The diary of my pregnancy!Ο δεύτερος υπέρηχος!

12:16:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

          The diary of my pregnancy!Ο δεύτερος υπέρηχος!

Γεια σας κορίτσια!Αλλο ένα post στην αγαπημένη μας στήλη the diary of my pregnancy!Στον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης,έκανα τον δεύτερο και βασικό,απαραίτητο υπέρηχο!Ονομάζεται υπέρηχος της αυχενικής διαφάνειας!Γίνεται ένας υπέρηχος και μία εξέταση αίματος πολύ σημαντική όπου φαίνεται τυχόν πρόβλημα ανωμαλίας και συνδρόμου down!Δείτε τον υπέρηχο και πως μεγάλωσε το ζουζούνι!Πως φαίνεται καθαρά!

Και τώρα θέλω μαντεψιές για το φύλο του μωρού!Την γνώμη σας,το ένστικτο σας!Εγώ κάτι έμαθα σε ένα μικρό ποσοστό βέβαια ακρίβειας για το φύλο!Εσείς όμως τι λέτε;
Οι εξετασεις λοιπόν βγήκαν όλες καλές,δόξα το θεό!Όλα σε φυσιολογικα επίπεδα και λόγω της νεαρής ηλικίας μου οι πιθανότητες για σύνδρομο down ακόμα πιο μικρές από το όριο!Ουφ,καθησύχασα!Βέβαια,το άγχος μου γενικά σαν άνθρωπος είναι μόνιμο μου!χαχα!Άλλος ένας βασικός υπέρηχος είναι στον 5ο μήνα!Με το καλό!Να σας εκμυστηρευτώ,ότι μεχρι τώρα δεν το έχω συνειδητοποιήσει και μου φαίνεται απίστευτο!Ακόμα δεν το έχω πιστεψει!Τώρα για το πως είμαι!Να σας πώ απλα πολύ κούραση!Νιώθω πολύ κούραση συνεχώς!Εύχομαι να συνεχίσουν όλα καλα!Δεν θα ξεχάσω την στιγμή που εβλεπα στην οθόνη το ζουζούνι μου και όταν μου ελεγε ο γιατρός για το φύλο του μωρού!Πως βούρκωσα!Σας εύχομαι σε όλες σας να ζήσετε αυτή την εμπειρία!Τα λεμε στο επόμενο post!
Αα!Και για να μην το ξεχασω!Δοκιμαστε το παγωτό του chillbox οποιαδήποτε γεύση και από πανω επιλεξτε μερεντα!Ότι πιο γλυκό!Σας το προτείνω!Τα λεμε στο επόμενο post!


You Might Also Like

0 σχόλια: