MY NIGHT CARE ROUTINE/WHAT I HAVE ON MY NIGHTSTAND?

11:19:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

MY NIGHT CARE ROUTINE/WHAT I HAVE ON MY NIGHTSTAND?



Γεια σας κορίτσια!Ξέρω ότι απουσιάζω λιγάκι τώρα όμως ο χρόνος μου είναι πιεσμένος!Όμως είμαι εδώ με πολλές ιδέες και πολλά post!Σήμερα είπα να σας δείξω την βραδινή μου περιποίηση σε γενικά πλαίσια(και όχι συγκεκριμένα π.χ.του καθαρισμού του προσώπου)και σε συνδυασμό έτσι θα δείτε και τι υπάρχει μόνιμα δίπλα στο κομοδίνο μου!Τι λέτε;Ενδιαφέρον;
Πρώτο και βασικό στάδιο λόγω της εγκυμοσύνης μου είναι η φροντίδα του σώματος με τα συγκεκριμένα δύο προϊόντα!Με μία βαζελίνη με άρωμα κακάο και με το γνωστό bio-oil!Και τα δύο τα χρησιμοποιώ για προληπτικούς λόγους για τις ραγάδες!Το bio-oil είναι γνωστό για την χρήση του αυτή και όχι μόνο και η βαζελίνη είναι μία σταθερή αξία!Δεν μπορώ να γνωρίζω από τώρα το αν κάνουν δουλειά και για να είμαι ειλικρινής κάποιες φορές ξεχνάω και δεν τα χρησιμοποιώ!Θα δείξει όμως!Η συγκεκριμένη βαζελίνη μυρίζει ευχάριστα και απορροφάται πολύ γρήγορα!Το bio-oil απορροφάται και αυτό σχετικά γρήγορα αλλα έχει έντονη μυρωδιά!Σαν ενυδάτωση και τα δύο προιόντα είναι καλά!
Μια κρέμα χεριών που χρησιμοποιώ για να ενυδατώσω και να περιποιηθώ τα χέρια μου είναι η συγκεκριμένη από dove με άρωμα βούτυρο καριτέ!Έχει υπέροχο άρωμα και προσφέρει αρκετά καλή ενυδάτωση!
Εντάξει!Για την ενυδάτωση των ποδιών μου,μία από τις καλύτερες κρέμες ποδιών!Με άρωμα macadamia,από την σειρά foot works της avon,μυρίζει σαν καραμελωμένο μπισκότο υπέροχο άρωμα και πολύ καλή ενυδάτωση!Σας την προτείνω σίγουρα!
Η πρώτη μου κρέμα ματιών που χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα και γενικά είναι από την ferveli(εταιρία φυσικών καλλυντικών-θα ακολουθήσει αναλυτικό review)!Η συγκεκριμένη κρέμα υπόσχεται ενυδάτωση και μείωση των μαύρων κύκλων!Ενυδάτωση σίγουρα προσφέρει!Για μείωση των μαύρων κύκλων ακόμα δεν γνωρίζω!Απορροφάται εύκολα,ευχάριστο άρωμα,αρκετά καλή!
Ώρα για ενυδάτωση των χειλιών!Από τα πιο απαραίτητα!Όταν θέλω έντονη ενυδάτωση θα προτιμήσω της yves rocher με άρωμα καρύδας!Ενυδατώνει και κάνει τα χείλη πολύ μαλακά!Όταν θελήσω λίγο χρώμα θα επιλέξω από baby lips το cherry me!
Για την ενυδάτωση του προσώπου μου αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ από bioten την ενυδατική κρέμα με κυδώνι για κανονικά-μεικτά δέρματα,που υπόσχεται 24ωρη ενυδάτωση!Έχει πολύ ευχάριστο άρωμα,δεν προκαλεί λιπαρότητα και προσφέρει καλή ενυδάτωση!Μου αρέσει πολύ!Μία οικονομική κρέμα και φιλική προς την επιδερμίδα μας!Η σύσταση και η υφή της είναι τα δύο που μου αρέσουν περισσότερο σε αυτή την κρέμα!
Εαν θέλω να χρησιμοποιήσω και μία κρέμα σώματος για αυτήν την εποχή θα επέλεγα από bioten μία πολύ ενυδατική κρέμα σώματος για κυρίως ξηρές περιοχές και δέρματα!Το άρωμα της;Μα φυσικά,βούτυρο κακάο!χαχα!Μυρίζει τέλεια!

Αυτές είναι οι επιλογές μου για αυτή την εποχή για την βραδινή μου περιποίηση!Έχετε δοκιμάσει κάτι από όλα αυτά;Εσείς τι χρησιμοποιείτε για την βραδινή σας ρουτίνα;Θα τα πούμε σε επόμενο post!











You Might Also Like

0 σχόλια: