The sweater weather tag!

2:33:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                       THE SWEATER WEATHER TAG!

Γεια σας!Πως πάνε οι βροχές και τα κρύα κορίτσια;Ψάχνοντας λοιπόν να κάνω κάποιο tag που ήθελα,έπεσε το μάτι μου σε αυτό το άκρως εποχιακό και φθινοπωρινό tag!Μου άρεσε πολύ και είπα γιατί όχι;Πάμε να δούμε λοιπόν τις απαντήσεις μου και ελπίζω να σας φανούν ενδιαφέρουσες!

-Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί;
Βανίλια,σοκολάτα,κανέλα!
Πάρα πολύ ωραία κεριά έχει το jumbo!Σαν αυτό της φωτογραφίας!Είναι βανίλια σε μεγάλο μέγεθος που διαρκεί πολύ,γυάλινη συσκευασία με λογότυπο!Τι πιο όμορφο;Υπάρχει με διάφορες φράσεις και μυρωδιές!Επίσης,έχει διπλό οικολογικό φιτίλι!Το συγκεκριμένο γράφει πάνω:΄΄Ευτυχία!Το κλειδί της επιτυχίας!''Είναι παρα πολύ ωραία κεριά και μετά κρατάτε και την γυάλινη συσκευασία για οποιαδήποτε χρήση!Δεν το πετάτε!Το στολίζετε!Εχω λατρεψει αυτά τα κεριά και σίγουρα θα πάρω κι αλλα!

-Καφές,τσάι η ζεστή σοκολάτα;

Εννοείται ζεστή σοκολάτα!Γενικά προτιμώ γλυκές γεύσεις!Από καφέ προτιμώ cappuccino με γεύση βανίλια!

-Ποιο είναι το νούμερο ένα αγαπημένο σου πράγμα το Φθινόπωρο-Χειμώνα;
Η αλλαγή του καιρού και της θερμοκρασίας!Αγαπώ το κρύο και μισώ την ζέστη!Επίσης μου αρέσει η εικόνα της βροχής την ημέρα!Πως το λένε ρε παιδί μου,μου αρέσει που το χειμώνα νιώθεις την επιδερμίδα τσίτα αντί να λιώνεις από την ζέστη!Επίσης τον χειμώνα,τρώγονται πολύ πιο ευχάριστα πολλά αγαπημένα φαγητά λόγω κρύου!Αμέσως επόμενο αγαπημένο τα σκούρα κραγιόν και τα σκούρα μανό!

-Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς;Τα σκούρα χείλη η το eyeliner;
Νομίζω ότι αυτά τα δύο πάνε πακέτο!Τουλάχιστον στο δικό μου μακιγιάζ δεν λείπει ποτέ το eyeliner!Θεωρώ must συνδυασμό τα σκούρα χείλη με το μαύρο eyeliner!Πολλές φορές όμως μου αρέσουν και τα''γυμνά''μάτια δίνοντας τους μόνο λίγο φως και τοποθετώντας μόνο μάσκαρα με σκούρα χείλη!

-Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το Φθινόπωρο-Χειμώνα;
Πολύ αγαπημένα μου είναι τα συγκεκριμενα της φωτογραφίας από gabrini το έντονο μπλε νούμερο 371 και το γκρι 334!Πολύ φθινοπωρινά-χειμωνιάτικα χρώματα και πολύ καλα μανό τα συγκεκριμενα!Επίσης μου αρέσουν οι μπορντό και οι καφέ αποχρώσεις!

-Αγαπημένο φθινοπωρινό-χειμωνιάτικο άρωμα;
Γενικά προτιμώ τα γλυκά αρώματα!Καθαρές μυρωδιές όμως και όχι αναμεμειγμένες με άλλες!
Μου αρέσουν πολύ τα αρώματα όπως τσιχλόφουσκα,βανίλια,σοκολάτα και καραμέλα!Για μένα είναι all time classic!Αλλα ένα πιο χειμωνιάτικο άρωμα θεωρώ αυτό της κανέλας!

-Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο φαγητό;
Γενικά δεν τρώω τα εποχιακά φαγητά όπως είναι τα Χριστούγεννα και το Πάσχα!Εαν θα μπορούσα να πω ένα φαγητό όμως που μου θυμίζει Χριστούγεννα αυτό είναι το κοτόπουλο!
Συνδυασμένα σίγουρα όμως με τα Χριστούγεννα έχω τα γλυκά!Όπως:
το γεμιστό τσουρέκι παραδοσιακό της Θεσσαλονίκης!

τα χριστουγεννιάτικα σοκολατάκια!
και αλλα τέτοια γλυκά!

-Skinny jeans η κολάν;
Σίγουρα κολάν εδώ και χρόνια!Με βολεύουν απίστευτα και νομίζω αναδεικνύουν όμορφα το γυναικείο σώμα!Και τα τζιν όμως είναι κλασσικά κομμάτια!

-Μπότες η uggs;
Και ναι επιτέλους θα πω την άποψη μου για τις uggs!Τις απεχθάνομαι!Πραγματικά!Τις θεωρώ την πιο απαίσια μόδα!Καθόλου κολακευτικές,πρόχειρες,καθόλου στιλατες!Μόνο για μέσα στο σπίτι!Ειδικά όταν τις βλέπω με φόρμα φορεμένες θέλω να φωνάξω!Μπότα με φόρμα;Από πότε;Πραγματικά,δεν μου αρέσουν καθόλου!Μπότες λατρεύω και γαλότσες!Ειδικά με κολάν και με φορέματα,φούστες!

-Καπέλα η κασκόλ;
Εννοείται κασκόλ!Δεν φοράω καπέλα!Το πιο φθινοπωρινό αξεσουάρ είναι τα κασκόλ!Μου αρέσουν πολύ τα κασκόλ-λαιμός τα οποία φοριούνται πολύ εύκολα σαν μπλούζες από πάνω!Είναι ζεστά κομμάτια και πολύ μοντέρνα!

-Τι καιρό έχει το Φθινόπωρο εκεί που ζείτε;
Μέχρι τώρα βροχερό!χαχα!Γενικά έχει πολύ υγρασία,ψύχρα και λίγο αεράκι!

-Έχεις κάποιο αγαπημένο φθινοπωρινό-χειμωνιάτικο τραγούδι η απλά ένα τραγούδι που αγαπάτε αυτό τοχρονικό διάστημα;
Εννοείται Νίκος Βέρτης''Θέλω να με νιώσεις!''Η επιτυχία του 2014!


                          

Λοιπόν αυτό ήταν το tag κορίτσια!Ελπίζω να σας φάνηκε ωραίο και ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις μου!Όσες δεν το έχετε κάνει,να το κάνετε!Ενδεικτικά κάνω tag μερικές:
http://beautybykaterinaki.blogspot.gr
http://kwnstantinan.blogspot.gr
http://lillysdailyblog.blogspot.gr
http://allbeautyincluded.blogspot.gr
http://martinakappa.blogspot.gr

                                    Τα λέμε στο επόμενο post!Κλείνω με μία φώτο μου!χαχα!Φιλια!



You Might Also Like

0 σχόλια: