της είναι αρκετα πηχτή θελει λίγη ποσότητα και καλό απλωμα!Υπεροχη!

                                                            ΕΛΑΙΟ ΑΒΟΚΑΝΤΟΥ:



Ενα ελαιο που μου πρότειναν από το καταστημα να δοκιμασω για τα αφυδατωμενα και ξηρα μαλλια μου,μιας και το ελαιο αβοκαντου είναι ότι πρεπει για ταλαιπωρημενα μαλλια είναι το ελαιο αβοκαντου!Οι χρήσεις του βεβαια,είναι πολλες και διαφορες,εγώ όμως το δοκίμασα αποκλειστικα για τα μαλλια και για αυτή την χρήση εχω αποψη!Δεν το χρησιμοποίησα πολύ τακτικα και αυτό γιατί δεν είδα να μου προσφερει δυστυχώς καποια θετική διαφορα στα μαλλια μου!Τουλαχιστον το διαστημα που εγώ το δοκίμασα,δεν είδα καποια αλλαγή στα ταλαιπωρημενα μαλλια μου!Περίμενα ότι θα τα μαλακώνει τις ακρες όμως δεν παρατήρησα κατι τετοιο!Βεβαίως,δεν τα λαδώνει και απορροφαται γρήγορα!Όμως δεν με ενθουσίασε για την χρήση που το ήθελα!Δεν λειτούργησε στα δικα μου μαλλια,το διαστημα που εγώ το χρησιμοποίησα!Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ταιριαξει και σε εσας η δεν μπορείτε να το δοκιμασετε για καποια από τις αλλες χρήσεις του όπως είναι η αναπτυξη των βλεφαρίδων,η αντιρυτιδική του δραση,η επούλωση πληγών και διαφορες ακόμα χρήσεις!Ρωτώντας στην σελίδα ΨΙΤ  αναλογα με τις αναγκες σας και τι χρειαζεστε θα σας προτείνουν το ιδανικό ελαιο για εσας,μιας και η ποικιλία τους είναι μεγαλη!Δείτε εδώ όλα τα φυτικα ελαια που μπορείτε να αγορασετε από το ΨΙΤhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.775648115788959.1073741839.683719184981853&type=3


                                                                 ΡΟΔΟΝΕΡΟ:




Και ποια από εσας δεν γνωρίζει τις ευεργητικες ιδιότητες που εχει το διασημο ροδόνερο,ενα αρχαιότατο γυναικείο μυστικό ομορφιας!Ήταν η πρώτη φορα που μου δώθηκε ευκαιρία να δοκιμασω το ροδόνερο και απλα εγινε συνήθεια!Το ροδόνερο επελεξα να το χρησιμοποιήσω ως ενυδατικό,τονωτικό και δροσιστικό προιόν για το πρόσωπο μου!Τι εννοώ;Από το μπουκαλακι της εικόνας καθε τόσο εβγαζα προιόν και το τοποθετούσα σε ενα μπουκαλακι μορφής σπρευ και το χρησιμοποιούσα καθημερινα είτε όταν ξυπνούσα για τόνωση,είτε μετα το ντεμακιγιαζ μου και τον καθαρισμό του προσώπου μου για ενυδατωση!Επίσης,πολλες φορες το τοποθετούσα στο ψυγείο για λίγη ώρα και ύστερα τις πολύ ζεστες μερες του καλοκαιριού ήταν το δεξί μου χερι ως δροσιστικό προιόν για την επιδερμίδα μου,αντικαθιστώντας ετσι καθε ιαματικό νερακι!Πραγματικα,δροσίζει,τονώνει και ενυδατώνει την επιδερμίδα όσο αφυδατωμενη και αν είναι!Είναι ενα προιόν της φύσης,που μας καλεί να το εμπιστευτούμε!Το αρωμα του είναι πολύ διακριτικό και είναι τελείως φυσικό!Το ροδόνερο μπορείτε επίσης,να το χρησιμοποείσετε ως θεραπεία της ακμής σας,ως συσφικτικό προιόν ακόμα και στο λαιμό για να προλαβει τυχόν εμφανιση γήρανσης της επιδερμίδας,μπορείτε να το χρησιμοποιείσετε και για θρεψη των μαλλιών σας,μετα το ξύρισμα για τυχόν ερεθισμούς,για τους μαύρους κύκλους στα ματια αλλα και για τις χαλαρωτικες του ιδιότητες όταν το εχετε αναγκη να ηρεμήσετε!Φυσικα,δεν είναι ενα προιόν που πρεπει να το αφαιρεσετε μετα την τοποθετηση του!Πρεπει να απορροφηθεί μόνο του από το δερμα σας,με απόλυτη ασφαλεια!Θα ήθελα όμως να τονίσω κατι!Δεν είναι όλα τα ροδόνερα για το πρόσωπο!Τι εννοώ;Πρεπει από εκεί που θα το αγορασετε είτε να σας το πουν είτε να το αναγραφει πανω ότι κανει για χρήση στο πρόσωπο σας!Είναι μερικα τα οποία κανουν μόνο για αλλες χρήσεις!Προσοχή λοιπόν!



                                        ΣΑΠΟΥΝΙ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΛΑΔΙ ΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙ:




Σας εχω ξανα μιλήσει για την μεθοδο καθαρισμού του προσώπου με απλό σαπούνι στερεας μορφής!Για ενα διαστημα ήταν ενας τρόπος που επελεγα καθημερινα για να καθαρίζω το πρόσωπο μου,και αυτό λόγω του ότι πραγματικα καθαρίζει σε βαθος!Ετσι,μεσα σε αυτό το διαστημα,δοκίμασα και το συγκεκριμενου σαπουνακι από το καταστημα ΨΙΤ με λαδι ελιας και μελι,που μου πρότειναν ως ιδανικό για την κανονική προς ξηρή επιδερμίδα μου!Είναι από τα καλύτερα σαπουνακια που εχω δοκιμασει,ακόμα και από γνωστών εταιριών!Κανει την επιδερμίδα πραγματικα να τρίζει από καθαριότητα και να λαμπει!Η μυρωδια του βεβαια είναι εντονη,αλλα δεν με ενοχλεί καθόλου!Μου αρεσε πολύ σαν προιόν και σας προτείνω να αγορασετε το δικό σας σαπουνακι σύμφωνα με τον δικό σας τύπο επιδερμίδας!Αξίζουν πολύ τα συγκεκριμενα σαπουνακια!Ρίξτε τους μία ματια: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.775657425788028.1073741840.683719184981853&type=3  
   

Αυτα ήταν τα πραγματακια που μου εστειλε το ψιτ και δοκίμασα,αυτή ήταν η πρώτη μου γνωριμία με αυτό το καταστημα!Και πραγματικα,με εχει αφήσει πολύ ικανοποιημενη ειδικα από τα αρώματα και τις κρεμες σώματος που εχει σαν καταστημα,θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες απομιμήσεις επώνυμων αρωματων που θα βρείτε!Και πολύ καλες τιμες!Φυσικα,στο ψιτ θα βρείτε να φιλοξενούνται και να πωλούνται και αλλα ενδιαφεροντα πραγματακια!Όπως τους κεραμικούς αρωματιστες που σύντομα θα αγορασω!Τοποθετείς πανω του το αρωματικό ελαιο της επιλογής σου η την ταμπλετα σόγιας της επιλογής σου και μυρίζει όλο το σπίτι!Και....ετοιμαστείτε!Για το σούπερ νεο από το ψιτ!
Κρεμα σώματος,λαδι σώματος και αφρόλουτρο με αρωμα τσιχλόφουσκας τώρα μπορείτε να βρείτε στο ΨΙΤ!Μην τα χασετε!Νομίζω ότι είναι το ιδανικό καταστημα για επιλογή δώρου σε γιορτες και αλλες ιδιαίτερες στιγμες με τα τόσα μυρωδατα και υπεροχα πραγματακια που μπορείτε να βρείτε!Εκμεταλευτείτε το!Ενα τετοιο καταστημα τόσο προσεγμενο νομίζω αξίζει την προσοχή όλων μας!Ευχαριστώ και παλι για την συνεργασία μας!Είναι ενα μαγαζί που σύντομα θα κανω τις αγορες μου!Εσείς;
                                       

                                                












You Might Also Like

0 σχόλια: